Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی اپ استور های ایرانی و راهنمای کامل نصب آنها | اپ استور های ایرانی کدامند؟

»معرفی اپ استور های ایرانی و راهنمای کامل نصب آنها | اپ استور های ایرانی کدامند؟«

خب دوستانی که از گوشی های تلفن همراه شرکت اپل استفاده می کنند خوب می دونند که دانلود برنامه های آیفون از اپ استور (App store) مشکلات خودش رو داره و نیازمند داشتن اپل آیدی است. و از همه مهمتر اینه که شرکت اپل کاربران ایرانی رو تحریم کرده خب شاید سوال براتون پیش بیاد که چجوری میشه کاربران گوشی های اپل رو تحریم کرد؟؟

خب قطعا همه دارندگان گوشی های آیفون از برنامه های بانکی متصل به حساب خود و همچنن دیگر برنامه های پر کاربرد فارسی آیفون همچون اسنپ استفاده می کردند که متاسفانه با اعمال تحریم این شرکت و ارائه آپدیت جدید گوشی های اپل تمامی این برنامه های فارسی از کار افتادند. اما با روی کار آمدن اپلیکیشن های اپ استور فارسی که ما در این پست به شما معرفی می کنیم این مشکل تا حدودی رفع شد.

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت :

  • آشنایی با اپ استور های ایرانی (App store)
  • آموزش تصویری نصب اپ استور های ایرانی

آشنایی با اپ استور های ایرانی (App store)

در این بخش از مقاله به شرح تمامی برنامه هایی که کاربران ایرانی گوشی های اپل می توانند جایگزین اپ استور نمایند می پردازیم.

معرفی اپ استور های ایرانی : سیب اپ

کاربران گوشی های اپل می توانند با دانلود برنامه «سیب اپ» و یا همان اپ استور ایرانی به برنامه های بانک ها مختلف و همچنین اپلیکشین های (IOS) فارسی همچون : اسنپ و ریحون مجددا دسترسی پیدا کنند. دانلود و روش نصب سیب اپ بسیار آسان بوده و می توانید آن را از وب سایت رسمی سیب اپ دانلود نمایید. در انتهای همین مطلب می توانید روش نصب آن را مشاهده نمایید.

معرفی اپ استور های ایرانی : سیب اپ

آشنایی با اپ استور های ایرانی : نرم افزار سیب چه

برنانمه سیب چه ، نرم افزاری مشابه با کافه بازار IOS تو ایران است که همچون نرم افزار سیب اپ دارای روش نصب آسانی است و کاربران گوشی های اپل (Apple) می توانند آن را از SibChe.ir دانلود نمایند و سپس به تمامی برنامه هایی که با اعمال تحریم اپل از دسترسی به آنها محرم شده بودید مجددا دسترسی پیدا کنید و برنامه هایی که بر روی گوشی نصب دارید را نیز بروزرسانی و آپدیت نمایید.

آشنایی با اپ استور های ایرانی : نرم افزار سیب چه

آشنایی با اپ استور های ایرانی : برنامه اناردونی

اپلیکیشن اناردونی نیز همچون برنامه های فوق یک اپ استور ایرانی برای گوشی هایی با سیستم عامل iOS میباشد جالب است که بدانید برای استفده از این برنامه نیازی به ساخت اپل‌ آیدی (apple ID) و جیلبریک نیست و پس از نصب آن می توانید برنامه‌ های مورد نیاز آیفون و آیپد خودتون رو دریافت کنید. و همچنین به منبع بزرگی از برنامه‌ های هک‌شده و کمیاب دسترسی بیابید.

حتما بخوانید : آموزش ساخت اپل آیدی (apple ID)

آشنایی با اپ استور های ایرانی : برنامه اناردونیخصوصویات نرم افزار انار دونی (اپ استور ایرانی):

  • برنامه اناردونی بدون مشکل کرش می باشد
    یکی از ویژگی های این اپ استور ایرانی این است که بدون مشکل کرش می باشد. از همه مهتر برنامه‌ هایی که به روش نوین ادهاک در اناردونی نصب میشوند پایداری یک ساله‌ی تضمین شده‌ای از سمت اپل دریافت خواهند کرد.
  • استفاده از برنامه اناردونی بدون تحریم و گیفت‌کارت
    استفاده از برنامه اناردونی بدون تحریم و گیفت‌کارت و برنامه های IOS ایرانی همچون اپ‌ های پولی خارجی، فروشگاه‌های آنلاین، خدمات و بانک‌ های ایرانی و پرداخت ریالی با نصب اپ استور اناردونی به راحتی در دسترس شما قرار می گیرند.
  • استفاده از اناردونی اپ استور ایرانی بدون نیاز به اپل‌آیدی و جیلبریک
  • سرعت بالای دانلود اناردونی

روش نصب اپ استور های ایرانی

خب دوستان ممنون که تا اینجای مطلب مارو همراهی کردید ، در این بخش “روش نصب اپ استور های ایرانی” را با شما به اشتراک میگذاریم. تمامی اپ استور های ایرانی که در این پست به شما عزیزان معرفی گردید درای روش نصب مشابهی هستند شما برای نصب تمامی اپلیکیشن های ایرانی اپ می توانید از روش زیر استفاده نمایید.

  • گام اول : نام اپ استور ایرانی مورد نظرتان را در مرورگر Google سرچ کیند و نسخه جدید آن را دانلود نمایید و یا به سایت رسمی اپلیکیشن بروید.
  • گام دوم : پس از اتمام دانلود برنامه، آن را باز کنید و گزینه نصب سیب اپ را انتخاب کنید.

گام اول نصب اپ استورهای ایرانی

  • گام سوم : شما وارد صفحه ای که از شما می خواهد شماره تلفن همراه تان را ثبت نمایید

گام دوم نصب اپ استورهای ایرانی

  • گام سوم : شماره تلفن همارهتان را ثبت کنید. پس از ثبت شماره منتظر شوید که کد تایید برای شما پیامک شود. یک کد 4 رقمی برای شما از سوی پشتیبانی سیب اپ برایتان ارسال می گردد، آن را درون باکس مشخص تایپ نمایید و سپس گزینه بررسی کد فعال سازی را لمس نمایید.

گام سوم نصب اپ استور های ایرانی

  • گام چهارم :  پس از تایید شماره همراه شما، صفحه ای باز می شود که اجازه دسترسی به itunes تلفن همراه شما را می خواهد در این مرحله باید روی گزینه open کلیک کنید و در صفحه ای که مجدد باز می شود بر روی install کلیک کنید و منتظر بمانید تا برنامه بر روی گوشی شما نصب شود.
  • گام پنجم : پس از اتمام نصب اپ استور ایرانی شما برای ورود به آن باید وارد مسیر زیر را طی نمایید.

Settings > General > Device Management

Settings > General > Device Management

  • مرحله آخر نصب اپ استور ایرانی : در این مرحله گزینه verified را که در مقابل برنامه قرار دارد انتخاب کنید سپس وارد برنامه شوید و از آن استفاده نمایید.

مرحله آخر نصب اپ استور ایرانی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.