Take a fresh look at your lifestyle.

خواص عرق یونجه برای چاقی صورت + طرز استفاده

آیا عرق یونجه برای چاقی صورت موثر است؟ طرز استفاده از آن چگونه می باشد؟

یونجه از گیاهان علفی است و در دسته ی شبدر ها قرار دارد، این گیاه تا ارتفاع یک متر نیز رشد می کند و دارای ریشه های بسیار عمیق و مقاوم می باشد. وقتی گیاه بونجه بزرگ و بلند می شود، گل هایی به رنگ بنفش یا زرد بر روی این گیاه نمایان می شود. برای استفاده از یونجه می توانید عرق آن بگیرید و یا از عطاری ها عرق یونجه را تهیه کنید. عرق یونجه مصارف مختلفی دارد، شما می توانید برای چاق شدن و پر شدن صورت خود از عرق یونجه استفاده کنید. در این پست خواص عرق یونجه برای چاقی صورت و طرز استفاده از آن به شما ارائه می شود، با ما همراه باشید.

خاصیت عرق یونجه برای چاقی صورت

ممکن است برخی افراد از این که صورتشان استخوانی و لاغر می باشد، رنج ببرند. اگر از این دسته افراد هستند و می خواهید صورتی پر و چاق داشته باشید، پیشنهاد ما به شما مصرف عرق یونجه است. استفاده از عرق یونجه یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت است.

یونجه دارای طبع سرد می باشد و خاصیت های بی نظیری برای بدن نیز دارد. همچنین یونجه سرشار از مواد معدنی، مواد مغذی، پروتئین، آهن و انواع ویتامین های A,C,E,K می باشد.

مصرف عرق یونجه اشتهای شما را افزایش داده و میل شما به خوردن غذاها بیشتر می شود و از این رو به افزایش وزن شما کمک می کند، البته نگران نباشید این افزایش وزن خیلی زیاد نیست و این موضوع بیشتر بر چاق شدن صورت نیز تاثیرگذار است. بنابراین در زمان بسیار کوتاه با مصرف عرق یونجه به چهره ی دلخواه خود می رسید و صورتی پر و چاق خواهید داشت.

طرز استفاده از عرق یونجه برای چاقی صورت

همانطور که گفتیم برای چاق شدن صورت می توانید از عرق یونجه استفاده کنید، اما طریقه مصرف عرق یونجه برای پر و چاق شدن صورت چگونه می باشد؟

دوره ی استفاده از عرق یونجه برای چاقی صورت 14 روزه است و به صورت زیر می باشد:

  • برای پر شدن صورتتان یک استکان عرق یونجه را در صبح میل کنید.
  • سپس 1/2 استکان را در عصر میل کنید.

بعد از 14 روز مصرف عرق یونجه را به مدت 2 ماه قطع کرده و بعد از 2 ماه دوباره یک دوره 14 روزه عرق یونجه را مصزف کنید.

نکته: عرق یونجه طعم تلخی دارد، اگر این طعم تلخی را دوست ندارید و یا شما را اذیت می کند، می توانید مقداری عسل یا کمی شکر به آن اضافه کرده و میل کنید.

نکته: این دوره را بیشتر از 14 روز ادامه ندهید، زیرا نتیجه عکس خواهد داشت.

بخوانید:

در پایان

یونجه از گیاهانی می باشد که افراد تمایل زیادی به مصرف آن نشان نمی دهند، اما این گیاه دارای خواص فراوانی می باشد که مصرف آن بسیار توصیه می شود، به خصوص در طب سنتی از عرق یونجه برای درمان بیماری های مختلف بسیار استفاده می گردد. البته برخی افراد با مصرف عرق یونجه ممکن است دچار خارش و یا نفخ شوند، بنابراین افرادی که بیماری زمینه ای و یا آلرژی دارند، حتما قبل از استفاده از عرق یونجه با پزشک معالج خود مشورت کنند تا عارضه ای برای آن ها به وجود نیاید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.