Take a fresh look at your lifestyle.

قصور پزشکی و حقوق

قصور پزشکی و حقوق 

ما به پزشكان و متخصصان پزشكي براي تشخيص دقيق و مراقبت(با کیفیت ) سلامتي مراجعه مي كنيم و اميدواريم احساس خوبي داشته باشيم ، با اين حال هميشه نتيجه اين نيست .در بعضي از موارد اين متخصصان ،پزشكان ،پرستاران ،دستياران،كاردانها مي توانند باعث اسيب بيشتربه ما شوند. خوشبختانه ،سيستم حقوقي  براي بيماران ،روش ها و قوانينی را جهت تعيين اينكه چه كسي باید مسئول آسیب های ناشی از دریافت مراقبت های پزشکی باشد؟ را ،توسعه داده .که به طور کلی به عنوان «سوء رفتارهای پزشکی شناخته می شود . مسئولیت کیفری پزشکی می تواند شامل تشخیص نادرست، درمان نادرست، و یا حتی درمان بیمار بدون اجازه مناسب باشد . مقالات و منابع  بسیاری از مسائل مربوط به سوءاستفاده های پزشکی  را ؛ نقض بخش  کیفرخواست FindLaw (بد رفتاری پزشکی ) از اولین قدم تا شکستن عنصرهای  قانونی (نادیده گرفتن چارچوب های قانونی ) یک ادعا را ،فراهم می کند. این بخش ،منابع را  برای زمانی که مراقبت های پزشکی اشتباه به کار می رود(قصور پزشکی )، ارائه می دهد.
در مورد استانداردهای مراقبت از پزشکان بیمه (بیمه در مقابل شکایات بیمار) بدانید و جزئیات مربوط به حقوق بیمار جهت جبران خسارت تخلفات پزشکی را بیاموزید.

قصور پزشکی

شما همچنین می توانید توضیحی از انواع متداول تجاوزات پزشکی(قصور پزشکی )، از جمله تشخیص بد، مراقبت های غیر استاندارد، عدم رضایت آگاهانه و همچنین نقض محرمانه بودن اطلاعات بیمار، را بیابید.

دانستن وظایف پزشک و حقوق شما می تواند به شما درتصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک ادعای پزشکی را دنبال کنید یانه ،کمک  کند . برای اطلاعات عمیق در مورد تخلفات پزشکی و حقوق قانونی بیماران آسیب دیده، روی لینک زیر کلیک کنید.

در پیدا کردن مشکل(گسل )  در موارد خطای پزشکی دو مورد اصلی برای بسیاری از پرونده ها(ی پزشکی) مورد سوء استفاده قرار می گیرند:

شناسایی افرادی که مرتکب اشتباه شده اند و سپس قانونی بودن این گسل را ثابت  کنند.

مسئولیت کیفری پزشکی تنها به پزشکان محدود نمی شود: همچنین می تواند به پرستاران و سایر افرادی که خدمات بهداشتی را ارائه می دهند، اعمال شود. حتی بیمارستان ها و شرکت های داروسازی نیز می توانند مسئول بدرفتاری باشند.

یکی دیگر از محورهای اصلی محاکمه پزشکی، اثبات مشکل (گسل) است. اکثر موارد تجاوزات  پزشکی، ادعا می شود  که یک متخصص پزشکی در درمان بیمار غفلت داشته است. بیمار مصدوم باید به صورت قانع کننده علت سهل انگاری پزشکی را ثابت کند:

– حرفه مراقبت های بهداشتی وظیفه مراقبت بیمار را به عهده داشته  (اغلب یک رابطه پزشک / بیمار)؛

– متخصص مراقبت های بهداشتی از استاندارد قابل قبول کنار گذاشته شده است، که نقض وظیفه بیمار است

– یک رابطه بلند مرتبه  بین متخصصان مراقبت های بهداشتی و انحراف از استاندارد مراقبت و

–  صدمه بیمار

قصور پزشکی
قصورپزشکی

چه کاری باید در مورد سوء رفتارهای پزشکی انجام دهیم

اگر شما فکر می کنید یک متخصص حرفه ای مراقبت های نامناسب یا نادرست را انجام داده است، گام های مهمی برای انجام دادن وجود دارد. ابتدا باید با متخصص پزشکی مسئول مراقبت از خود تماس بگیرید. ممکن است مسئله شما با تصحیح یا راه حل مناسب حل شود. اگر ارائه دهندگان اصلی مراقبت های بهداشتی شما نتوانند وضعیت شما را بهبود ببخشند، بلافاصله به پزشک کمک کنید. اولویت شما باید مراقبت از سلامت و نیازهای پزشکی شما باشد. با این حال، شما همچنین باید از محدودیت های قانونی مربوط به پرونده خود آگاهی داشته باشید. ادعاهای مدافع پزشکی در معرض محدودیت قرار می گیرند، به این معنی که ممکن است برای یک پرونده قانونی محدودیت  وجود داشته باشد. در نهایت می دانید که سوابق پزشکی مربوط به ؛ادعای(شکایت) شما و جایی است که آنها را بدست آوردید. کمک قانونی برای ادعای تجاوز به حقوق مربوط به سوءاستفاده پزشکی می تواند پیچیده باشد. یک وکیل مدافع تجاوز پزشکی قانونی می تواند در مورد شایستگی ادعای شما اطمینان یابد و به شما در مراحل لازم ثبت، یک محاکمه احتمالی و هر تجدید نظر که ممکن است منجر شود، کمک کند.

https://www.steinmitchell.com/practices-Medical-Malpractice-Personal-Injury.html

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.