Take a fresh look at your lifestyle.

ساخت ایران ۳ از چه شبکه ای پخش می شود

سریال ساخت ایران 3 به کارگردانی بهمن گودرزی محصول سال 1400 در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است، اگر شما هم طرفدار سریال های کمدی و جذاب هستید به شما پیشنهاد می کنیم سریال ساخت ایران 3 را تماشا کنید، برای اطلاع از اینکه سریال ساخت ایران 3 از چه شبکه ای پخش می شود و یا چند شنبه ها میاد و اینکه بازیگران ساخت ایران 3 چه کسانی هستند با ما همراه باشید.

روز های پخش ساخت ایران 3 از پلتفرم فیلیمو

سریال ساخت ایران 3 که شروع پخش آن از روز 25 اسفند 1400 بوده است، شما می توانید هر هفته چهارشنبه ها ساعت 8 از پلتفرم فیلیمو این سریال را تماشا کنید.

بازیگران سریال ساخت ایران 3

در این سریال آناهیتا درگاهی، امین حیایی، عایشه گل جوشکون، مجید صالحی، هومن برق نورد، الهام کردا، امیر نوری، بهرنگ علوی، سپند امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، مینا وحید، نادر سلیمانی، سعید امیرسلیمانی، مرحوم عزت الله مهرآوران و حسین امیدی بازی کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید:

سریال نوبت لیلی چند شنبه ها میاد

سریال های درحال پخش شبکه خانگی تابستان ۱۴۰۱

خلاصه داستان سریال ساخت ایران 3

در این سریال غلام که در جنوب ایران به شغل غواصی معروف است، به دختری به نام ستاره علاقه دارد، یک روز که ستاره بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته، غلام سعی در کمک به ستاره دارد و در این راه از دوست خود به نام مرتضی هم کمک می گیرد، اما این کار ساده نیست و مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

برای دانلود قانونی تمام قسمت های سریال ساخت ایران 3 کلیک کنید:

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.