Take a fresh look at your lifestyle.

فال روزانه حافظ پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ (فال حافظ امروز)

فال حافظ روزانه پنجشنبه 14 بهمن 1400

فال روزانه یکی از پرطرفدارترین انواع فال ها است که روزانه در اینترنت جستجو می شود. خیلی جالب است که انسان از اتفاقاتی که در طول روز برایش می افتد با خبر باشد. در اینجا برای شما فال روزانه حافظ برای روز پنجشنبه 14 بهمن 1400 متولدین ماه های مختلف را آورده ایم.

فال امروز حافظ پنجشنبه 14 بهمن 1400

فال حافظ از قدیم الایام در بین ایرانی ها رواج داشته است. لسان الغیب حافظ با بیانی زیبا و دلنشین غزلیات خوش نوایی را سروده است که تفسیر هریک از آنها میتواند به شما خبر از اتفاقات پیش روی دهد. در اینجا فال روزانه حافظ برای روز پنجشنبه 14 بهمن 1400  برای همه ماه ها آورده شده است.

برای خواندن فال ابجد امروز کلیک کنید

فال روزانه متولدین فروردین

معاشران گره از زلف یار باز کنید

غزل 244-254

روزگار خوشی در پیش دارید به شرط اینکه علاقه، اراده و سرعت عمل داشته باشید. در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید ونذر خود را ادا کنید و بر خدا توکل داشته باشید پیروز و موفق می شوید زیر دعای خیر موجب می شود حتما پیروز شوید. زندگی خوبی دارید ارزش آن را بدانید و بیهوده لجبازی و وسواس نشان ندهید. دل کسی را شکسته اید همین هفته از او دلجویی کنید. شغل و مقام خوبی در انتظارتان است و در معامله ای سود می برید اما جوانب احتیاط را رعایت کنید. ویژگی های اخلاقی شما عبارت است از: خوش باطن، با وفا، مهربان، جذاب، اصیل، آرام، متین، مادی گرا، پر انرژی، بزرگوار و با خیر و برکت و اهل صلح و دوست داشتنی.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

کرشمه ای کن و بازار ساحری بشکن

غزل 399-455

شما از جذابیت و ملاحت خوبی بروردارید و در دلربایی شهره خاص و عام هستید به گونه ای که با یک نظر میتوانید هزاران نفر را شکار نمایید و به دام محبت خود اسیر کنید. سستی ها را رها کنید و با اراده  قوی به دنبال نیت خود باشید زیرا تا موفقیت راهی نیست. با کسانی رو در رو می شوید که حیله گر و نیرنگ باز هستند اما شما طالب یکرنگی هستید اما مردم نیز حق دارند زیرا قبلا به وسیله ی افراد بدجنس دچار مشکل شده اند بنابراین نباید از آنها ناراحت شوید. با افرد صالح نشست و برخاست کنید و از افراد نابا و افیونی دوری کنید. راز دل خود را با کسی نگویید و به خاناوده مهر بورزید. از طریق ماهواره و امواج اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

 درعهد پادشاه خطابخش جرم پوش

غزل 285 – 3202

از موقعیتی که برای جنابعالی پیش آمده به خوبی استفاده کنید. از هوش و استعداد و سرعت عمل خود بهره بگیرید. با اقدامی پسندیده در اجرای نیتی که دارید تلاش نمایید و نگذاریدد یگران از فرصت ها سو استفاده کنند و رقبا پروز شوند. از شریک احساسیتان خبری خوش دریافت می کنید. مسافر شما از موانع و مشکلات عدیده نجات یافته است به زودی خبرهای خوش می دهد. بیمار شما تا دو ماه دیگر بهبود می یابد. مسافرت توصیه نمی شود. برای خرید موقعیت مناسب است ولی فروش فرقی ندارد ملاقات مهمی در پپش دارید. اگر می خواهید جاه و مقام و عزتی را کسب کنید و بر رقیبان پیروز شوید 6 شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه مدثر آیه 7 تا 13 را با معنی بخوانید. به پدر و مادر توجه ویژه ای داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

به حسن خلق و وفا کس به یار ما نرسد

غزل 156 – 143

دلبری زیبا و مهربان و با محبت دارید که با هیچ چیز و هیچ کس معاوضه اش نمی کنیدو با او دارای زندگی پرنشاطی هستید پس ارزش او را بدانید. نیتی دراید که بر شما مبارک است با اراده دقت و وقت شناسی و توکل بر خدا حتماً عملی می گردد ولی باید صبر و حوصله را همراه سازید و این مشکل ویژه جنابعالی نمی باشد بلکه عده زیادی همین گونه هستند. جنابعالی دارای ویژگیهایی چون: با اراده، جدی، منظم، لایق و کاردان، خوش اقبال، قوی و پرانرژی، دارای حس مسئولیت، بلند نظر، سخاوتمند، مادیگرا، عاشق زندگی و اطرافیان، لجوج، وسواسی و مهربان. اگر دیگران ارزش زحمات شما را ندانستند ناراحت نباشید. پدر و ماد را محترم بدارید و نذر خود را ادا کنید. پول و مقامی درانتظار خانواده شماست که کسانی حسادت می کنند. راز دل خود را فاش نسازید. به زودی ملاقاتی سودمند خواهید داشت.

فال روزانه متولدین مرداد

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست

غزل 20

نیتی دارید که جای هیچ گونه نگرانی و اضطراب نمی باشد به شما اطمینان می دهیم که با صبر و شکیبایی به مرادتان خواهید رسید. دیگران به ظاهر خودنمایی می کنند و شما از این کار رنج می برید بدانید که بالاخره آفتاب برای همیشه پشت ابر نمی ماند. روزگار بسیار خوب و موقعیت خیره کننده ای در انتظار شما می باشد که با توکل برخدا روز به روز گره از کار شما گشوده می شود و موفقیت های بیشتری در پیش روی جنابعالی و اعضای خانواده وجود دارد پس به شکرانه آن نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و شکر گزار خدا باشید. بیمار حتما شفا می یابد و مسافر به سلامتی خواهد آمد و قدمش بسیارمبارک است. کارها بر وفق مراد خواهد بود خرید و فروش هر دو نافع و سودمند است. به پدرو مادر خود توجه داشته باشید زیرا نگران شما هستند. کامیابی و پیروزی در چند قدمی شماست. مواظب باشید با ناشی گری و سهل انگاری این پرنده زیبا را که در کاشانه شما خیال آشیانه دارد از خود دور نسازید. نسبتاً از زندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند. پس امور زندگی خود را برای دیگران تعریف نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

فــاش مـی گویم و از گفتهِ خـود دلشادم

غزل 317 – 410

شما عمر درازي خواهيد داشت و از مشكلات رهايي پيدا خواهيد كرد لذا با فراد شايسته نشست و برخاست نماييد و در هرحال خداوند را فراموش نكنيد و توكل به او داشته باشيد زيرا در آينده از زندگي بسيار خوبي برخودرار خواهيد بود. نیتی دارید که با حوصله و شكيبايي انجام دهید زيرا كبوتر اقبال بر بام خانه شما نشسته مواظب باشيد آن را پرواز ندهيد و در عين حال زياد هم خود را خوار و خفيف نسازيد زيرا شما فردي اصيل و شايسته هستيد. همسري مهربان و فرزنداني خوب ودر طالع داريد ولي سعي كنيد لجباز و يكدنده نباشيد. رقيبان در كمين هستند پس دقت، سرعت عمل و راهنمايي از افراد با تجربه را از ياد نبريد تا موفق شويد. به زودي ملاقات مهمي خواهید داشت و هديه اي زيبا از كسي كه تصورش را نمي كرديد دريافت ميكنيد مسافرت مهمی در پيش دارید كه مبارك است.

فال روزانه متولدین مهر

نیست کس رازکمند سر زلف تو خلاص

غزل 334

هرکس او را ببین یکدل نه صد دل عاشق و شیفته و شیدای او می شود چرا خود را سرزنش میکنید صحرای عشق سوز و گداز و رنج و ناراحتی دارد که عاشق باید صمیمانه پذیرای آن باشید پس شما نیز از این قاعده خارج نیستید. مردم عامی و بی هنر ارزش گوهر عشق و عاشقی و شیفتگی را نمی دانند پس چرا از دست حسودان ناراحت هستید شما راهی صحیح و درست انتخاب کرده اید باید با درایت و کیاست همراه با کوشش و توکل بر خدا این راه را طی کنید تا به مقصود برسید. اعتدال را رعایت کنید و خود را به بی خیالی بزنید که اندیشه کردن در اینباره بیهوده می باشد چون بر اثر صبر موفقیت بدست می آید. در امور تحصیلی و شغلی پیشرفت در انتظار شماست. میوه موفقیت را از درخت تلاش و علاقه بچینید. پدر یا همسر شما در گردابی دچار شده که نیاز به کمک و مهر و محبت شما دارد. برادر یا خواهر نیاز مبرم به شما دارد آنها را نیز مورد توجه قرار دهید تا از ناراحتی به زودی رهایی یابند.

فال روزانه متولدین آبان

ببین هلال محرم بخواه ساغر راح

غزل 114

انقدر خود را به این فکر خود را مشغول کرده اید که مانند مست ها بین وقت غروب و صبح تفاوتی قائل نیستید. از عمل خود غافل هستید آنقدر که ممکن است خدمتی که لایق جانان باشد بجای نیاورید و آنقدر در این کار تردید کنید که وصلت و انجام این نیت صورت نگیرد. در آینده ثروتمند و موفق خواهی شد طوریکه دیگران به تو حسادت خواهند ورزید. کارها براثر صبر و شکیبایی انجام می گیرد و از عجله جز ناراحتی و رنج حاصلی بدست نمی آید. برای رسیدن به مقصود سوره مبارکه السجده را با معنی و حضور قلب بخوان که گشایش حاصل می شود. با سخنان حاسدان از میدان خارج نشوید بلکه با اراده ای قوی گام بردارید. مسافرت خوب است. بیمار شفا می یابد و مژده ای دریافت می کنید. نذر خودرا ادا کنید. پدر یا همسر شما در معامله ای ضرر کرده است که در معامله فعلی سود خواهد برد.

فال روزانه متولدین آذر

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است

غزل 43

بر شما مبارک باد این پیروزی پس از اندوهی که مدتی گرفتار آن بوده اید و از درون رنج می بردید بالاخره ازاین پس به لطف پروردگار ناراحتی ها به خوشی و شادی پایان خواهد یافت و از چنان اوضاعی برخوردار می شوید که همه انگشت به دندان می مانند. از احساس عمیقی برخوردارید بطوری که حس ششم شما چنان قدرتی دارد که هر پیش آمدی را پیش بینی می کند اما متاسفانه قدرت تردید و وسواس شما میدان حرکت را به این حس نمی دهد لطفاً سعی کنید تردیدها و وسواس ها را از دل پاک کنید. زندگی شما بسیار مرتب و منظم است بطوریکه دیگران غبطه شما را می خورند پس خود را به دست هوس های زندگی ندهید و قدر آنچه را که دارید بدانید و گول و فریب ظاهر سازان را نخورید که آنها بر اوضاع و احوال شما حسادت می ورزند و قصد تخریب دارند زیاد به خود و دیگران سخت نگیرید و از محبت اطرافیان که صادقانه نسبت به شما عشق می ورزند بهره مند شوید. اگر چه صداقت و بی غل و غشی در زندگی بسیار عالی و پسندیده می باشد ولی باید متوجه دیگران نیز بود. مسافر می آید و شما را از ناراحتی بیرون می آورد. خرید و فروش نافع و سودمند می باشد. قرض ادا می شود. معامله سود آور است. در امور علمی نیاز به دقت و تلاش بیشتر می باشد زیرا عده زیادی رقیب در راه اند. به زودی با شخصی ملاقات خواهید کرد که بسیار سودمند خواهد بود و از نظریات او بهره خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین دی

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

غزل 115 -172

شما دارای ویژگیهای مثبت و منفی: سیاستمدار، با شخصیت دو گانه، جاه طلب، مدیر و مدبر، باهوش، متفکر، نیرومند، نابغه، قابل احترام، رفیق باز، کمیاب، با محبت، پر انرژی، محبوب، زود رنج، وسواسی، دعوایی آیا اب این ویژگی ها حیف نیست که خود را ناراحت کنید و اطرافیان را آزار دهید. شما انسانی با شخصیت هستید اما متاسفانه انتقام گیر و کینه جو حتماً در رفتار خود تجدید نظر کنید. سعی کن دیگران نام تو را با احترام بر زبان بیاورند نه اینکه با ترس و دلهره و زیر گوش از شما سخن بر زبان آورند. آینده ای درخشان برای شما رقم خورده از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار هستید به طور یکه دیگران به شما حسادت می ورزند و قصد تخریب دارند. زیرک و هوشیار باشید. مسافرت خوب است. خرید خوب است ولی فروش موقعیت ندارد. از مسافر خبری خوش دریافت می کنید.در معامه ای که انجام شده قدری کدورت حاصل گردیده اشکالی ندارد امکان فسخ آن وجود دارد ولی در جای دیگری منافع بیشتری کسب می کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد

غزل 138 – 271

ویژگیهای شما: تودار ،خود خور، مهربان، با ایمان، اخمو، کم کار، دست و دلباز، راحت طلب، بد پیله، دعوایی، زود رنج، عاشق پول و ثروت، نامنظم، اهل عطر، عاشق خانواده، خوش شانس، مزاج سرد، منصف. موفقیت جنابعالی حتمی است اما آزردن دیگران کار جنابعالی را دشوار می کند. سعی کنید با پدر و مادر و نسبت به دوستان وفادار مهربان باشید که ستاره خوشبختی از افق زندگی جنابعالی در حال طلوع کردن است. مسافرت رخوب است. قرض ادا می شود. همسر یا پدر شما در معامله ای زیان دیده سخت مغموم است سعی کنید او را از رنج هایش رهایی دهید. بیمار نیاز به درمان بیشتر دارد. خرید صلاح نمی باشد اما فروش موقعیت دارد. مسافر شما در حال تغییر شغل یا مکان است که به نفع او می باشد. خوابی خواهید دید که تعبیرش این است که سلامتی و خوشبختی بدست می آورید و تحولی کلی در زندگی روزمره و کاری شما حاصل می شود ولی نباید نیروی خود را صرف امور جزیی بکنید بلکه باید با نشاط و قوی و پر ثمر در زندگی گام بردارید تا موفقیت و کامیابی همگام شما باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

سحرم دولت بیدار به بالین آمد

غزل 176 – 213

نیتی دارید که بر شما مبارک باد زیرا این نیت با توکل به خداوند و شکیبایی عملی می گردد لذا بر دقت و تلاش خود بیفزایید. اگر با دقت و سرعت و با علاقه عمل نکنید به مقصد نمی رسید چون رقیبان در کمین هستند لذا هوشیار باشید. اسرار درون را با نا اهلان در میان نگذارید و مواظب اطراف خود باشید که سخت حسودان در تلاشند. به زودی شاهین موفقیت بر بام منزل شما آشیانه خواهد گرفت. مسافر در حال تغییر و تحول می باشد.  لطفاً از دخالت دیگران در زندگی خانوادگی خودداری کنید و زندگی راحت خود را دچار تزلزل نسازید حسودان در کمین و سخن چینان حیله گرند . رنگ لیمویی یا کرم را به شما توصیه می کنم که علاوه بر اینکه برازندگی شما را دو چندان می کند باعث آرامش و نشاط و سبب گرمی و مهر و محبت می شود و از وسواس و اضطراب و تردید جلوگیری می کند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.