Take a fresh look at your lifestyle.

رابطه جدید هانده ارچل که همه را شوکه کرد! عکس های عجیب این زوج

هانده ارچل یکی از ستاره های معروف و بازیگران کشور ترکیه است. این سلبریتی که اخیرا با رفتارها و کارهایی که داشته حسابی برای خودش شایعاتی را درست کرده است در روزهای اخیر با شخص جدیدی دیده شده است و در صفحه شخصی خودش نیز عکسش را منتشر کرده است.

همه چیز درباره رابطه جدید هانده ارچل

چند وقت پیش آکیف یامان گزارشگر ترکیه ای عکس ها و خبرهایی در مورد هانده ارچل ستاره معروف کشور ترکیه منتشر کرد که در آن هانده به همراه هاکان در فرودگاه دیده شدند و این موضوع برای همه جای سوال شد که آیا این شخص دوست پسر جدید هانده ارچل می باشد؟ چند وقت بعد هانده ارچل عکس هایی که در صفحه شخص خود منتشر کرد و روز عشق را به او تبریک گفت و به این خبر مهر تایید زد. اما برای همه سوال می باشد که دوست پسر جدید هانده ارچل چه کسی می باشد؟

دوست پسر جدید هانده ارچل کیست؟

کاهان سابانجی و خانواده اش در کشور ترکیه مشغول تجارت و کارآفرینی می باشند. خانواده سابانجی دومین خانواده ثروتمند در ترکیه می باشند. این خانواده را شخصی به نام عمر سابانجی بنیانگذاری کرده است و امروزه این خانواده را فرزندان ساکیپ سابانجی مدیریت و اداره می کنند.

با توجه به خبرهایی که پخش شده گفته شده است که خانواده سابانجی با رابطه پسرشان و هانده مخالف هستند و اصلا این رابطه را تایید نمی کنند. اما این زوج برخلاف نظر خانواده سابانجی باهم هستند و به مسافرت های مختلف می روند. اخیرا نیز به لندن سفر کرده اند.

استوری هانده ارچل در ولنتاین

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.