Take a fresh look at your lifestyle.

تئاتر پروین اعتصامی با بازی نرگس محمدی (زمان اجرا و تهیه بلیت)

حسین کیانی نویسنده و کارگردان گروه اجرایی نمایش «پروین» مصادف با هشتاد و یکمین سالمرگ پروین اعتصامی، نمایش «پروین» را به روی صحنه می برد. رخشنده اعتصامی مشهور به پروین، شاعر زن ایرانی که با اشعار مناظره ای خود به شهرت رسید و حالا قرار است بخشی از زندگی پروین اعتصامی با بازی نرگس محمدی در نمایشی درام و تاریخی به اجرا درآید. در ادامه این گزارش با ذکر زمان اجرا و نحوه خرید بلیت تئاتر پروین اعتصامی با بازی نرگس محمدی همراه ما باشید.

مطالب پیشنهادی: زمان و محل کنسرت نمایشی «سی‌صد»

زمان و محل اجرا تئاتر پروین اعتصامی

نمایش پروین در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر از تاریخ 8 خرداد الی 30 تیر 1401 ساعت 19:00 اجرا می شود. متقاضیان جهت خرید و تهیه بلیت نمایش پروین به سایت تیوال به نشانی tiwall.com مراجعه نمایند. بهای بلیت نمایش پروین در باکس وسط سالن 100 هزار تومان، در باکس های کناری 80 هزار تومان و در بالکن 70 هزار تومان می باشد.

بازیگران تئاتر پروین اعتصامی

نمایش پروین درامی عاشقانه براساس زندگی پروین اعتصامی می باشد که نرگس محمدی، اکرم محمدی، امین زندگانی، مجید رحمتی، سید جواد یحیوی، مریم ندایی، آتنا تندرو، سهیل ملکی، فربد غفاری، جواد مولانیا و مهران رنجبر در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال 1362 در تهران می باشد که کار خود را از تئاتر شروع کرد و نخستین فیلم سینمایی اش “ریسمان باز” بود. نرگس محمدی بعدها با بازی در فیلم “آناهیتا” و ایفای نقش در سریال “ستایش” به شهرت رسید.

نرگس محمدی دارای مدرک کارشناسی پرستاری است. او در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر) ازدواج کرد.

همچنین ببینید: عکس های نرگس محمدی در تئاتر پروین اعتصامی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.