Take a fresh look at your lifestyle.

دعا برای اجاره رفتن خانه سریع و از راه دور

در برخی از شرایط ممکن است برای مدت طولانی خانه شما را کسی اجاره نکند. در بعضی از روایات آمده است وقتی گره ای در کار شما است بهتر است از ائمه و خداوند طلب کمک کنید. در ادامه چند دعا سریع الاجابه برای اجاره رفتن خانه نوشته شده است که می توانید از راه دور و یا از نزدیک این دعاها را بخوانید.

دعا برای اجاره رفتن خانه سریع

اگر می خواهید خانه شما هر چه سریع تر و زودتر اجاره شود ابتدا باید در یک مکان تمیز و ساکت رو به قبله بنشینید و حتما وضو داشته باشید. سپس بر روی یک کاغذ این دعا را نوشته و در خانه و ملکی که می خواهید به اجاره برود قرار دهید:

یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ (آیه 40 سوره بقره)

وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ (آیه 41 سوره بقره)

وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیم (بخشی از آیه 111 سوره توبه)

دعا برای اجاره رفتن خانه از راه دور

اگر شما خانه ای در شهر دیگر دارید و می خواهید آن را اجاره بدهید و یا اینکه شرایط حضور در خانه را ندارید و دسترسی به آن برایتان مشکل است این دعا از راه دور را برای اجاره رفتن خانه خود بخوانید:

نیت کنید و این دعا را 40 مرتبه بخوانید تا هر چه زودتر خانه به اجاره برود.

دعا برای اجاره رفتن خانه

دعا برای زود به اجاره رفتن خانه

یکی از دعاهای زود و سریع الاجابه که برای اجاره رفتن خانه می توانید بخوانید آیه 199 سوره بقره و آیه 17 سوره آل عمران می باشد. این دعا را با زعفران و گلاب بر روی کاغذ نوشته و در خانه ای که می خواهید آن را اجاره کنند قرار دهید.

دعا برای اجاره رفتن خانه و آپارتمان در سریع ترین زمان ممکن

سوره زلزال یکی از سوره های بسیار مجربی می باشد که برای اجاره رفتن خانه و آپارتمان می توانید آن را بخوانید.

خواندن آن به این صورت است که ابتدا از روز شنبه به مدت ده روز و هر روز هفت مرتبه سوره زلزال را بخوانید سپس بعد از تمام شدن هفت مرتبه روزانه 70 مرتبه صلوات بفرستید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.