Take a fresh look at your lifestyle.

ساعت اپل را بخوانید و به پیام ها پاسخ دهید

ساعت اپل به شما یک ضربه ملایم می دهد تا به شما اطلاع دهد هنگامی که یک پیغام جدید دارید. فقط مچ دست خود را برای خواندن و پاسخ دادن بکشید.

خواندن پیام ها در ساعت اپل ( اپل واچ )

برای باز کردن پیام ها، دکمه دیجیتال را برای دیدن همه برنامه های خود فشار دهید، سپس روی  ضربه بزنید . شما همچنین می توانید پیام ها را از بارانداز باز کنید .
اگر یک اطلاعیه در مورد یک پیغام دریافت کنید، مچ دست خود را برای دیدن آن بکشید یا روی صورت تماشا کنید.

پاسخ به یک پیام در اپل واچ

 

 

برای پاسخ دادن، به پایان پیام بروید، سپس یک گزینه را انتخاب کنید. با آخرین نسخههای watchOS و iOS، میتوانید یک پاسخ از پیش تعیین شده ارسال کنید، ازScribble استفاده کنید ، یک پاسخ را ثبت کنید، و بیشتر.

برای استفاده از پاسخ های از پیش تعیین شده، به پایین پیام بروید، سپس یک پاسخ ضربه بزنید. شما همچنین می توانید پاسخ خود را ایجاد کنید .

 

 

 

برای ارسال یک شکلک یا یک شکلک متحرک، روی  ضربه بزنید ، ضربه تند وشدید زدن چپ یا راست، سپس چرخش دیجیتال را برای دیدن گزینه های بیشتر چرخان کنید. روی ضربه بزنید تا ارسال شود

 

 


برای ارسال یک پیام یا برچسب دست نوشته، روی ضربه بزنید ، به سمت راست برگردید، سپس یک ضربه  بزنید. برای استفاده از پیام یا برچسب دیگر، از پیام ها در iPhone خود استفاده کنید.

 

 

برای ضبط یک پیام، روی  ضربه بزنید ، چیزی بگویید، سپس روی «ارسال یا انجام» ضربه بزنید. اگر می خواهید پیام را به عنوان متن به جای صدا ارسال کنید ، تنظیمات خود را در برنامه Apple Watch بر روی آی فون خود تغییر دهید.

 

 


ضربه بزنید برای نوشتن نامه یا کلمات روی صفحه نمایش ضربه بزنید و اجازه دهید ساعت اپل خود را به متن تبدیل کنید. اطلاعات در مورد خط ناخوانا .

 

 


برای نشان دادن کجا روی نقشه هستید، در حالی که مکالمه را مشاهده می کنید، بصورتی پایدار و محکم فشار دهید، سپس روی «ارسال موقعیت مکانی» ضربه بزنید.

 

 

برای پاسخ دادن به یک لمس دیجیتال ، روی ضربه بزنید، سپس می توانید طرح، شیر، ضربان قلب و غیره ارسال کنید.

 

 

 

برای استفاده از Tapback، روی یک پیام دو بار ضربه بزنید، سپس برای انتخاب Tapback مانند شستشوی یا قلب ضربه بزنید.

 

 

 

یک پیام جدید ارسال کنید

شما می توانید از Siri بخواهید پیامی برای شما ایجاد کند. به عنوان مثال، می گویند: “سلام سیری، به جانی می گویم من 20 دقیقه آنجا خواهم بود” سپس دست مچ دست خود را پایین بیاورید. شما همچنین می توانید از این مراحل استفاده کنید:
دیجیتال تاج را برای باز کردن صفحه اصلی فشار دهید، سپس روی  کلیک کنید .
صفحه نمایش را فشار داده و سپس روی پیام جدید کلیک کنید.
روی افزودن مخاطب ضربه بزنید شما می توانید یک مخاطب را در لیستی که به نظر می رسد کلیک کنید، برای دیدن مخاطبین بیشتر کلیک کنید، یا برای جستجوی کسی یا دکمه شماره تلفن کلیک کنید .پیام خود را بسازید.

یک پاسخ از پیش تعیین شده جدید ایجاد کنید

برای سفارشی کردن یک پاسخ:
برنامه اپل دیده را بر روی آی فون خود باز کنید و روی برگه My Watch کلیک کنید.
به پیام ها پاسخ های پیش فرض بروید  Default Replies
یک پاسخ پیش فرض برای تغییر آن ضربه بزنید

برای حذف یک پاسخ پیش فرض یا تغییر سفارش، روی ویرایش ضربه بزنید.

 

مکالمه را حذف کنید
ضربه تند و شدید زدن در مکالمه سمت چپ را لمس کنید، سپس روی «Trash» کلیک کنید

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.