Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه به استوری اینستاگرام خود موسیقی دلخواه خود را اضافه کنیم

+* چگونه به استوری اینستاگرام خود موسیقی اضافه کنیم *+

ویژگی استوری اینستاگرام ، یکی از بهترین امکاناتی است که این شبکه اجتماعی را منحصر به فرد کرده است. این ویژگی در ابتدا به عنوان “SnapChat killer” معرفی شد. از زمان معرفی استوری های اینستاگرام، اینستاگرام توسعه یافته و مجموعه ی ویژگی های خود را بهبود بخشید. یکی از قابل توجه ترین تغییرات اخیر، قابلیت افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام است.

حتما بخوانید : نحوه استفاده از هشتگ اینستاگرام

بر اساس وبسایت Brandwatch امار 60درصدی از کاربران اینستاگرام استوری های اینستاگرام را باز می کنند و آن را همراه با صدا تماشا می کنند. بنابراین افزودن موسیقی به آن خالی از لطف نبود. برای انتخاب آهنگ استوری اینستاگرام ، شما محدود به انتخاب موسیقی های داخل آسانسور و یا آهنگ های قدیمی خارج از کپی رایت نیستید.

لازم به ذکر است که گذاشتن موسیقی در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون نیز به همین روش صورت می گیرد.

نحوه گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

نحوه گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرامروش مرسوم گذاشتن آهنگ بر روی یک عکس در استوری اینستاگرام ،استفاده از استیکر موسیقی اینستاگرام است. اگرچه کاربرد این استیکر نسبت به دیگر استیکر ها کاملاً متفاوت است، اما شما می توانید از این استیکر مانند دیگر استیکرهای اینستاگرام استفاده کنید.

هشت مرحله ی ساده برای راه اندازی استیکر در اینستاگرام وجود دارد:

  • به منوی استوری اینستاگرام بروید.
  • عکسی را به استوری خود بیافزایید، همانطور که همیشه این کار را انجام می دهید.
  • بر روی آیکون استیکرها به منظور دیدن تمام استیکرهای در دسترس کلیک کنید.
  • آیکون استیکر، مربع کوچکی با یک صورت خندان در بالای صفحه ی نمایش شماست.
  • بر روی استیکر موسیقی کلیک کنید. یک پنجره ی جدید باز می شود.
  • موسیقی که می خواهید به استوری خود اضافه کنید را جستجو نمایید. جستجوی شما می تواند بر اساس شهرت، مود و ژانر باشد و یا می توانید به دنبال آهنگ های خاص بگردید.
  • آهنگی را که می خواهید به استوری خود اضافه کنید را انتخاب نمایید. لازم است تا در مورد مدت زمان کلیپ (تا 15 ثانیه) و قسمتی از آهنگ که می خواهید از آن استفاده کنید، تصمیم بگیرد. اگر یک کلیپ موسیقی را به بخشی از ویدیو اضافه می کنید، کلیپ موسیقی به طور خودکار برابر با مدت زمان ویدیوی شما خواهد شد.
  • آهنگ انتخابی به صورت یک استیکر در استوری شما ظاهر خواهد شد.

بیشتر بیاموزید: برنامه اضافه کردن آهنگ به عکس در اینستاگرام

شما می توانید متن آهنگ را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید

اینستاگرام بخش موسیقی خود را در ماه جون 2019 با افزودن قابلیت افزودن متن آهنگ ها به استوری های اینستاگرام، بهبود داده است. این باعث شد تا اینستاگرام به یک برنامه ی کارائوکه تبدیل شود. شما متن تمام آهنگ ها را در اینستاگرام پیدا نخواهید کرد اما می توانید برخی از آهنگ های محبوب و موردعلاقه ی خود را بیابید.

این بدان معنی است که شما می توانید یک آواز جمعی برای تمام دنبال کنندگان خود سازماندهی کنید.

ما به ویژگی های “سرقت” اینستاگرام آشنا هستیم و اغلب آن ها را از طریق اسنپ چت ارتقا می دهیم. شما از اینکه بدانید توجه ی تیم توسعه ی اینستاگرام به سمت TikTok جلب شده است شگفت زده خواهید شد. واضح است که قابلیت افزودن موسیقی و متن آهنگ مرتبط بر روی اینستاگرام در میان جوانان محبوب می باشد.

افزودن متن آهنگ به استوری اینستاگرام ساده است. برای انجام این کار استوری اینستاگرام خود را مانند قبل ایجاد کنید و همانطور که در بالا توضیح داده شده، یک استیکر موسیقی اضافه کنید. اگر متن یک آهنگ در دسترس باشد، به صورت خودکار بروی صفحه ی نمایش شما ظاهر می شود.که این امکان برای بسیاری کشورها نیز همچنان فعال نگردیده است.

شما می توانید به آسانی ظاهر متن آهنگ ها در استوری را تغییر دهید تا مناسب تصاویر باشند. اینستاگرام محدوده ی گسترده ای از فونت ها، طراحی ها و جلوه های متنی را ارائه می دهد تا شما بتوانید متن آهنگ ها را طبق علاقه ی خود بسازید.

مخاطبان شما می توانند با ضربه زدن بر متن آهنگ ها، اطلاعات بیشتری در مورد هنرمند کسب کنند و حتی به قسمت های بیشتری از آهنگ گوش دهند. شما همچنین می توانید ظاهر استیکر موسیقی خود را شخصی سازی کنید.

اگر متن آهنگ را در استوری به نمایش می گذارید، در نتیجه انتخاب بهترین بخش از آهنگ برای انتقال مفهوم بهتر، بیشتر حائز اهمیت است. البته شما می توانید از چند اسلاید 15 ثانیه ای همراه با متن آهنگ استفاده کنید تا به طور کارآمد یک آهنگ کامل را استوری نمایید.

توصیه هایی برای استفاده از موسیقی در استوری های اینستاگرام

شما می توانید مخاطب خود را هنگام ایجاد استوری اینستاگرام با موزیک همراه کنید. هنرمندی شما ممکن است با آهنگسازی یک فیلم یا برنامه ی تلویزیونی معروف مطابقت نداشته باشد و مدت زمان ویدیوی شما به طور قابل توجهی کوتاه تر باشد، اما هنوز هم می توانید یک اثر زیبا خلق کنید.

از برخی جهات، مدت زمان کوتاه یک کلیپ استوری اینستاگرام همراه با یک ویدیوی بلند کار سخت تری است. شما باید خود را به بخشی از آهنگ محدود کنید که با تصویرتان مطابقت دارد. انجام این کار احتمالاً برای یک عکس که تنها 15 ثانیه به طول می انجامد ساده تر از یک ویدیوی 15 ثانیه ای است.

تا وقتی که به دنبال بخشی از متن آهنگ هستید که با تصویر استوری شما همخوانی داشته باشد، شما باید از پیدا کردن کلیپی با بخش مشخصی از آهنگی که می توانید استفاده کنید، اطمینان حاصل نمایید. مطمئنا شما دوست ندارید که فاوور های شما ناگهانی وارد قسمت اوج یک موسیقی شوند و یا بلعکس بخاطر محدودیت زمان از آن خارج شوند.

یک شیوه ی مرسوم، شروع یک آهنگ در ابتدای ترجیع بند آن است، شما می توانید آهنگ را در پایان یک خط متوقف نمایید و یا حداقل از قطع ناگهانی آن در وسط جمله اجتناب کنید.

سعی کند سبک موسیقی استوری را ذکر کنید اینکار از ارزش استوری شما کم نمی کند. شما می توانید از میان سه استایل زیر برای استیکر یکی را انتخاب نمایید: نرمال، شفاف یا دایره.

همچنین شما می توانید استیکر را در هرجایی از صفحه قرار داده و اندازه ی آن را تغییر دهید تا مطمئن شوید که این استیکر جلوی هرچیزی که شما می خواهید دیگران به طور واضح ببینند را نمی گیرد. مطمئن شوید که ابتدا پیش نمایش استوری خود را ببینید تا چک کنید که آیا موسیقی با تصاویر/ویدیوها همخوانی دارد یا نه.

این ویژگی تنها در برخی از کشورها در دسترس است

متن آهنگ ها هنوز یک افزونه نسبتاً جدید به موسیقی در استوری های اینستاگرام است. این شرکت به تدریج این ویژگی را در سراسر کشورهای منتخب گسترش می دهد. احتمالاً، اینستاگرام توافق های مجازی را با شرکت های موسیقی انجام داده است و این توافق ها باید به صورت جداگانه برای هر کشور مورد مذاکره قرار گیرند.

دسترسی موسیقی استوری اینستاگراماولین کشورهایی که به موسیقی استوری اینستاگرام دسترسی پیدا کردند عبارتند از:

استرالیا، نیوزلند، فرانسه، آلمان، سوئد، انگلستان و ایالات متحده. احتمالاً سایر کشورها با برطرف شدن مشکلات قانونی به این فهرست اضافه خواهند شد.

اگر شما خارج از کشورهای مذکور زندگی می کنید، چندین وبسایت راه حلی را برای این محدودیت پیشنهاد کرده اند. بر اساس Techwiser، شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه ی اینستاگرام کنونی خود را غیر فعال کنید.
  • از یک وی پی ان در گوشی خود استفاده کنید. در صورت نداشتن یک فیلتر سکن مناسب، باید از طریق جستجو آن را بیابید.
  • به سروری از یکی از کشورهای قانونی وصل شوید (یعنی استرالیا، نیوزلند، فرانسه، آلمان، سوئد، انگلستان یا آمریکا).
  • دستورالعمل های وی پی اس را برای اطمینان از اجرای مناسب آن دنبال نمایید.
  • به فروشگاه برنامه خود بروید و مجدداً اینستاگرام را نصب کنید.
  • مجددا وارد حساب خود شوید.

در این مرحله، شما باید قادر به ایجاد یک استوری با موسیقی از طریق دنبال کردن دستورات بالا باشید. مطمئن شوید که زبانه موسیقی در پایین سمت چپ صفحه هنگام ایجاد یک استوری قابل رویت باشد.

بیشتر بیاموزید: بهترین روش پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

چه موسیقی هایی را می توانید برای استوری اینستاگرام انتخاب کنید

شما می توانید از میان هزاران آهنگ برای استوری اینستاگرام خود یکی را انتخاب کنید. اینستاگرام و فیسبوک دارای همکاری های بیشماری با تمام شرکت های ضبط موسیقی اصلی هستند، بنابراین شما می توانید آهنگ هایی را از بسیاری از هنرمندهای برتر پیدا کنید.

روش دیگر برای افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام خود

پیش از آن که اینستاگرام روش مناسبی را برای افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام ایجاد نماید، مردم این کار را انجام می دادند. شما هنوز هم می توانید از چنین راه حلی استفاده کنید اگر محدودیت در روش مرسوم را دارید و یا در خارج از کشورهای تایید شده زندگی می کنید و ترجیح می دهید از وی پی ان استفاده نکنید.

آسان ترین روش، انتخاب ویدیوهایی همراه با موسیقی برای استوری است. در ساده ترین سطح، این به معنی داشتن موسیقی در پس زمینه هنگام ایجاد یک ویدیو است که توسط گوشی، دوربین یا دیگر دستگاه های ضبط انتخاب می شود. این به شما بهترین کیفیت موسیقی را ارائه نمی دهد، با این وجود، بهتر است موسیقی را در یک برنامه ی ویرایش ویدیو به ویدیوهای خود اضافه نمایید.

محدوده ی گسترده ای از نرم افزارهای ویرایش ویدیو با توجه به سطح توان و کارآیی که نیاز دارید، موجود می باشند. این محدوده از برنامه های رایگان گرفته تا برنامه های ویرایش حرفه ای پیشرفته همچون Adobe Premiere Pro یا Final Cut Pro را شامل می شود.

این برنامه های نرم افزاری حرفه ای اساساً بیشتر از آنچه که شما برای افزودن موسیقی به کلیپ های 15 ثانیه ای اینستاگرام نیاز دارید، می باشند؛ اگرچه، شما عموماً زمانی آن ها را خریداری می کنید که قصد ایجاد ویدیوهای طولانی تر و بیشتر برای اهداف دیگر دارید.

با این وجود، شما محدوده ای از برنامه های ویرایش ویدیو پیدا خواهید کرد که برای استفاده ی عمومی از اینستاگرام مناسب تر هستند. بسیاری از آن ها در سطح پایین رایگان و یا پولی هستند.

یکی از این برنامه ها، Animoto می باشد، ویرایشگر ویدیو های شبکه اجتماعی، که برای ایجاد ویدیوهایی برای استوری های اینستاگرام طراحی شده است. آن مشخص می کند که مردم دوست دارند موسیقی را در ویدیوهای خود قرار دهند و با کتابخانه ای از موسیقی تجاری مجاز همکاری دارد.

اگر شما روی ویدیوهای خود موسیقی قرار می دهید، طبق معمول یک پست و یا استوری اینستاگرام ایجاد کنید و ویدیوهای ویرایش شده را از دوربین گوشی اضافه نمایید. شما باید با افزودن یک استیکر روشن کردن صدا به اولین اسلاید از استوری خود، مخاطبان خود را راهنمایی کنید.

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.