Take a fresh look at your lifestyle.

آیا در تعطیلی دو روزه کشور بانک ها، بورس و مترو نیز تعطیل است؟

با توجه به گرمای شدید هوا دولت اعلام کرده است که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه یعنی 11 و 12 مرداد ماه در سراسر ایران تعطیل می باشد. تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و تردد نیز در شهرها کاهش پیدا کند. این گرما سبب بیماری گروهی از افراد نیز خواهد. اما آیا بانک ها، بورس و مترو نیز در این دو روز تعطیل می باشند؟

آیا بانک ها و بورس چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل می باشند؟

به دلیل افزایش بی سابقه دمای هوا در تابستان امسال دولت اعلام کرد که بانک ها و بورس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل می باشند. در خصوص تعطیلی تمام شعبات بانک ها گفت که قرار است شعبه های کشیک در بعضی از بانک ها فعال باشند تا اگر گروهی از مردم امور بانکی مهمی دارند به کارهایشان برسند. همچنین در این دو روز سامانه ساتنا و پایا بسته می باشد و رئیس بانک مرکزی خواست که هیچ گونه عملیات ساتنا و پایا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام نگیرد.

مترو در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل می باشد؟

مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه اعلام کرده است خدمت رسانی و فعالیت مترو در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 مرداد ماه ادامه دارد. همچنین افزود مترو تهران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برای رفاه حال مردم تعطیل نمی باشد و ساعت کاری آن مانند روزهای نیم تعطیل ادامه دارد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.