Take a fresh look at your lifestyle.

داستان فیلم شادروان چیست؟

«شادروان» محصول سال 1400 به نویسندگی، کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی عباس نادران در ژانر اجتماعی کمدی است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران و برنده جایزه بهترین چهره پردازی، نامزد بهترین طراحی لباس و بهترین صدابرداری شد. «شادروان» با حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر در لیست فیلم های برتر از نگاه تماشاگران قرار گرفت. اما داستان فیلم شادروان چیست؟

آیا داستان جیران و سیاوش واقعی است؟

آیا داستان سریال نوبت لیلی واقعیت دارد؟

داستان سریال یاغی براساس واقعیت است یا داستان ؟

داستان فیلم شادروان چیست؟

شادروان ملودرام اجتماعی است که دردسرهای یک خانواده حاشیه نشین بعد از فوت پدر را به تصویر می کشد. این خانواده در حاشیه شهر زندگی می کند و دارای شغل سبزی فروشی هست که بعد از فوت ناگهانی پدر دردسرهای تازه ای برایشان پیش می آید.

داستان فیلم شادروان در مورد خانواده فلک زده ایست که پدرشان به دلیل مرض قند و خوردن شیرینی زیاد راهی بیمارستان می شود و بعد فوت می کند. حال آنکه خانواده شامل مادر، دو پسر بیکار و یک دختر درگیر مشکلاتی چون بی پولی و ناتوانی در ترخیص پدر از سردخانه می شوند و …

در کنار نقد زیادی که از سوی منتقدان به این فیلم وارد است، گویا طرفداران زیادی دارد و فوق العاده سرگرم کننده است.

بازیگران فیلم شادروان

گلاره عباسی، سینا مهراد، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، بهرام ابراهیمی، رضا رویگری، رویا تیموریان، محسن مهری، ایمان برات‌پور، حافظ نبی‌زاده، اعظم کبودیان، سجاد رضایی، الهه افشاری، بابک جعفریه، محمدموسی اکبری، فرناز صالحتاش و مریم افشار بازیگران فیلم شادروان می باشند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.