Take a fresh look at your lifestyle.

درخواست ایران از فیفا برای تعویق در بازی‌های تیم ملی صحت دارد؟

روزنامه الاتحاد امارات متحده عربی نوشت که ایران و 8 کشور آسیایی دیگر به علت شیوع ویروس کرونا از فیفا خواستند تا بازی های مقدماتی جام جهانی به تعویق بیفتد. این درحالی است که یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که چنین چیزی صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر

درخواست ایران از فیفا برای تعویق در بازی‌های تیم ملی

فدراسیون فوتبال ایران و هشت کشور دیگر آسیایی به دلیل شیوع کرونا خواهان به تعویق افتادن دیدارهای ملی در مرحله انتخابی جام جهانی شده‌اند.
به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه «الاتحاد امارات» امروز در خبر ویژه‌ای عنوان کرد که ۹ کشور آسیایی در نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال، خواهان به تعویق افتادن مرحله انتخابی جام جهانی شده‌اند.

طبق اعلام این روزنامه، علاوه بر مالزی، کشورهای ایران، ژاپن، چین، تایلند، کره جنوبی، گوام، سریلانکا و مغولستان خواهان تعویق در مسابقات ملی خود به خاطر شیوع ویروس کرونا شده‌اند.

روز پنجشنبه این هفته و بعد از تشکیل کمیته اضطرار، فیفا درباره این درخواست‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران روزهای هفتم و دوازدهم فروردین ۱۳۹۹ باید در مرحله دوم انتخابی جام جهانی به ترتیب به مصاف هنگ کنگ و کامبوج برود؛ این در حالی است که هنگ کنگ اعلام کرده به ایران سفر نمی‌کند و رسانه‌های کامبوج هم شرایط سفر ایران به این کشور را دشوار دانسته‌اند.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری همشهری آنلاین

ایران و ۸ کشور آسیایی خواستار تعویق بازی‌های انتخابی جام جهانی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، نشریه «الاتحاد» امارات متحده عربی  مدعی شد که ۹ کشور آسیایی خواستار به تعویق افتادن بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به خاطر شیوع ویروس کرونا شدند.

در راس این ۹ کشور آسیایی مالزی قرار دارد که با ارسال نامه ای به فیفا خواستار تعویق بازی اش با امارات شد. همچنین کشورهای ایران، چین، تایلند، ژاپن، کره جنوبی، گوام، سریلانکا و مغولستان نیز خواستار لغو بازی های خود در انتخابی جام جهانی شدند.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

فدراسیون فوتبال ایران خواستار تعویق بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نیست

فدراسیون فوتبال ایران تاکنون برای تعویق رقابت‌های انتخابی جام جهانی در فروردین ۹۹ درخواستی به فیفا ارائه نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظاتی قبل یکی از رسانه‌های اماراتی مدعی شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، فدراسیون کشور‌های ایران، چین، تایلند، ژاپن، کره جنوبی، گوام، سریلانکا، مغولستان و مالزی در مکاتبه رسمی با فیفا خواستار تعویق بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در ماه مارس شده اند.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: ایران تاکنون چنین درخواستی ارائه نکرده و منتظر هستیم فیفا و AFC با توجه به وضعیت فعلی درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقدماتی جام جهانی تصمیم گیری کنند. این موضوع هم در روز‌های آتی مشخص می‌شود.

ایران ۲۶ مارس (۷ فروردین) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی هنگ کنگ است، اما مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده اند با توجه به اینکه اعضای این تیم پس از سفر به ایران و در بازگشت به هنگ کنگ باید ۱۴ روز در قرنطینه بمانند و محدودیت‌های پروازی کشورمان امکان سفر به کامبوج و بازی در تاریخ ۱۲ فروردین را ندارند.

به احتمال فراوان فیفا نه تنها دیدار ایران بلکه تمام بازی‌های ماه آتی مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را به تعویق می‌اندازد.

منبع خبر

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.