Take a fresh look at your lifestyle.

بازگشت مستر بین با سریال مرد و زنبور (دانلود + خلاصه داستان)

روآن اتکینسون؛ (Rowan Sebastian Atkinson) 6 ژانویه 1955 در نیوکاسل از تاین، انگلستان متولد شد. او بازیگر و کمدین بریتانیایی که تماشاگران تلویزیون و سینما را با ساخته کمدی «مستر بین» خوشحال کرد به همین دلیل است که اغلب او را به نام مستر بین می شناسند. مستر بین پس از مدت ها اکنون با سریال «مرد و زنبور» به عرصه هنر بازگشت! در ادامه این مطاب خلاصه داستان این سریال طنز را به همراه دانلود قانونی آن با شما به اشتراک می گذاریم.

مطالب پیشنهادی: معرفی بهترین سریال های کمدی نمایش خانگی

خلاصه سریال مرد و زنبور؛ کار جدید مستر بین

سریال مرد و زنبور ساخته Rowan Atkinson و Will Davies و بازی روآن اتکینسون؛ کلاودی بلکلی و جینگ لوسی درباره مردی ثروتمندی است که در خانه مجللش در حال جنگ با یک زنبور است! چه کسی برنده خواهد شد و چه صدمات جبران ناپذیری در این روند وارد خواهد شد؟

سریال مرد و زنبور (Man vs Bee)؛ تقریباً همه چیز در عنوان این سریال بیان شده. این سریال داستان پدری به نام ترور را دنبال می کند که در یک عمارت مجلل ساکن است. به نظر می رسد این کار باید به اندازه کافی آسان باشد، درست است؟ اما تروور زنبوری را در خانه پیدا می‌کند و جنگ با زنبور آغاز می شود.

هرج و مرج بین ترور و زنبور به حدی است که ترور به 14 مورد جرم شامل رانندگی خطرناک، آتش سوزی، تخریب آثار هنری گرانبها و موارد دیگر متهم می شود. همه به خاطر یک زنبور! اینکه اوضاع بین یک مرد و یک زنبور چگونه بالا گرفت چیزی است که تنها با تماشای نمایش می توان به آن پاسخ داد.

مطالب پیشنهادی: معرفی بهترین فیلم های کمدی ترسناک خارجی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.