Take a fresh look at your lifestyle.

بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست کی میاد؟

فصل پنحم سریال خانه کاغذی شامل ده قسمت می باشد. این ده قسمت در دو زمان متفاوت منتشر می شود که بخش اول فصل پنجم سریال مانی هیست در تابستان منتشر شد و حالا باید منتظر باشیم تا پنج قسمت دوم این سریال منتشر شود.

چه زمانی بخش دوم فصل ۵ سریال مانی هیست منتشر می شود؟

خلاصه‌ای که از فصل آخر سریال مانی هیست منتشر شده، همه را هیجان زده نموده است. براساس آن چه نتفلیکس درباره فصل پنجم سریال Money Heist منتشر کرده است، گروه پروفسور در موقعیت دشواری قرار گرفته‌اند، که راه فرار از آن دشوار به نظر می‌رسد. شاید برای اولین بار تاکنون، پروفسور واقعا راه فراری ندارد. حدود صد ساعت است که اعضای باند، در بانک مرکزی اسپانیا گیر افتاده‌اند.

در این سریال شخصیت ها از چندین زاویه نشان داده می شوند تا تعصبات مخرب بینندگان را بشکنند و آن ها را علاقه مند کنند. شرور اصلی، “پروفسور”، به عنوان یک مرد منفعل کاریزماتیک تصور میشد که می تواند سارقان را ترغیب کند تا او را دنبال کنند و با مقاومت سارقان در برابر بانک های قدرتمند و توزیع نابرابر پول در جهان همدردی کنند.

در واقع سریال خانه کاغذی (La Casa De Papel) میزبان شخصیت‌های رنگارنگ و هوشمندانه است، آن‌ها پر از نقص و اعتقادات باورپذیری هستند که بعد اضافی به شخصیت ها میدهد که در بسیاری از سریال‌های دیگر وجود ندارد.

فصل 5 سریال مانی هیست

در خلاصه داستان آمده است که: “پایان بزرگ‌ترین سرقت تاریخ در حال نزدیک شدن است، و آنچه که به عنوان سرقت آغاز گشت، به جنگ تبدیل خواهد شد.” در فصل پنجم سریال Money Heist نتیجه گیر افتادن پروفسور و حمله ارتش را مشاهده خواهیم کرد.

همانطور که می دانید، پنج قسمت اول در تاریخ سه سپتامبر مصادف با ۱۲ شهریور منتشر شده است، و پنج قسمت آخر در سه دسامبر یعنی ۱۲ آذر، از طریق شبکه اینترنتی Netflix منتشر خواهند شد.

منبع: فیگار

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.