Take a fresh look at your lifestyle.

داستان سریال مستوران چیست، در کجا ساخته شده و مربوط به چه دوره ای است؟

سریال ایرانی مستوران به کارگردانی مسعود آب پرور و سید جمال سید حاتمی تهیه کنندگی عطا پناهی تازه ترین سریال شبکه یک سیما میباشد، این سریال محصول سال 1399 و در ژانر درام و تاریخی ساخته شده است، سریال مستوران از پنجشبه دوم تیرماه 1401 هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما در حال پخش است. داستان سریال مستوران چیست، در کجا ساخته شده و مربوط به چه دوره ای است؟

سریال مستوران با داستانی کهن مربوط به دوره صفویان و غزنویان

سریال مستوران تازه ترین سریال شبکه یک سیما و سازمان رسانه ای اوج میباشد. این سریال داستان تخلیلی دارد و روایتگر ماجراهای جالب و جذاب در زمان صفویان و غزنویان میباشد، داستان سریال مستوران اقتباسی آزاد از افسانه های کهن ایرانی دارد. داستان سریال مستوران پس از معرفی شهر و شخصیت‌ هایش به سمت هیجان‌ انگیزی می‌رود؛ وقتی یک کودک از خانواده‌ اش دزدیده می‌ شود، آن‌ ها همه تلاش خود را می‌ کنند تا فرزند ربوده‌ شده‌ شان را پیدا کنند اما با چالش های فراوانی در مسیر رو به رو می شوند. این خانواده برای پیدا کردن فرزند خودشان باید با قبایل وحشی در ارتباط باشند، در این میان که لیث و لطیفه در پی پیدا کردن فرزندشان هستند.، این خانواده در مسیر نشانه‌ هایی پیدا می‌ کنند که هم آنها را نا امید و هم به این مساله کنجکاو می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید:

اسامی بازیگران سریال مستوران

مستوران به چه معناست

مسعود آب‌ پرور کارگردان سریال «مستوران» درباره این سریال گفت: کار تاریخی- افسانه‌ ای در مجموعه‌ های بصری تلویزیون خالی بود. تمام تلاش گروه این است که این مجموعه که مبتنی بر قصص کهن و افسانه‌ های ایرانی است به زیبایی روایت شود و آنچه که شایسته بینندگان عزیز است به تصویر درآوریم. وی گفت: مجموعه «مستوران» در تلاش است در راستای حکمت آموزی افسانه ای و اتصال ذهن ما به اذهان گذشتگان، حرف خود را منتقل کند و امیدوارم شایسته نگاه مردم باشد.

سریال مستوران در کجا ساخته شده است؟ (محل فیلمبرداری سریال مستوران)

پس از اینکه چند کیلومتر از شهر تهران دور می شویم به شهرکی برمی خوریم به نام احمد آباد مستوفی، با وارد شدن به این شهرک گویی به صد ها سال پیش برگشته ایم جایی که میتوان خرابه های دکور مختارنامه را پس از آتش سوزی به وضوح دید، محل فیلمبرداری سریال مستوران در شهرک مستوران واقع در احمد آباد مستوفی میباشد.

بازیگران سریال مستوران

رابعه اسکویی، نازنین فراهانی، حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، دانیال حکیمی، داریوش کاردان، عباس محبوب، رویا میرعلمی، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌ پور، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی و … از بازیگران سریال مستوران هستند.

ساعت پخش و تکرار سریال مستوران

این سریال هر شب از شبکه یک سیما پخش می شود. ساعت پخش سریال مستوران 22:15 شب و ساعت تکرار سریال مستوران 1:12 بامداد، 8:49 صبح، 15:20 ظهر می باشد و تاکنون 11 قسمت از این سریال پخش شده است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.