Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی سریال ازازیل؛ دومین همکاری حسن فتحی و پریناز ایزدیار

سال گذشته حمیدرضا قربانی ساخت و تولید سریالی را شروع کرد به نام ازازیل و بعد از مدتی از ساخت این سریال انصراف داد. چند روز گذشته خبری رسید که حسن فتحی کارگردانی سریال ازازیل را بر عهده گرفته است. اما خودش در این خصوص گفته باید به طور کامل فیلم نامه این سریال را مطالعه کنم سپس تصمیم قطعی برای پذیرفتن سریال ازازیل بگیرم. حسن فتحی بعد از ساخت سریال جیران پروژه جدیدی را شروع نکرده است ولی به احتمال زیاد سریال ازازیل پروژه جدید او می باشد. در ادامه مطلب می توانید اسامی بازیگران سریال ازازیل را مطالعه کنید.

بازیگران سریال ازازیل حسن فتحی

  • محسن تنابنده
  • پیمان معادی
  • بهرام رادارن
  • پریناز ایزدیار
  • پژمان جمشیدی

این لیست اسامی بازیگرانی می باشد که تا به امروز برای نقش آفرینی در سریال ازازیل معرفی شده اند و هنوز عوامل سازنده این سریال لیست کامل و دقیق اسامی بازیگران سریال ازازیل را منتشر نکرده اند. بعد از تغییر کردن کارگردان این سریال تعدادی از بازیگران آن نیز تغییر پیدا کردند به احتمال زیاد تا چند روز آینده اسامی دقیق بازیگران سریال ازازیل مشخص خواهد شد.

سریال ازازیل کی پخش می شود

درباره زمان پخش سریال ازازیل هنوز اطلاعات دقیقی در دست نمی باشد. حسن فتحی که تا به امروز فیلم های به سبک تاریخی و قدیمی را کارگردانی کرده است. این بار با سریال ازازیل قدرتمندتر برمی گردد. زمان پخش این سریال احتمالا تا پایان پاییز مشخص خواهد شد. به زودی زمان پخش سریال ازازیل در این سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.