آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام + معرفی هشتگ های معروف اینستاگرام

این مطلب رو با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آیا می دانستید که یک پست اینستاگرام با حداقل یک هشتگ به طور میانیگن 6/12 % احتمال دیده شدن بیشتری نسبت به یک پست بدون هشتگ دارد؟

تأثیر هشتگ در اینستاگرام چیست؟ هشتگ ها قدرتمند هستند. آن ها می توانند کمک کنند تا پست شما مخاطب بیشتری داشته باشد، تعداد دنبال کنندگانتان افزایش یابند، مشارکت بیشتر شود و تصویر برند مثبت تر و مشخص تر توسعه یابد. اگرچه، مسئله ای وجود دارد: هر چه قدرت بیشتر باشد، مسئولیت نیز بیشتر خواهد بود (#مرد عنکبوتی)

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره استفاده از هشتگ در اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهیم که به شما کمک می کند استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام کارامدتر باشد و کاربران در جستجوهای خود شما را راحتتر پیدا نند. تعدادی از هشتگ های محبوب و پر استفاده اینستاگرام را نیز به شما معرفی می کنیم، استفاده از هشتگهای معروف اینستاگرام باعث می شود شما در جستجوهای بیشتری نمایش داده شوید.

نکات ضروری برای استفاده از هشتگ ها در ایجاد یک حساب اینستاگرام موفق

هشتگ ها می توانند کسب و کار شما را به سطح جدیدی ببرند اما اگر از آن ها به طور مکرر و بدون داشتن استراتژی روشن در ذهن استفاده شود، بی معنی و ناکارآمد خواهند شد؛ برای مثال، #خوشحال#بسیار خوشحال#به وجد آمده#پریدن از شادی#مترادف دیگر چیست؟

ما می خواهیم که پست های اینستاگرامی کسب و کار شما، مشارکت بهینه ای را دریافت نمایند، بنابراین، یک راهنمای نهایی برای استفاده از هشتگ های اینستاگرام را در سال 2019 فراهم کرده ایم. با استفاده از این راهنمایی، شما تنها دنبال کننده جذب نخواهید کرد… شما دنبال کنندگان درست را جذب خود می کنید.

چرا استفاده از هشتگ های اینستاگرام مهم است؟

مطالبی که در ادامه می آید به نوعی آموزش هشتگ در اینستاگرام هستند. هشتگ ها اساساً فرآیند مرتب سازی اینستاگرام هستند. با وجود روزانه حدود 95 میلیون عکس پست شده در اینستاگرام، ارائه ی محتوای درست به افراد درست به صورت کارآمد برای اینستاگرام دشوار است. هشتگ ها منجر می شوند تا پست شما را افرادی که علاقمند به دیدن آن هستند، ببینند.

کریستال گیلسپی، مدیر انجمن رسانه ی اجتماعی Hubspot، اهمیت هشتگ ها را به این صورت توضیح می دهد: “برای مثال، بازاریابی بسیار وسیع است و انواع پست ها را جذب خود می کند. ما دریافته ایم که #digitalmarketing یا #marketingmotivation به ما دسترسی هدفمندتر و خاص تری را می دهد. مخاطبانی که این هشتگ ها را جستجو می کنند، همچنین سعی بر این دارند تا جستجوی خود را محدود بر آن چه که ما در رابطه با بازاریابی ارائه می دهیم، محدود کنند بنابراین، ما در واقع به افراد درست بیشتری دسترسی پیدا می کنیم.”

اساساً، هشتگ ها روش بهتری برای دسته بندی پست ها هستند. آن ها به شما کمک می کنند تا به مخاطب هدف دست یابید و از همه مهم تر این که به مخاطب هدف کمک می کنند تا شما را پیدا کنند. احتمال بیشتری وجود دارد که این کاربران جذب پست شما شوند زیرا پست شما دقیقاً چیزی است که آن ها به دنبالش هستند.

10 هشتگ تاپ اینستاگرام در سال 2019

  1. #love
  2. #instagood
  3. #style
  4. #dogstagram
  5. #me
  6. #fashion
  7. #cute
  8. #tbt
  9. #foodporn
  10. #photooftheday
  11. #instamood
  12. #follow
  13. #iphonesia
  14. #food
  15. #motivation
  16. #Instagramhub

افزودن یکی از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام به پست لزوماً به معنای تعامل بیشتر نیست. از آنجایی که هشتگ های بالا بسیار محبوب هستند، میلیون ها نفر از آن ها استفاده می کنند؛ بنابراین، به احتمال زیاد پست شما در میان رقبا نامفهوم و نامشخص خواهد بود. محدود کردن موضوع هشتگ حائزاهمیت است اما بعداً در اینباره صحبت خواهیم کرد. در اینجا، برخی از برترین هشتگ های سال 2019 اینستاگرام آورده شده است.

هشتگ های معروف اینستاگرام در سال 2019

استفاده از هشتگ های محبوب در اینستاگرام یکی از روش های استفاده از هشتگ در اینستاگرام است که باعث می شود شما در جستجوهای بیشتری نمایش داده شوید. در ادامه تعدادی از هشتگ های پرطرفدار اینستاگرام در سال 2019 را به شما معرفی می کنیم تا با معروفترین هشتگ های اینستاگرام آشنا شوید.

نحوه استفاده از هشتگ های معروف در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام1) love#

یکی از هشتگهای معروف اینستاگرام هشتگ love# است که یک هشتگ افزایش فالوور است. گالری عکس کاربران اینستاگرام بر اساس احساسات خوب است به همین دلیل، هشتگ love# را در کنار عکس هایی از دوستان، خانواده، تعطیلات و مناظر زیبا می توان دید.

2) instagood#

ظهور این هشتگ از حساب اینستاگرامی instagood@ الهام گرفته است که جامعه ی اینستاگرام را به دنبال عکس ها و ویدویوهای عالی جستجو می کند که آنقدر خوب هستند که حیف است توسط instagood# به اشتراک گذاشته نشوند. این هشتگ را به محتوای خود اضافه کنید تا شانس پست مجدد آن را پیدا کنید.

3) style#

این هشتگ بیش از 400 میلیون پست مرتبط به خود را دارد که موجب شده است تا به یکی از برترین برچسب های سال 2019 تبدیل شود. بهترین هشتگ برای اینستاگرام در مورد عکس های ویرایش شده از لوازم، تعطیلات، محصولات لوکس و هرچیز حیرت انگیز دیگر استفاده از هشتگ style# است. از هشتگ style# در کنار الهام زیبا از لوازم یا محصولات جدید استفاده کنید و خواهید دید که کاربران اینستاگرامی که به دنبال افزودن زرق و برق به زندگی خود هستند، شما را خواهند یافت.

4) dogstagram#

همگی ما می دانیم که اینترنت عاشق توله سگ های بانمک است؛ بنابراین، محبوب شدن هشتگی برای سگ های دوست داشتنی غافلگیرکننده نمی باشد. شامل کردن بهترین دوست انسان در پست اینستاگرامی همواره ایده ی خوبی بوده است- دنبال کنندگان شما عاشق آن خواهند شد و شما ده ها ایموجی قلب در بخش نظرات دریافت خواهید کرد.

هشتگ های محبوب اینستاگرام5) me#

این، هشتگ اصلی سلفی است که به جامعه ی اینستاگرام عکس سلفی از شما را نشان می دهد. هشتگ me# یکی از پرطرفدارترین هشتگ های اینستاگرام است که به همراه اکثر عکس های سلفی دیده می شود و یکی از هشتگ های پرطرفدار اینستاگرام است.

6) fashion#

عکس با هشتگ fashion# در اینستاگرام که یکی از هشتگ های معروف اینستاگرام استمردم اغلب در اینستاگرام به دنبال سبک های مد روز می گردند و از پست هایی از هفته ی مد گرفته تا الهامات روزانه را بازدید می کنند. این بدان معنی است که بخش قابل توجهی از محتوای اینستاگرام مرتبط به مد می باشد- درواقع، امروزه بیش از 700 میلیون پست اینستاگرامی با هشتگ fashion# وجود دارد. شما با هشتگ fashion# می توانید عکس هایی از افراد معروف، برندهای لوکس، لباس، آرایش و دیگر عکس های آرمانی را بیابید.

7) cate#

Cate# محتوای شما را میان گروه عظیمی از عکس ها و ویدیوهای اینستاگرامی قرار می دهد که شامل عکس های جذاب در داخل اینستاگرام است. اگر فکر می کنید که بانمک ترین توله سگ را دارید، پس باید عکسی از آن را با این هشتگ مهم و باارزش به اشتراک بگذارید.

8) tbt#

tbt# مخفف (Throwback Thursday) است و کاربران اینستاگرام را تشویق می کند تا عکس قدیمی از خود و یا رویدادی که به خاطر می آورند را پست کنند. همه محتوایی از روزهای خوب گذشته را دوست دارند، این هشتگی برای لذت بردن از نوستالژی است.

9) foodporn#

امیدوارم گرسنه باشید! هشتگ foodporn# بهترین هشتگ برای اینستاگرام در مواقعی که پست شما شامل پست های خوشمزه از دسرها، پیتزا، ویدیوهای طرز تهیه و غیره می باشد است. این هشتگ برای بهترین خوراکی های لذیذ اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد- با این هشتگ می توانید عکس هایی از اصیل ترین، خوشمزه ترین و وسوسه کننده ترین غذاها را در اینترنت بیابید.

استفاده از هشتگ foodporn# در اینستاگرام10) photooftheday#

حساب کاربری را مدیریت می کنید؟ این هشتگ یک روش مطمئن برای جذب دنبال کنندگان بیشتر و تکرار بازدیدکنندگان است. اگر قصد دارید به صورت روزانه محتوای خود را به اشتراک بگذارید، هشتگ photooftheday# را به منظور افزایش تعداد بازدیدکنندگان به پست خود اضافه کنید.

11) instamood#

Instamood# در مورد احساسات و عواطفی است که از یک عکس یا ویدیو می توان دریافت کرد. مناظر زیبا، یک روز در ساحل یا شبی با افراد خوب همگی با استفاده از این هشتگ در سال 2019 برجسته شدند. بر اساس Jumper media، چشم اندازها یک نقطه شروع محبوب برای پست اینستاگرامی هستند و به خوبی با یان هشتگ سازگاری دارند.

12) follow#

این هشتگ- در حال حاضر در نیم میلیارد پست به کار رفته است. استفاده از هشتگ follow# در پست های اینستاگرام تاکتیک مورد استفاده توسط حساب های عمومی است که به دنبال فالوورهای بیشتر می گردند. آن یک هشتگ همه جا حاضر است که مخصوص نوع خاصی از تولیدکنندگان محتوا نمی باشد و یک هشتگ پراستفاده در اینستاگرام است.

بنابراین، شما می توانید هشتگ follow# را در حساب های مد، وبلاگ های سفر، آموزش آرایش، صفحات طرفداران افراد معروف و غیره بیابید. ایده این چنین است که اگر کاربری از محتوای صفحه ی شما بازدید کرد و از آن خوشش آمد، احتمالاً تشویق خواهد شد تا برای دیدن محتوای بیشتر، شما را دنبال کند.

13) iphonesia#

Iphonesia# مختص انجمن رو به رشد دنبال کنندگان اینستاگرام در اندونزی است.

14) food#

عکس هایی از وعده های غذایی، وسیله ی معاش (نه هدف در نظر گرفته شده) حساب اینستاگرام مردم گراست و سال 2019 نیز استثنا نبود. از هشتگ food# برای ثبت و گرفتن عکس خوشمزه ی اینستاگرامی بعدی خود استفاده کنید.

15) motivation#

در توئیتر، mondaymotivation# نقل قول و پیام های الهام بخش را به اشتراک می گذارد تا افراد را در شروع یک هفته ی خوب کمک کند. در اینستاگرام، هشتگ motivation# شامل هر چیزی از عکس یک کاربر بعد از باشگاه گرفته تا نمایشگر کامپیوتر برای شروع کار، می باشد.

10 هشتگ بالا ممکن است به محبوبیت اینستاگرام در سال گذشته کمک کرده باشند اما هنوز تعداد بیشتری وجود دارند که همه ساله ترند می شوند. هشتگ های زیر می توانند الهام بخش عکس ها و ویدیوهای فریبنده ای برای کاربران اینستارگام باشند و مطمئناً در سال 2019 جزو هشتگ های معروف اینستاگرام خواهند بود.

16) instagramhub#

این هشتگ مختص نوع خاصی از پست نیست، instagramhub# جایی برای کاربران فعال اینستاگرام است تا حضور خود را در این پلتفورم توضیح دهند و به مخاطب بیشتری دست یابند. با شامل کردن این هشتگ محبوب، افراد بانفوذ در اینستاگرام می توانند با کاربران بیشتری ارتباط برقرار کنند.

پرطرفدارترین هشتگ های اینستاگرام که جزو هشتگ های ترند اینستاگرام هستند

  1. #life
  2. #beautiful
  3. #travel
  4. #fitness
  5. #happy
  6. #repost
  7. #igers
  8. #photography
  9. #instadaily
  10. #bestoftheday
  11. #followforfollow
  12. #likeforlike
  13. #tweegram
  14. #summer
  15. #nofilter
  16. #ootd
  17. #instafood
  18. #fun

پرطرفدارترین هشتگ های اینستاگرام برای افزایش فالوور

ده تا از هشتگ برتر اینستاگرام در سال 2019 را به شما معرفی کردیم که جزو پراستفاده ترین هشتگ های اینستاگرام بودند و توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار گرفته بودند. در ادامه هشتگ های محبوب دیگری را به شما معرفی می کنیم که پرمخاطب هستند و می توانند به هشتگ های محبوب اینستاگرام در سال 2019 تبدیل شوند.

1) life#

این مربوط می شود به تمام عکس ها و ویدیوهایی که دربرگیرنده ی ماهیت زندگی شماست. هشتگ life# جزو پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام است که می تواند شامل همه عکس هایی باشد که از وقایع روزمره زندگی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید.

2) beautiful#

اینستاگرام جای خوبی است تا شما قدمی رو به جلو بردارید- خواه تعطیلات شگفت انگیز باشد، خواه مدل موی جدید یا غروب نفس گیر، عکس های beautiful# دربرگیرنده ی بهترین های این پلتفورم است. هشتگ beautiful# یک هشتگ افزایش فالوور در اینستاگرام است که مورد توجه خیلی ها است.

آموزش استفاده از پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام: beautiful#3) travel#

برای آخر هفته، سفر می روید؟ به دنبال کنندگان خود با استفاده از این هشتگ نشان دهید که کجا هستید و به کجا سفر خواهید کرد.

4) fitness#

با عکس ها و ویدیوهای خود از بهترین دوره های ورزشی وارد انجمن موضوعات روز جنگجویان جلسات ورزشی شوید، از این بهترین هشتگ برای اینستاگرام به منظور به اشتراک گذاری لحظه های ورزشی هشتگ fitness# است.

5) happy#

گاهی اوقات بهترین پخش از احساس خوب، به اشتراک گذاری آن با دیگران است. گروه happy# پست ها مملو از افراد خیره کننده و محتوای بانشاطی است که به ما شادی و نشاظ می بخشد. عکسی از یک بچه گربه ی بانمک یا عکس سلفی از خود پس از گرفتن ترفیع را با هشتگ happy# به اشتراک بگذارید.

6) repost#

پست مجدد یک کار رایج در اینستاگرام است که به شما اجازه می دهد تا محتوای دیگر کاربران را با اجازه ی کاربر اصلی به اشتراک بگذارید. از هشتگ repost# استفاده کنید تا به دیگران در اینستاگرام نشان دهید که از چه عکس یا ویدیویی الهام گرفته اید.

7) igers#

Igers# مخفف “کاربران اینستاگرام” است. اگر عکس یا ویدیویی با مضمون جامعه ی اینستاگرام دارید، اتحاد و همبستگی را با این هشتگ محاوره ای نشان دهید.

8) photography#

اینستاگرام یک رسانه ی به اشتراک گذاری عکس است، بنابراین وجود تصاویر خوب و هنرمندانه در هشتگ photography# معنا پیدا می کند. اینستاگرام منحصر به فرد است زیرا کاربر می تواند از پست های هشتگ photography# دیدن کند و عکس های نشنال جغرافی و عکس های حرفه ای را در کنار کار عکاسان آماتور ببیند.

بهترین هشتگ های اینستاگرام: photography#9) instadaily#

این هشتگ مشابه ی photooftheday# است- یکی از معروف ترین هشتگ های 2019 این فهرست و برای کاربران اینستاگرامی عالی است که هر روز پست می گذارند.

10) bestoftheday#

هشتگ bestoftheday# نگاه اجمالی به مقدار وسیع محتوای تغییریافته که به صورت روزانه در اینستاگرام پست می شود، دارد. در اینجا، شما برخی از قابل توجه ترین عکس ها در این پلتفورم را خواهید یافت- عکس هایی از مناظر زیبای سراسر جهان، تصاویر برنده ی جایزه، دستورپخت های خوشمزه، حیوانات قابل پرستش و غیره.

11) followforfollow#

آیا علاقه مند هستید فهرست سریعی از دنبال کنندگان در اینستاگرام ایجاد کنید؟ followforfollow# به تمام کسانی که این هشتگ را جستجو می کند، می گوید که شما تمام دنبال کنندگان خود را دنبال خواهید کرد. این هشتگ همواره موضوع روز به شدت محبوب است.

12) likeforlike#

Likeforlike# مشابه ی هشتگ followforfollow# توضیح داده شده در بالاست. از این هشتگ زمانی استفاده کنید که می خواهید مشارکت حساب اینستاگرام خود را افزایش دهید و یا به کاربرانی بگویید که عکس یا ویدیوی آن ها را لایک خواهید کرد اگر آن ها نیز عکس یا ویدیوی شما را لایک کنند.

13) tweegram#

تعداد زیادی پلتفورم چندگانه اشتراک گذاری در سراسر سایت های رسانه ی اجتماعی وجود دارد و در tweegram#، شما عکس های گرفته شده از توئیتر، پینترست و غیره را خواهید یافت. Tweegram# برای نقل قولها، عکس هایی از توئیت ها و خاطرات شناخته می شود.

14) summer#

تابستان، بهترین فصل برای لذت بردن از تعطیلات، آب میوه ها و رفتن به استخر است. این هشتگ مملو از کاربران اینستاگرامی است که از سپری کردن ساعات طولانی تابستان در سواحل و یا مناطق خوش آب و هوا که آن ها را در زیر خورشید داغ تابستان خنک نگه می دارد، لذت می برند.

معرفی معروف ترین هشتگ های اینستاگرام: summer#15) nofilter#

اینستاگرام، فیلترهای مختلف زیادی را برای بهبود عکس ها ارائه می دهد، عملاً فرض می شود که هر عکس در اینستاگرام ویرایش شده است. اما اگر عکسی که به خودی خود زیباست را پست می کنید، هشتگ nofilter# بهترین هشتگ اینستاگرام برای این هدف است که به سایرین نشان دهید که این عکس برای این که این چنین زیبا به نظر رسد به فیلتری نیاز ندارد.

16) ootd#

Ootd# مخفف “لباس های روز” است که هشتگ اختصاص یافته به کاربران اینستاگرامی است که دوست دارند به طور منظم، لباس ها و استایل های جدید را به نمایش گذارند.

17) instafood#

این هشتگ محبوب با دیگر هشتگ های مربوط به غذا تفاوت دارد زیرا دربرگیرنده ی عکس های زیبا، خلاقانه و مهم تر از همه شایسته ی غذا برای اینستاگرام است. پست های اینستاگرام به خاطر جذابیتشان شناخته می شوند و instafood# هم از این قضیه مستثنی نیست. اگر می خواهید عکس رنگی، منحصر به فرد و مجللی از ظرف غذای خود پست کنید، هشتگ instafood# یکی از بهترین هشتگ های اینستاگرام به این منظور است.

18) fun#

اگر عکس شما سرگرم کننده و مفرح نیست، پس ارزش پست کردن در اینستاگرام را ندارد. با استفاده از این هشتگ محبوب به میلیون ها کاربر اینستاگرام، عکس ها و ویدیوهای تکان دهنده ی جدید خود را نشان دهید.

چگونگی استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام برای موفقیت کسب و کار

استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام قوانین خاص خودش را دارد و برای اینکه نتیجه ی بهتری از هشتگ ها در اینستاگرام بگیرید رعایت یکسری نکات الزامی است. برای اینکه بدانید چگونه هشتگ درست کنیم، برای استفاده درست از هشتگ ها در اینستاگرام موارد زیر را رعایت کنید:

آموزش هشتگ اینستاگرام به منظور افزایش فالوور با هشتگ در اینستاگرام1) هشتگ های خود را مرتب کنید

برای ایجاد یک سیستم هشتگ کارآمد، شما می توانید از اکسل یا ابزارهای تحلیلی خود اینستاگرام استفاده کنید. اگر ورقه ی اکسل را انتخاب می کنید، باید هرچند وقت یکبار به صورت دستی هشتگ های مورد استفاده خود را پیگیری کنید و دریابید که کدام یک با محبوب ترین پست های شما بیشترین همبستگی را دارند. با گذشت زمان، ارتباط بین هشتگ های معین و محبوب ترین پست های خود را خواهید یافت و این به شما در تصمیم گیری در مورد این که کدام هشتگ ها بهترین کارکرد را برای برند شما دارند، کمک خواهد کرد.

اگر تیم رسانه اجتماعی پیشرفته تری را در اختیار دارید، می توانید استفاده از ابزاری همچون Iconosquare را در نظر بگیرید که به صورت خودکار پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام را ذخیره می کند و گزارش هایی در مورد این که کدام هشتگ ها بیشترین افراد را به خود جذب می کنند، ارائه می دهد.

برای کسب و کارهای کوچکتر با بودجه محدود، کریستال گیلسپی می گوید که “یک ورقه اکسل بهترین روش برای شروع کار است. وقتی پیشرفته تر شدید، استفاده از ابزار برای ردیابی داده را به شما توصیه می کنم. استفاده از یک سیستم دستی می تواند دشوار باشد وقتی که شما سه بار در روز پست می گذارید و از حدود 20 هشتگ در هر پست استفاده می کنید.”

2) عدد جادویی خود را بیابید

اکثر برندهای برتر- 91% از آن ها- از هفت هشتگ یا کمتر در هر پست استفاده می کنند، بنابراین می توان فرض کرد که آن عدد جادویی برای همه است، درسته؟ کریستال توضیح می دهد که همیشه این چنین نیست: او به من گفت که Hubspot بیشتر با هشتگ هایی در بازه ی کمتر از 20 موفق بوده است.

نکته این است که تا وقتی آزمایش نکنید، نمی فهمید چه تعداد هشتگ برای شما بهتر است. برای Hubspot، ماه ها به طول انجامید تا تیم دریافتند که عدد مناسب کدام است و در طی این سعی و خطا، بازه ی آزمایش از فهت تا 30 بود. از چنین بازه ی وسیعی برای سعی و خطا استفاده کنید. بنابراین برای استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام عدد جادویی خود را پیدا کنید تا ببینید استفاده از چه تعداد هشتگ در هر پست نتیجه ی بهتری می دهد.

3) هشتگ های خود را محدود کنید

دو دلیل اصلی مشخص برای درست کردن هشتگ وجود دارند که توضیح می دهند چرا هشتگ های کوچک تر برای برند شما بهتر هستند: اولاً، در فضای کوچکتری به رقابت می پردازید. به عنوان مثال، Hubspot به طور معمول از هشتگ marketing# استفاده نمی کند زیرا این هشتگ بسیار گسترده است. اگر marketing# را جستجو کنید، تصاویری از رستوران ها، نقل قول های الهام بخش، تصاویری از استایل قبل و بعد و الگوهای رفتاری را خواهید یافت.

تصادفی بودن marketing# مرا به سمت دلیل دوم مفید بودن هشتگ های خاص سوق می دهد: به عنوان یک کاربر، احتمال یافتن آنچه که به دنبالش هستم وقتی بیشتر است که آن چیز خاص باشد و وقتی کسب و کار شما پاسخی به درخواست جستجویی خاص من باشد، من از آنچه می یابم، خوشحال تر خواهم بود.

کریستال توضیح می دهد: “نزدیک نگه داشتن هشتگ به منافع برند، واقعاً کمک می کند. ما سعی کردیم تا از هشتگ هایی متناسب با یک موضوع خاص استفاده کنیم و بیشتر آن را محدود کنیم—به عنوان مثال، اگر پست بازاریابی ما در مورد سئو بود، از SEOTips استفاده می کردیم.”

با این طرز تفکر: dogs# محبوب تر است اما دموگرافیک گسترده تری دارد. اگر goldenretrieverpuppies# را جستجو کنم، پست شما را خواهم یافت و به احتمال زیاد بیشتر با آن تعامل خواهم یافت زیرا دقیقاً آن چیزی است که به دنبالش بودم.

4) ببینید افراد دیگر از چه هشتگ هایی استفاده می کنند

یک روش ساده برای تولید ایده های هشتگ، ایجاد فهرستی از دنبال کنندگان یا رقبا و جستجو در مورد هشتگ هایی است که آن ها در عکس های خود بکار می گیرند. همچنین جستجو کردن افراد بانفوذ در صنعت خود که از هشتگ استفاده می کنند، می تواند بسیار مفید باشد. در تعریف، افراد بانفوذ افرادی هستند با دنبال کنندگان رسانه اجتماعی بسیار زیاد، در نتیجه آن ها شیوه ی درست را پیش گرفته اند.

5) هشتگ های مرتبط را تست کنید

وقتی یک هشتگ را در نوار جستجوی اینستاگرام تایپ می کنید، اینستاگرام هشتگ های مرتبط را در منو نشان می دهد. اینستاگرام همچنین با کلیک بر روی یک هشتگ، هشتگ های مرتبط در صفحه بعد را ارائه می دهد. این یک روش ساده برای ایجاد فهرست طولانی از هشتگ ها برای تست کردن است.

6) هشتگ خود را دنبال کنید

یک روش دیگر برای استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای اهداف بازاریابی، دنبال کردن هشتگ خودتان است. کریستال توضیح می دهد که “در اینستاگرام من هشتگ hubspot# را دنبال می کنم تا بتوانم هرکسی که در مورد ما صحبت می کند را بیابم. تا وقتی که حساب اینستاگرامی شما خصوصی نباشد، افراد قادر خواهند بود تا شما را به واسطه ی هشتگ بیابند.

دنبال کردن هشتگ خودتان یک روش کارآمد برای تعامل با افراد دیگری است که در مورد برند شما صحبت می کنند و در نتیجه ارتباط بهتری با آن ها برقرار کنید.

7) یک هشتگ کمپین برند را ایجاد کنید

این فریبنده ترین مورد در این فهرست می باشد اما اگر با موفقیت انجام شود، زمان زیادی را برای شما می خرد. برخی از کسب و کارها با موفقیت دنبال کنندگانی را توسط ایجاد هشتگ کمپین خود جذب کرده اند. یک هشتگ کمپین باید جالب، هوشمندانه یا حداقل به یادماندنی به لحاظ کاری باشد.

هشتگ های کمپین جزو پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام هستند که به طور خاص برای ترویج یک محصول جدید یا رویداد پیش رو یا حتی صرفاً الهام بخشیدن به افراد سودمند می باشند. به عنوان مثال، ردبول دنبال کنندگان خود را تشویق کرد تا عکس هایی از ردبول را با هشتگ putacanonit# منتشر کنند (ببینید منظور من از هوشمندانه چیست؟) LuLuLemon به جای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی سنتی تر، یک ارتباط مثبت را با درخواست کردن از دنبال کنندگانش برای انتشار عکس های واقعی از خودشان با هشتگ sweatlife# توسعه داد.

حال که اهمیت استفاده از هشتگ های اینستاگرام را برای کسب و کار پوشش داده ایم، ممکن است بخواهید بدانید که چگونه هشتگ های اینستاگرام را در برنامه جستجو کنید یا چگونه از جستجو برای یافتن ایده های مرتبط استفاده کنید. اگر از فرآیند فنی برای جستجوی هشتگ گذاری مطمئن نیستید، اینجا دراینباره توضیح داده شده است:

چگونه هشتگ ها را در اینستاگرام جستجو کنیم؟

به منظور جستجوی هشتگ ها در اینستاگرام، روی ذره بین در پایین صفحه ضربه بزنید، سپس روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید. انتخاب گزینه ی “تگ ها” به شما اجازه می دهد تا هشتگ ها و هشتگ های مرتبط را بر اساس محبوبیت هر یک جستجو کنید.

1) اینستاگرام را باز کنید و روی آیکون جستجو ضربه بزنید

اینستاگرام از شما می خواهد از هشتگ ها استفاده کنید و به آسانی هشتگ های عالی و مناسب برای پست خود را بیابید. برای شروع، برنامه اینستاگرام در موبایل خود را باز کنید و روی ذره بین در پایین صفحه ضربه بزنید.

آموزش هشتگ اینستاگرام: جستجوی هشتگ ها در اینستاگرام2) روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید

صفحه جستجو در اینستاگرام ممکن است در ابتدا شما را با محتوای توصیه شده بر اساس موضوعات مورد علاقه ی شما در شبکه های اجتماعی، به صفحه جدید ببرد. به منظور تعویض جستجوی هشتگ، نوار جستجو در بالای صفحه را بزنید، همانطور که در عکس بالا نشان داده شده است.

3) روی “تگ ها” ضربه بزنید

زمانی که روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه می زنید، اینستاگرام به شما چهار گزینه برای فیلتر کردن جستجو می دهد. اینستاگرام به هشتگ ها به عنوان “تگ ها” اشاره می کند که در عکس زیر نشان داده شده است. روی گزینه “تگ ها” ضربه بزنید و سپس به نوار جستجوی بالای آن بروید و جستجوی موضوعاتی آغاز نمایید که می خواهید برای آن ها هشتگ موضوع روز را بیابید.

شما مجبور نیستید که نشان (#) را در جستجوی خود وارد نمایید نتایج شما با یا بدون آن یکسان خواهد بود اما لازم است تا هنگام انتخاب یک هشتگ، از این نشان در عنوان عکس استفاده کنید.

آموزش استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام: نحوه جستجوی هشتگ ها (تگ های اینستاگرام)4) هشتگ ها را بر اساس تعداد پست و محتوای کنونی جستجو کنید

بفرمایید! شما ممکن است بر اساس جستجوی خود، گزینه های مختلفی را برای هشتگ ها مشاهده نمایید. در مورد هر یک از هشتگ های مرتبط توصیه شده توسط اینستاگرام، جستجو کنید. ممکن است دریابید که هشتگی با تعداد پست کم دربرگیرنده عکس ها و ویدیوهای سازگارتر با محتوای شما باشد.

استفاده از هشتگ های معروف اینستاگرام یکی از روش های افزایش فالوور در اینستاگرام است که به بیشتر دیده شدن شما کمک می کند. تعدادی از هشتگ های معروف اینستاگرام را به شما معرفی کردیم که جزو پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2019 بودند و به احتمال زیاد بهترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2019 نیز خواهند بود. سعی کردیم نکات مفیدی برای آموزش هشتگ اینستاگرام در اختیار شما قرار دهیم که در جهت افزایش فالوور اینستاگرام به شما کمک کند.

 

نظرات