Take a fresh look at your lifestyle.

آموزش چگونگی تگ و هشتگ در اینستاگرام

5 راه برای تگ کردن در اینستاگرام

روش اول

برچسب زدن یک نفر در یک عکس جدید

 

 

تگ و هشتگ در اینستاگرام1)  اینستاگرام  را باز کنید این برنامه بر روی صفحه اصلی یا لیست برنامه های شما با یک نماد چند رنگی دوربین است.

این نوع برچسب زدن از هشتگ متفاوت است، زیرا به سادگی دیگر کاربر اینستاگرام را در یک پست مشخص می کند.

2) برای افزودن یک عکس جدید روی + ضربه بزنید این در قسمت پایین مرکز صفحه قرار دارد.

3) یک عکس برای آپلود انتخاب کنید یا اگر ترجیح می دهید، روی عکس ضربه بزنید تا یک عکس جدید با دوربین داخلی اینستاگرام بگیرید.

4) فیلتر را انتخاب کنید. اگر می خواهید عکس خود را تنظیم کنید، می توانید این مرحله را امتحان کنید.

 

5) روی بعدی کلیک کنید. این در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد.

6)روی Tag People ضربه بزنید .

7) به شخص دیگری در عکس ضربه بزنید برچسب بیش از حد این صفحه را نشان خواهد داد

8) نام یا نام کاربری را تایپ کنید. وقتی اینستاگرام فردی را که برچسب گذاری می کنید به رسمیت می شناسد، نام خود در نتایج جستجو ظاهر می شود.

9) فردی را که میخواهید تگ کنید انتخاب کنید نام آنها در منطقه ای که شما زده اید ظاهر می شود. در صورت لزوم می توانید آن را به بخش دیگری از عکس بکشید.

اگر می خواهید افراد بیشتری را در عکس تگ کنید، فقط روی آنها ضربه بزنید و نام خود را همانطور که در ابتدا انجام دادید جستجو کنید.

10) روی  Done ضربه بزنید این در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد.

11) عنوان را وارد کنید اگر نمیخواهید متن را با عکس خود اضافه کنید، می توانید این مرحله را امتحان کنید.

12) روی Share ضربه بزنید این در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد. عکس تگ شده شما در برای دوستان شما ظاهر خواهد شد.

شخص / افرادی که شما برچسب را مطلع کنید که در عکس شما نشان داده شده است.

 

 

 روش دوم

تگ کردن یک نفر در یک عکس موجود ویرایش مطلب

 

1) اینستاگرام را باز کنید .

این نوع برچسب زدن از هشتگ متفاوت است، زیرا به سادگی دیگر کاربر اینستاگرام را در یک پست مشخص می کند.

2) به نمایه خود بروید این آیکون در گوشه پایین سمت راست اینستاگرام است که به نظر می رسد سر یک فرد است.

3) عکسی را که میخواهید تگ کنید انتخاب کنید

4) (آندروید) یا (آیفون) را ضربه بزنید. این در بالا سمت راست عکس است.

5) Edit را ضربه بزنید

6) Tag People را ضربه بزنید این نزدیک تصویر پایین است.

7) به شخص دیگری در عکس ضربه بزنید برچسب بیش از بخشی از عکس که روی آن ضربه بزنید ظاهر می شود.

8) نام یا نام کاربری را تایپ کنید. وقتی اینستاگرام فردی را که برچسب گذاری می کنید به رسمیت می شناسد، نام خود را در نتایج جستجو ظاهر می شود.

9) فردی را که میخواهید تگ کنید انتخاب کنید نام آنها در منطقه ای که شما زده اید ظاهر می شود. در صورت لزوم می توانید آن را به بخش دیگری از عکس بکشید.

اگر می خواهید افراد بیشتری را در عکس تگ کنید، روی عکس ضربه بزنید، سپس نام خود را همانطور که در ابتدا انجام دادید جستجو کنید.

10) done را ضربه بزنید این در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد.

11) تغییرات شما را ذخیره خواهد شد. عکس اکنون برچسب گذاری شده استشخص / افرادی که شما برچسب را مطلع کنید که در عکس شما نشان داده شده است.

 

 روش سوم

 تگ کردن دیگران در نظرات پست ها

1) بروید به یک پست که دوست دارید یک دوست ان را ببینید. یک راه سریع برای جلب توجه یک دوست به یک پست جالب به برچسب (همچنین به نام ” mention “) نام کاربری خود را در نظرات است. این پیام به دوستان شما ارسال می شود تا بتوانند پست را ببینندبرچسب های نام کاربری با علامت “@” آغاز می شوند و فرمتusernameرا دنبال می کنند.

دوست شما برچسب شما را نخواهد دید اگر پست خصوصی باشد (مگر اینکه ا آن حساب را دنبال کند)

2) نماد نظرات را لمس کنید. این حباب چت زیر عکس یا ویدیویی است که میخواهید به اشتراک بگذارید.

3) نوار فضا در صفحه کلید خود را ضربه بزنید. اینستاگرام یک بار به کاربران اجازه می دهد تا “yourfriendsname” را به نظرات افراد برچسب بگذارند، اما اکنون فقط یک پیام مستقیم ارسال می کند. شما باید این نظر را با چیزی غیر از علامت “username” مانند یک فضای یا یک کلمه دیگر شروع کنید.

4) تایپ yourfriendsname . اگر نام کاربری دقیق خود را نمی دانید، فقط آن را تایپ کنید تا آن را در نتایج جستجو مشاهده کنید. شما می توانید آن را ضربه بزنید، و اضافه کنید

5) روی ارسال ضربه بزنید این آیکون شبیه یک هواپیمای کاغذ است و در گوشه پایین سمت راست صفحه قرار دارد. این نظر شما را ارسال خواهد کرد و دوستان تگ شده شما مطلع خواهند شد که آنها برچسب گذاری شده اند.

 روش چهارم

 اضافه کردن هشتگ ها به پست ها در اینستاگرام

 

 اضافه کردن هشتگ ها به پست ها در اینستاگرام

1) بدانید هشتگ چه چیزی انجام می دهد hashtag یک کلمه کلیدی با “#” در ابتدای کلمه است به عنوان مثال #puppy است که عکسها یا ویدیوهایی را به اشتراک میگذارد که موضوعات مشترک دارند. افزودن هشتگهای به زیرنویسهای عکسها و ویدیوهای شما، آنها را به آسانی قابل کشف توسط افرادی که برای اینستاگرام به دنبال چیزهایی هستند که دوست دارند.

به عنوان مثال، اگر #puppy را در عنوان یک عکس بنویسید، کسی که اینستاگرام را برای “توله سگ” جستجو میکند، همراه با تصاویر دیگری است که از همان هشتگ استفاده میکنند.

برچسب های نام کاربری (به عنوان مثال “username“) فرد یا شرکتی را که در عکس نشان داده شده شناسایی می کند. آنها متفاوت از هشتگ هستند.

2) اینستاگرام را باز کنید

3) عنوان عکس را ویرایش کنید شما می توانید هشتگ ها را به هر یک از پست های جدید یا موجود اینستاگرام خود اضافه کنید با تایپ کردن آنها در قسمت عنوان در اینجا چگونگی رسیدن به اینجا آمده است:

اگر قبلا عکس یا ویدیو ارسال کرده اید، به پست بروید و در گوشه بالا سمت راست (iPhone) یا (Android) ضربه بزنید، سپس Edit را انتخاب کنید.

هنگام ارسال یک عکس یا ویدیو جدید: روی + در قسمت پایین مرکز صفحه ضربه بزنید، سپس یک عکس یا ویدیو برای آپلود انتخاب کنید. در صورت لزوم اضافه کردن فیلتر،  در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

4) هشتگ ها را در قسمت عنوان بنویسید. به سادگی نماد هشتگ (#) را قبل از هر کلمه کلیدی مرتبط با عکس خود تایپ کنید. هشتگ های شما می توانند به عنوان یک لیست در زیر عکس شما ظاهر شوند یا شما می توانید آنها را به جملات اضافه کنید. در اینجا چند ایده برای ترکیب هشتگها در عنوان شما وجود دارد:

موضوع عکس: شما می توانید یک عکس از بچه گربه خود را که در باغ واقع شده است را با “# باران زدن #kitten در # باغ” ضمیمه کنید.

محل سکونت: برخی از محبوب ترین جستجوهای اینستاگرام شامل مکان های خاصی می شوند. چیزی را امتحان کنید، برای مثال “#mybed” “Pic of #holidays من Phuket # #Asia” و یا “ #Stumptown #PDX”

تکنیک های عکس در هشتگ ها :  برای برنامه ها، فیلتر ها یا سبک هایی که برای ایجاد عکس استفاده می شود، برای مثال # iPhone7، #hipstamatic، #blackandwhite، #nofilter، برای عکاسان جذاب خواهد بود..

رویدادها: اگر شما و دوستانتان می خواهید عکس ها را از همان رویداد به اشتراک بگذارید، ایجاد یک هشتگ برای استفاده در همه عکس های خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر همه افرادی که در یک مهمانی عکس های خود را با # sarah30thbirthday می گذارند، تصاویر را آسان می کنند.

هویت: برای افرادی که با آنها ویژگیهای مشترکی را به اشتراک می گذارید، به راحتی پیدا کنید، برای مثال #redheads، #latinas، #lgbt، # borninthe80s، #teambeyonce.

5) روی Share ضربه بزنید اگر شما در حال ویرایش یک پست موجود هستید، فقط علامت چک را در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. عکس یا ویدئو شما اکنون توسط hashtag جستجو می شود.

هشتگ زیر عکس خود را ضربه بزنید تا همه مطالب دیگر ارسال شده با آن هشتگ مشاهده شود.

اگر نمایه اینستاگرام شما خصوصی باشد، عکسهای شما فقط برای افرادی که دنبال شما هستند قابل مشاهده خواهند بود.

 

 روش پنجم

جستجو افراد توسط هشتگ در اینستاگرام

 

1) اینستاگرام را باز کنید

2) نماد جستجو را لمس کنید. این نماد بزرگنمایی در پایین صفحه است.

شما همچنین می توانید هشتگ را در عنوان هر عکس ضربه بزنید تا همه عکس های آن هشتگ را مشاهده کنید.

3) روی جعبه جستجو ضربه بزنید این در بالای صفحه است.

4) روی Tags ضربه بزنید این زیر جعبه جستجو است.

5) شروع به تایپ کردن هشتگ یا کلید واژه کنید همانطور که شما تایپ میکنید، که با جستجو شما مطابقت دارد.

به عنوان مثال، اگر کلمه “ kitten” را تایپ کنید، نتایج را برای #kitten، #kittensofinstagram، #kitteh، #kittenoftheday و غیره خواهید دید

هر نتیجه نشان می دهد که تعداد عکس هایی که از هشتگ استفاده می کنند (به عنوان مثال 229،200 زیر #kittensofinstagram دیدن 229،200 عکس با این هشتگ وجود دارد).

6) برای دیدن عکس های خود روی یک هشتگ کلیک کنید.

 

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.