Take a fresh look at your lifestyle.

بیوگرافی مجری زندگی پس از زندگی عباس موزون

بیوگرافی عباس موزون مجری برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی

امسال ماه رمضان شبکه 4 سیما برنامه متفاوتی را به نمایش گذاشته است با نام زندگی پس از زندگی. مهمانان این برنامه افرادی هستند که عالم برزخ را دیده اند اما عمر آن ها به سر نرسیده بوده و دوباره به این دنیا بازگشته اند. تهیه کننده و مجری این برنامه دکتر عباس موزون است اما عباس موزون کیست شاید بخواهید درباره بیوگرافی و زندگینامه عباس موزون بیشتر بدانید. با مینویسم همراه باشید.

 

بیوگرافی عباس موزون مجری زندگی پس از زندگی

شاید بپرسید چرا عباس موزون برای مجری گری برنامه زندگی پس از زندگی انتخاب شده است؟ آیا تجربه مشابهی در مورد زندگی بعد از مرگ دارد یا تنها به دلیل علاقه شخصی وارد حوزه مرگ و عالم ماوراء شده؟ تصمیم گرفتیم برای افرادی که بیوگرافی مجری زندگی پس از زندگی برای آن ها جالب است کمی بیشتر درباره عباس موزون و فعالیت های او بگوییم.

  • پیج اینستاگرام عباس موزون: abbas_mowzoon
  • تلگرام عباس موزون: ZamaniNDE
  • محل تولد: مشهد اصالتا اهل دزفول
  • تاریخ تولد عباس موزون: اطلاعاتی در دسترس نیست
  • آثار عباس موزون:

– مستند ایرانگری

– مستند هنددوستان

– مدیر تحقیق مستندایرانگرد

  • تحصیلات عباس موزون:

–  فارغ‌التحصیل مهندسی تکنولوژی

–  فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما

–  فوق‌لیسانس مدیریت

–  دانشجوی سال آخر دکترای مدیریت

 

زندگی خانوادگی و همسر عباس موزون

عباس موزون متاهل است و به گفته او روحیه خانواده اش پشتوانه بزرگی برای او بوده زیرا مدت4 الی 5 سال است که زندگی او با مباحث پیرامون مرگ و زندگی در برزخ و مرده شدن زنده ها در ارتباط است.

 

فعالیت های جانبی عباس موزون

عباس موزون مدرس زبان بدن است و در حوزه های نویسندگی تئاتر، کارگردانی، بازیگری دارای تجربه است و مجری گری و گویندگی را به شکل تخصصی آموخته است. دارای مدرک های عکاس و فیلمبرداری، کارگردانی و بسیاری حوزه های هنری دیگر می باشد.

عباس موزون همچنین شاعر، مستندساز،  نویسنده و مترجم کتب و مقالات، متخصص در انجام تحقیق و پژوهش های علمی نیز می باشد.

آیا عباس موزون مرگ موقت را تجربه کرده است؟

پاسخ عباس موزون به این سوال:

“به نظرمن اگر فرض محال، این مسئله باشد نه در این موضوع بلکه در هر موضوع دیگری، به جای اینکه به محتوای فرد توجه شود به خود آن فرد متمرکز می‌شوند. اگر هم بر فرض محال، بگوید این تجربه را دارد یا خیر، نفع برنامه و مردم در آن نیست.”

 

هدف از ساخت برنامه زندگی پس از زندگی

به گفته عباس موزون ایده ساخت این برنامه دیدن مستندهای ریموند مودی، روانپزشک آمریکایی است که حدود 25 سال پیش تجربه های پس از مرگ را پایه گذاری کرد و به این موضوع پرداخت. عباس موزون می گوید ابتدا در فضای مجازی این موضوع را مطرح کردم و بعد به رسانه ای کردن آن در تلویزیون فکر کردم. وی می گوید علیرغم چیزی که در ابتدا فکر میکرده با واکنش خوب علما و حوزویون روبرو شده است.

هدف خود از ساخت برنامه زندگی پس از زندگی که حدود 4 تا 5 سال زمان برده است را فرهنگ سازی درباره مرگ موقت می داند چیزی که کمتر درباره آن صحبت شده.

عباس موزون مخاطبین این برنامه را در 4 دسته طبقه بندی می کند:

  1. کسانی اند که به عالم غیب اعتقادی ندارند
  2. افراد مردّد که به تردید خود اعتراف می کنند.
  3. افراد مردّدی که تردید خود را به زبان نمی آورند.
  4. افرادی که قلباً و زباناً به عالم غیب اعتقاد دارند.

 

نحوه راستی آزمایی مهمانان برنامه زندگی پس از زندگی

عباس وزون درباره نحوه راستی آزمایی مهمانان برنامه و اینکه مخاطب از کجا بفهمد صحبت های مهمانان برنامه ساخته ذهن آن ها و ناشی از شرایطی است که در آن قرار داشته اند می گوید:

روش های بسیاری برای راستی آزمایی استفاده می کنیم که همه آن ها رسانه ای نیستند اما یکی از آن ها این است که با فرد با فاصله های طولانی صحبت میکنم و نباید در این صحبت ها حتی کوچکتین تناقضی وجود داشته باشد زیرا حافظه روح است که سخن می گوید و حافظه روح اشتباه نمی کند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.