Take a fresh look at your lifestyle.

بازیگران سریال آینه عبرت در گذر زمان (عکس قدیم و حال)

سریال آینه عبرت، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محسن شاه محمدی و تهیه کنندگی اصغر زائری و محمود دینی با بازی روح الله مفیدی است. این سریال محصول سال 67-70 و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در سال 67 از شبکه اول سیما پخش شد، برای دیدن عکس چهره ها و وضعیت بازیگران سریال آینه عبرت در گذر زمان با ما همراه باشید.

بازیگران سریال آینه عبرت در گذر زمان + عکس

سریال آینه عبرت” سریال 50 قسمتی که روایتگر داستان های مختلف درباره ی موضوع اعتیاد و مواد مخدر است. در میان این 50 قسمت، 30 قسمت از آن بسیار معروف شد که با عنوان های برگ ریزان هم شناخته می شود. در این فصل علی که مدت‌ ها است به دختر یکی از همکارانش به نام آتقی علاقه‌ مند شده است، به دنبال فرصتی می‌گردد تا احساس درونی‌ اش را بیان کند.

دانلود آهنگ تیتراژ سریال آینه عبرت

بازیگران سریال آینه عبرت : جواد گلپایگانی در نقش «آتقی» ، محمود دینی در نقش «علی»، گیتی معینی، مهری ودادیان، روح الله مفیدی، ملیحه نصیری، رضا بنفشه خواه، بهزاد رحیم خانی، روح انگیز مهتدی، غلامرضا اصانلو، وحید شیخ زاده

محمود دینی و جواد گلپایگانی دو بازیگر اصلی این سریال در نقش علی و آتقی بودند.

زمان پخش سریال آینه عبرت

با اتمام سریال «آینه عبرت» با عنوان «برگ ریزان»، سریال «آینه عبرت 2» به کارگردانی محسن شامحمدی از دهم تیر ماه 1401 در حال پخش است.

جواد گلپایگانی در نقش بازیگر نقش آنقی

جواد گلپایگانی در نقش بازیگر نقش آنقی
جواد گلپایگانی در نقش بازیگر نقش آنقی

محمود دینی در نقش علی در آیینه عبرت

وحید شیخ زاده در سریال آینه عبرت (فصل دوم)

وحید-شیخ-زاده-در-سریال-آینه-عبرت
وحید شیخ-زاده در سریال آینه عبرت

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.