پروفایل خاص | چگونه یک پروفایل خاص داشته باشیم ؟

این مطلب رو با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اگر از اینستاگرام برای برند سازی، تبلیغات و یا کسب درآمد استفاده می کنید، پروفایل شما اولین چیزی می با شد که دیده می شود پس بهتر است که یک پروفایل خاص داشته باشید. اما چگونه یک پروفایل خاص داشته باشیم ؟
ابتدا باید مواردی را مراعات کنید و کارهایی را انجام دهید تا پروفایل شما خاص ترین حالت خودش تبدیل شود. تعداد زیادی از افرادی که کسب و کار و یا درآمدشان را از اینستاگرام کسب می کنند و یا دارای شغل های اینترنتی هستند، ولی متاسفانه روی پروفایل خود زیاد حساس نمی باشند و دقت کافی ندارند، موفق نمی شوند.
دوستان عزیز باید دقت کنید که پروفایل اینستاگرام شما همانند یک ویترین می باشد پس باید به نحو احسنت چیده شود. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا متوجه شوید که چگونه باید یک پروفایل خاص داشته باشیم.

ویژگی های یک پروفایل خاص چیست؟

۱. انتخاب عکس پروفایل خاص 

اولین چیزی که مورد توجه افراد با ورود به پیج اینستاگرام شما قرار می گیرد عکس پروفایل شما می باشد. اگر دوست دارید به صورت حرفه ای کار کنید حتماً به این نکته خیلی توجه کنید زیرا باید ببینید که موضوع پیج شما چه می باشد. آیا یک پیچ شخصی است یا یک پیج فان است یا این که شما قصد دارید برای یک محصول برند سازی کنید.

اگر پیج شما فان است عکسی که قصد دارید برای پروفایل خود مدنظر بگیرید باید مرتبط با موضوع فان باشد و اگر قصد دارید محصولی را به فروش برسانید باید طوری باشد که در نگاه اول توجه کاربر را جلب کند و اعتماد کافی داشته باشد.

اما اگر قصد دارید برای برندسازی شرکتی در اینستاگرام فعالیت انجام دهید بهترین انتخاب برای شما لوگوی شرکتتان می باشد که باید یک عکس لوگوی با کیفیت عالی داشته باشید.

نکته دیگر این است که عکس پروفایل باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا برای بهتر دیده شدن پیج شما الزامی است.
اگر فرصت دارید برای عکس پروفایل خود به یک آتلیه بروید یا از یک عکاس ماهر درخواست کنید که برای پروفایل خود بهترین یا جذاب ترین عکس را از شما یا محصول مورد نظرتان انجام دهد.

لازم نیست نگران هزینه های متفرقه باشید زیرا همه این کارها برای شما در آینده سود فراوانی خواهد داشت.

چگونه تیک آبی اینستاگرام (verified badge) را دریافت کنیم؟

۲.انتخاب اسم پروفایل اینستاگرام 

نکته دیگری که در پروفایل شما مورد توجه کاربران قرار میگیرد و باعث می شود شما یک پروفایل خاص داشته باشید، اسم پیج یا پروفایل شما است. اما بستگی به این دارد که شما موضوع پیج تان چیست به طور مثال اگر تجاری است باید اسم پیج خود را مرتبط با این موضوع قرار دهید.نکته بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که اسمی که برای پروفایل خود مدنظر گرفته اید باید قابل جستجو باشد.

یعنی اگر شما قصد فروش لباس یا کفشی را دارید اسمی را باید انتخاب کنید که اگر مخاطبان بخواهند در آن زمینه جستجو کنند به اسم پروفایل شما برسند و بتوانند پیج شما را پیدا کنند.

اسمی را که انتخاب کردید اگر فرد دیگری برای پیج خود قرار داده بود دیگر نیاز نیست که کلا اسم را عوض کنید فقط با اضافه کردن پسوند یا پیشوند به اسمتان و یا استفاده از نقظه و آندرلاین می توانید هم قابلیت جستجو کردن را حفظ کنید و هم اسم پروفایل خود را زیبا کنید.

ویژگی های یک پروفایل خاص۳. توضیحات خاص بیوگرافی اینستاگرام 

باید توجه کنید که نوشته های بیوگرافی یا همون Bio برای این است که پروفایل اینستاگرام شما بهتر و خاص تر باشد. تعداد زیادی از کاربران برای این که خاص تر باشند بیوگرافی خود را با متن انگلیسی به اشتراک می گذارند.

دوستان عزیز شما می توانید با بیوگرافی یا Bio، مخاطبان را با محصولات خود آشنا کنید. پس باید جملاتی را به کار ببرید که بتواند نظر مخاطبان طوری به سمت شما جلب کند که مایل و مشتاق برای خرید و دانستن درباره محصول شما باشند.

بیو شما باید با جملاتی نوشته شود که هم شیک و جذاب باشد تا‌ نظر کاربر به آن جلب شود تا شما را فالو کنند. استفاده از استیکرها و کاراکترهای خاص یا انگلیسی نوشتن متن Bio پروفایل شما را خاص و بهتر نمی کند.
بلکه بستگی به نوع جملات و متن Bio شما دارد و این موضوع در کار برند سازی یا فروش محصولات شما ویژگی خاصی ایجاد می کند.

شما باید در متن Bio پروفایل خود بنویسد که شما چه کسی هستید یا چه شرکتی دارید و چه کارهایی یا خدماتی ارائه می دهید. قصد فروش چه محصولاتی را دارید یا توضیحاتی بدهید که اگر کاربر قصد فالو کردن شما را داشت چه اتفاق خوب یا مثبتی برای او در بر خواهد داشت.

آموزش گذاشتن عکس بصورت پازلی در اینستاگرام (آیفون و اندروید)

۴. لینک بیوگرافی اینستاگرام را بنویسید.

لینک بیوگرافی پروفایل شما نکته آخر است که باید به آن توجه کنید. برای هدایت مخاطبان به صفحات سایت خود می توانید از لینک استفاده کنید و این به شما خیلی کمک می‌کند و شما مس توانید کارتان را راحتتر انجام دهید.
با توجه به حرفهایی که گفته شد در این صفحه میتوانید فروش محصول یا خدمات داشته باشید و یا میتوانید از مخاطب خود اطلاعاتی مثل گرفتن ایمیل یا نظرسنجی های مدنظر خود را انجام دهید.
با توجه به شرایط موجود و برای بهره برداری بهتر از لینک و پروفایل اینستاگرام خود می توانید لینک را عوض کنید .برای مثال قصد دارید یک محصول جدید معرفی کنید پس میتوانید لینک پروفایل خود را عوض کنید تا ثابت نباشد.
به این نکته توجه داشته باشید که لینک بیوگرافی BIO شما یکی از مواردی است که باعث می شود مخاطبان خود رو به دنیای خارج از اینستاگرام هدایت کنید پس به این نکته در بهتر شدن پروفایل دقت کافی را داشته‌ باشید.


مطالب گفته شده نکات کوچکی هستند که توجه به آنها می تواند در بهتر شدن پروفایل اینستاگرام به شما کمک کنند. عکس پروفایل، توضیحات پروفایل اینستاگرام، لینک بیو و اسم پروفایل اینستاگرام را بهینه کنید تا بهترین کارایی را از اینستاگرام بدست بیاورید.

نظرات