Take a fresh look at your lifestyle.

۵ روش برای استفاده خلاقانه از روسری

در روز های قرنطینه توجه بسیاری از ما به روسری ها یا دیگر لباس های مانده در کمد لباسمان جلب شده.لباس هایی که خیلی وقت است از آنها استفاده نکردیم یا روسری ها و دستمال هایی که آن را مناسب برای سر کردن روتین نمیدانیم.
در ادامه، ما پنج روش مختلف را برای بستن روسری (یا باندانا) گردآوری کرده ایم. دقیقا مانند اضافه کردن جواهرات به لباس خود در خانه، می توانید دریابید که این پارچه کوچک چه تاثیراتی بر شیک پوشی شما خواهد گذاشت.

1. استفاده از روسری برای بستن مو

انتخاب روسری برای بستن مو

میتوانید برای بستن موهایتان به جای کش یا کلیپس از روسری های خود استفاده کنید.اگر روسری شما کوچک است موهای خود را ببافید و روسری را در انتهای بافت ببندید.

2. آن را دور مچ دست خود بپیچید

استفاده از روسری به عنوان دستبند

اگر از دستبند ها و جواهرات خوشتان نمی آید یا میخواهید در ظاهر خود تنوعی ایجاد کنید بستن روسری یا باندانا به دور مچتان میتواند یه سبک منحصذ به فرد برایتان ایجاد کند.ست کردن این روسری با شلوار جین بسیار زیبا خواهد شد.

مطالب مرتبط :

30 مدل جدید برای بستن روسری

3. آن را در دور گردن خود گره بزنید

دستمال گردن با روسری

استفاده از روسری به عنوان دستمال گردن شیوه ای کلاسیک و شیک برای تغییر ظاهر است.میتوانید گره روسری را به صورت کج با یک شومیز ست کنید.

4- آن را به عنوان یک دسمال سر ببندید

دستمال سر با روسری

به ویژه در هوا گرم. این ترفند نه تنها به شما کمک می کند تا خنک بمانید و موهایتان را از صورت خود دور نگه دارید و همچنین مطابق با مد باشید.

مطالب مرتبط :

جدید ترین مدل های روسری ساده

5- همراه با موهایتان روسری را نیز ببافید.

بافت مو با روسری

استفاده از روسری میان بافت موهایتان انتخابی جسورانه خواهد بود.به بافت موهایتان زیبایی و جلوه ای خاص ببخشید و در هنگام بافتن روسری را وارد موهایتان کنید.

همچنین میتوانید از روسری هایتان به عنوان توربان استفاده کنید .توربان ها به تازگی برای خانم هایی که میخواهند در عین شیک پوشی حجاب خود را رعایت کنند انتخاب هوشمندانه ای است.

توربان با روسری

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.