Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه در اینستاگرام اندروید ریپلای کنیم؟

هیچ شکی نیست که اینستاگرام یکی از سریع ترین پلاتفرم های در حال رشد در میان رسانه های ارتباط جمعی است. در عین حال اصلی ترین کاربرد این رسانه پست کردن عکس و فیلم است. به هر حال چه حساب شخصی داشته باشید چه حساب تجاری، باید با دوستان و فالوورهای خود در اینستا ارتباط داشته باشید. در این صورت ریپلای کردن پیام های آنها یکی از پرکاربرد ترین طرفند ها برای داشتن ارتباطی خوب و موثر است. چنانچه برای شما هم سوال چگونه در اینستاگرام اندروید ریپلای کنیم؟ مطرح است، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

چنانچه مایل به یادگیری ویژگی های جدید اینستاگرام همچون پست دونفره در اینستاگرام و نحوه دانلود عکس از اینستاگرام کامپیوتر روی لینک کلیک کنید.

چگونه در اینستاگرام ریپلای کنیم برای اندروید

از زمانی که پیام رسان میان برنامه ای بین دو سایت بزرگ مسنجر و اینستاگرام شکل گرفت، فیس بوک تمام تلاشش را کرده تا ضمن ادغام کامل این دو، اینستاگرام را به پیام رسانی تمام عیار تبدیل کند. در این راستا قابلیت های جدیدی به این نرم افزار اضافه شده است. برای مثال جواب دادن از طریق ایموجی ها، تم های چت رنگارنگ، جواب دادن به پیام ها و فوروارد کردن، استیکرهای سلفی، Vanish Mode، افکت های تصویر انیمه ای و ساعت مسنجر همه و همه از آخرین آپدیت های اینستاگرام هستند.

یکی از بهترین و تازه ترین قابلیت های اضافه شده به اینستاگرام گزینه “ریپلای کردن پیام ها در دایرکت اینستاگرام ” است. در این صورت شما می توانید به پیام خاصی در دایرکت خود جوابی خاص بدهید. به عبارت دیگر درست مانند واتساپ و مسنجر، کاربران اینستا هم قادر خواهند بود پیام های دایرکتشان را ریپلای کنند تا مخاطب بداند دقیقا به چه پیامی جواب داده اند. یکی از ساده ترین راه های ریپلای کردن در اینستاگرام درست مانند واتساپ، سوایپ کردن یا سر دادن انگشتان روی پیام هاست. ناگفته نماند که ریپلای کردن موجب معنا بخشیدن به مکالمه ها می شود و درک چت ها به خصوص در مکالمه های طولانی را راحت تر می کند.

مطالب پیشنهادی: ریلیز اینستاگرام چیست؟

دو روش برای ریپلای کردن پیام در اینستاگرام اندروید

وقتی به پستی در اینستاگرام ریپلای می کنید جواب اول شما به صورت ریپلای شده در دایرکت نشان داده می شود. این قابلیت کمک می کند تا دریافت کننده پیام بفهمد شما به کدام یک از پست هایش پیام داده اید. جدایی از پیام متنی، ویدیو، ویس، تصاویر، استیکر، ایموجی و گیف ها هم قابلیت ریپلای شدن دارند. البته برای بهره مند شدن از این قابلیت های اینستاگرام باید حتما به آخرین نسخه از این نرام افزار دسترسی داشته باشید.

  • روش اول : ریپلای کردن پیام در دایرکت اینستاگرام با سوایپ کردن

به دایرکت اینستاگرام خود بروید و مطابق تصویر زیر پیامی را که می خواهید ریپلای کنید را پیدا کنید. انگشت خود را روی پیام قرار داده و به سمت راست بکشید تا گزینه ریپلای کردن نمایش داده شود.

در این حالت پیامی که می خواهید ریپلای کنید بالای باکس نوشتن جواب شما نمایش داده می شود. این یعنی جواب شما به پیام مورد نظر وصل می شود تا دریافت کننده پاسخ بداند به کدام پیامش جواب داده اید. به راحتی ریپلای خود را تایپ کنید و سِند را بزنید.

  • متد دوم: ریپلای کردن به پیامی خاص در اینستاگرام با کمک آپشن ریپلای

به اینستاگرام خود بروید و پیامی را که می خواهید ریپلای کنید را پیدا کنید. انگشت خود را روی پیام بگذارید و چند ثانیه نگه دارید تا گزینه ریپلای مشخص شود. سپس انتخابش کنید. جواب خود را در باکس تایپ بنویسید و ارسالش کنید.

  • به همین راحتی پیام خود را تایپ کرده و ارسال کنید!

این دو متد راه حل شما برای ریپلای کردن در اینستاگرام اندروید است. شما هم از این ویژگی خوشتان آمده؟ شکی نیست که ویژگی های کاربردی بیشتری مثل این نمونه در آینده به اینستاگرام اضافه خواهد شد. شما می توانید اکانت فیس بوک خود را به اینستاگرام متصل کنید تا نوتیفیکیشن های پیام های فیس بوک در اینستاگرام به دستتان برسند. در این صورت دیگر نیازی نیست به اکانت فیس بوک خود بروید و جواب دوستتان را بدهید. همه چیز با اینستاگرام راحت تر می شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.