آموزش چگونگی اضافه کردن نویسندگان در وردپرس
اضافه کردن نویسنده در وردپرس
مراحل :
1) وارد وبلاگ وردپرس خود شوید.
2) روی «My Account» در سمت چپ نوار ابزار در بالای صفحه کلیک کنید
3) صفحه داشبورد خود را پایین بیاورید. داشبورد شما فهرستی است که در سمت چپ صفحه قرار دارد. بر روی کلمه “Users” کلیک کنید. اولا شما باید هر فردی از جامعه وردپرس را که می خواهید نویسنده در وبلاگ خود باشد، اضافه کنید.
4) “Add User from Community“ را در پایین صفحه پیدا کنید
5) آدرس ایمیل نویسنده خود را در کادر متن وارد کنید
6) “Author” را در منوی کشویی “Role” انتخاب کنید. همچنین میتوانید با انتخاب آنها در این کادر، مدیران، همکاران و ویرایشگران را اضافه کنید.
7) روی «Add User » کلیک کنید. دعوت نامه ای برای ایجاد یک نویسنده در وبلاگ شما ایجاد خواهد شد. آنها قادر به دسترسی به وبلاگ شما از طریق بخش «My Blogs» حساب کاربری شما خواهند بود.
8) برای افزودن نویسندگانی که قبلا بخشی از جامعه وردپرس نیستند، بخش «Users» داشبورد خود را دوباره پیدا کنید. برای مشاهده گزینه های زیر بخش «Users» را فشار دهید.
9) روی «Invites» کلیک کنید.
10) نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و پیام شخصی را در فرم ظاهر کنید. ممکن است بخواهید آنها را مطلع کنید که باید یک حساب کاربری وردپرس برای ایجاد یک نویسنده ایجاد کنید.
11) روی گزینه ای که می گوید “Add User as a Contributor ” کلیک کنید. دعوت نامه خود را ارسال کنید.هنگامی که آنها برای یک حساب کاربری ثبت نام می کنند، وبلاگ شما تحت عنوان «My Blogs» ظاهر می شود.
12) برای تغییر نقش شخص از «Contributor» به «Author»، دوباره به قسمت «Users» بروید. لیستی از تمامی وبلاگهای وردپرس شما باید نمایش داده شود.
13) روی گزینه کوچکی که در سمت چپ کاربر قرار دارد کلیک کنید. سپس بر روی گزینه ای بنام «Change Role to … » کلیک کنید و سپس روی «Author» کلیک کنید.
14) و در مرحله آخر برروی دکمه “Change” در سمت راست منوی کشویی کلیک کنید.