Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه یک ماهی قرمز خوب بخریم ؟ | انتخاب ماهی قرمز

برای خرید یک ماهی قرمز خوب ، سالم و مناسب باید به نکاتی توجه کنید .

انتخاب ماهی قرمز مناسب
انتخاب ماهی قرمز مناسب

همانطور که میدانید ، ماهی قرمز نباید در یک تنگ کوچک نگه داری شود ، بهترین سایز تنگ ۲۰ لیتر آب به ازای هر ماهی میباشد ، این بدین معناست که برای نگه داری ۲ عدد ماهی حداقل به یک تنگ ۴۰ لیتری نیاز دارید . در صورت نگه داری درست و اصولی ، ماهی های قرمز میتوانند تا بیش از ۱۳ تا ۲۵ سانتی متر رشد و حدود 20 سال عمر کنند . سعی کنید بزرگترین تنگی را که میتوانید ، خریداری نمایید ، تنگ باید دارای : شن ، فیلتر ، گیاهان پلاستیکی یا طبیعی باشند .

خرید یک تنگ مناسب
خرید یک تنگ مناسب

نکته دیگری که باید در موقع خرید به آن توجه کنید این است که ماهی های قرمز انواع مختلفی اعم از : Comets, Fantails, Black Moors, Pearlscales, Orandas و … دارند .

انواع ماهی های قرمز
انواع ماهی های قرمز

همچنین سعی کنید از آکواریم دارها یا مغازه ماهی فروشی که تخصصی این کار را انجام میدهند ، خرید کنید . زیرا اصولا ماهی های آنها از سلامت بهتری برخوردار میباشند و همچنین اطلاعات آنها درباره مراقبت از ماهی بسیار بالاتر است .

خرید از یک مکان معتبر
خرید از یک مکان معتبر

در هنگام خرید حتما توجه کنید که محل نگهداری ماهی ( تنگ یا آکواریوم ) تمیز و شفاف باشد و ماهی مریضی خاصی نداشته یا با ماهی مریض در یک آکواریوم نباشد . همچنین دقت کنید بدن ماهی زخمی نبوده و چشمان متورم نداشته باشد و ..

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.