Take a fresh look at your lifestyle.

بیرون انداختن افشین آذری خواننده ایرانی از برنامه زنده توسط مجری

خبر بیرون انداختن افشین آذری خواننده ایرانی از برنامه زنده توسط مجری در فضای مجازی حسابی خبرساز شد. در برنامه زنده تلویزیونی افشین آذری خواننده پاپ آذربایجان از تبریز که به عنوان مهمان حضور داشت توسط زائور کمال، مجری این برنامه بیرون انداخته شد. به طوری که  زائور کمال گفتگوی خصوصی‌اش با افشین آذری درباره دعوت از سایر خوانندگان ایرانی را افشا کرد و در پی آن افشین آذری را از استودیو بیرون کرد.

این اقدام زائور کمال با انتقاد و واکنش تند فعالان رسانه ای جمهوری آذربایجان روبه رو شد. جزئیات بیشتر را در ادامه این خبر بخوانید.

بزودی کاکا و کاسیاس به ایران (کیش) می آیند

بیرون انداختن افشین آذری از برنامه زنده جمهوری آذربایجان

ماجرای بیرون انداختم افشین آذری از برنامه زنده توسط مجری برنامه از کجا شروع شد؟ زائور کمال به افشین آذری گفت:«شما در پشت صحنه با لحن دیگری با من صحبت کردید که من آن صحبت ها را دوست نداشتم. شما گفتید: «چرا خواننده های ایرانی مثل علی پرمهر که محبوبیتی ندارند را به برنامه دعوت می کنید، کسی آنها را نمی شناسد، در ایران من صحنه را پر می کنم!».

افشین آذری نیز صحبت های زائور کمال را انکار کرد و گفت:«یادم نمیاد چنین حرفی به شما زده باشم. بهتره که حرف خصوصی دو تا مرد بین خودشون بمونه.»

زائور کمال در ادامه با افشین آذری گفت:«من اجازه نمی دهم شما در این برنامه اجرا داشته باشید و باید اینجا را ترک کنید.»

اتفاق رخداده با واکنش منفی در جمهوری آذربایجان همراه شد به طوری که روزنامه ینی مساوات از این اتفاق انتقاد کرد و نوشت:«مجازات کسی که مهمانی از آن سوی ارس را می راند چیست؟»

نائب رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان نیز در پی حواشی ایجاد شده اعلام کرد:«اقدامات لازم برای برخورد با رفتار توهین آمیز زائور کمال انجام و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.»

در این میان یکی از روزنامه نگاران شناخته شده آذربایجان به نام ایلقار الفی اوغلو نیز اظهار تاسف کرد و گفت:«هر چه زودتر این مجری هتاک و بی ادب را اخراج و عذرخواهی کنید.»

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.