Take a fresh look at your lifestyle.

سریال عقرب عاشق کی پخش می شود و چند قسمت است؟

سریال عقرب عاشق کاری جدید به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق می باشد. این سریال که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود در قالب داستانی عاشقانه و تخیلی ساخته شده است. محمدرضا فروتن نقش اصلی این سریال را دارد، برای اطلاع از زمان پخش سریال عقرب عاشق و تعداد قسمت ها ادامه مطلب را بخوانید.

زمان پخش سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق قرار است از دوشنبه 12 تیرماه یه صورت اختصاصی در پلتفرم نماوا منتشر شود. این سریال هر هفته در روزهای دوشنبه ساعت 8 شب در سایت نماوا منتشر خواهد شد. سریال عقرب عاشق یک سریال تخیلی و درام می باشد که داستانی متفاوت و جذابی دارد.

سریال عقرب عاشق چند قسمت می باشد؟

تعداد قسمت های دقیق سریال عقرب عاشق هنوز مشخص نمی باشد و به احتمال زیاد فیلمبرداری کامل این سریال به طور کلی به اتمام نرسیده است، اما این سریال جزو سریال های عاشقانه می باشد که مخاطب با دیدن هر قسمت از آن مشتاقانه منتظر قسمت بعدی خواهد ماند. همچنین بازیگران خوبی در سریال عقرب عاشق نقش آفرینی کرده اند که سبب جذاب تر شدن این سریال شده است.

بازیگران سریال عقرب عاشق

عقرب عاشق سریالی عاشقانه، درام و علمی تخیلی است که با بازی محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی و پارسا صحرایی به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

سریال عقرب عاشق علاوه بر روایت یک درام عاشقانه‌ تماشایی که دارد، جلوه های ویژه بصری منحصر به فردی را نیز در هر قسمت آن برای مخاطب به تصویر می کشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.