Take a fresh look at your lifestyle.

آشنایی بریتنی با سام اصغری و قوی تر شدن ارتباط این دو ستاره در گذر زمان

وقت آن رسیده که برای این زوج خوشبخت کف بزنیم! چرا؟ خب این دو بالاخره در 9 ژوئن با هم ازدواج کردند و داستان عشقی شان را به سرانجامی خوش رساندند. در این مراسم بریتنی همان طور که همیشه آرزو می کرد لباس سفیدی از ورساچه با آستین های افتاده و دامن بلند و کشیده بر روی زمین پوشیده بود.

این مراسم ازدواج تقریبا 9 ماه پس از اعلام نامزدی سام 28 ساله و بریتنی 40 ساله برگزار شد. این در حالی بود که خواننده برنده جایزه گرمی برای 41 میلیون فالووری که منتظر و تشنه عکس های نامزدی بودند عکسی از حلقه ازدواج الماس گرد و چهار قیراتی اش منتشر کرد. در ادامه این مطلب ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز؛ قوی تر شدن ارتباط این دو ستاره در گذر زمان را با شما علاقه مندان به اشتراک می گذاریم.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی بریتنی اسپیرز

آشنایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

اما برای خیلی ها این سوال مطرح شده که اصلا این دو ستاره جذاب کجا با هم آشنا شدند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت؛ پشت صحنه موزیک ویدیو slumver party بریتنی در سال 2016! و جالب است بدانید که از آن زمان تا به حال در تمام روزهای بد و خوش زندگی در کنار هم بوده اند.

پشت صحنه موزیک ویدیو slumver party

همین امسال هم خبرهای خوب و بد حوالی این دو ستاره کم نبوده است. مثلا بریتنی بالاخره توانست پس از 13 سال از احازنت پدرش در بیاید و اختیار مال و املاک و زندگی اش را به دست بگیرد. از سوی دیگر خیلی زود سام در ماه می اعلام کرد که او و بریتنی معجزه زندگی شان، فرزند تو راهی خود را خیلی زود از دست داده اند.

مطالب پیشنهادی: دلیل سقط بچه بریتنی و سام اصغری

سام در مصاحبه با GQ این طور اعلام کرده بود که: این اتفاقی است که برای خیلی از زوج ها می افتد. البته چیزهای جالب و زیبای دیگری هم از این آقای خوش تیپ شنیده ایم. مثلا اینکه: «اگر قسمت باشد و قرار بر این باشد که ما بچه دار شویم، حتما چنین اتفاقی رخ خواهد داد».

واقعا جمله زیبایی بود. چون این اتفاق یک پروسه طبیعی است که در بدن خیلی از خانم ها اتفاق افتاده و درست آن روی سکه اگر بدن آمادگی اش را داشته باشد خودش را ترمیم کرده و بارداری باز هم اتفاق خواهد افتاد. این یعنی همان جمله سام که بالاخره «چنین اتفاقی رخ خواهد داد».  

اگر می خواهید داستان عشق این دو ستاره را بخوانید تا پایان این مطلب با من تا انتهای این مطلب از «مینویسم» همراه باشید.

عشق در نگاه اول

بریتنی اسپیرز و سام اصغری در پشت صحنه موزیک ویدیو فوق جذاب Slumber Party که در سال 2016 ساخته شده بود همدیگر را ملاقات کردند. و از همان زمان هم ارتباط شان کم و بیش جان گرفت. به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید یا بیشتر بگویم؟؟؟

آقای خاص بریتنی!

بریتنی همان سال کریسمس را در حالی به طرفداران تبریک گفت که سام صمیمانه در کنارش نشسته بود. بریتنی در سال 2017 عکس دیگری از خودش و سام منتشر کرد. مثل اینکه رابطه و عشق بین این دو کم کم جدی تر می شد. بریتنی و سام ثابت کردند که هر دو عاشق اسنپ شات هستند. در این مدت بارها و بارها عکس هایی از این برنامه، خصوصا با فیلتر پاپی از این دو ستاره دیدیم.

حمایت بریتنی از خواهر سام!

در ماه مارس سال 2017، این زوج خوشبخت از خواهر سام که روی رانوی هفته مد لس آنجس راه می رفت حمایت کردند. در تصویر زیر عکس سه خواهر سام اصغری را به همراه مادر خانواده اصغری مشاهده می نمایید.

خواهران سام اصغری

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی خواهران سام اصغری

سفرهای دو نفره اجراهای بریتنی اسپیرز

سواحل مالیبو بارها وبارها شاهد حضور گرم این دو ستاره در کنار هم بوده است! داستان به اجراهای sin city بریتنی هم رسید. این زوج عکس های جالب و جذابی پیش از این مراسم گرفتند.

در ژودن سال 2017 سام بریتنی را سورپرایز کرده بود. با چه؟ این دو در ژاپن؛ در فاصله بین کنسرت های بریتنی سوار جت شدند تا از منظره های زیبای این کشور لذت ببرند.

عکس سام با بچه های بریتنی اسپیرز

سام پستی گذاشته و بریتنی و دو پسرش، شان پرستون و جیدن جیمز فدرلین را تگ کرده بود. در این عکس این چهار نفر را در دیزنی لند می بینیم و سام هم این گونه کپشن گذاشته که امروز در شادترین جای زمین هستم!

عکس سام با بچه های بریتنی اسپیرز

سام نیمه گمشده بریتنی

در مراسم  GLAAD Media Awards سال 2018 این دو ستاره را در کنار هم دیدیم! دو مرغ عشق جدا نشدنی که همیشه همراه هم بودند. پس از آن بریتنی عکسی منتشر کرده و نوشته است که: «وقت گذراندن با نیمه گمشده خودم!»

سام اصغری و بریتنی اسپیرز بر روی فرش قرمز

این زوج در حال پیاده روی در سال 2019 یک بار دیگر کنار هم دیده شدند و پس از آن در فرش قرمز اکران فیلم «روزی روزگاری در هالییود» با هم و دست در دست هم دیدیم.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز بر روی فرش قرمز

سفر به هاوایی به مناسبت تولد بریتنی

نوامبر 2020 و درست در اوج کرونا، بریتنی عکسی منتشر کرد. در این عکس او و سام برای جشن تولد بریتنی در حال سفر به هاوایی بودند. بریتنی هم در کپشن این طور نوشته بود: «سفر کوتاهی به بهشت».

با آزاد شدن بریتنی از قیومت پدرش در فوریه سال 2021 سام بیانیه ای شخصی در صفحه هایش منتشر کرد و این گونه نوشت که: « من از زندگی هیچ نمی خواهم جز خوشحالی و خوشبختی نیمه گمشده ام. تا همیشه به حمایت از او ادامه خواهم داد؛ تا زمانی که به آینده ای که می خواهد برسد؛ تا زمانی که به رویاهایی که لیاقتش را دارد دست پیدا کند! بابت عشق و محبت همه طرفداران به بریتنی ممنون و متشکرم و امیدوارم که در کنار او آینده ای شاد و طبیعی مثل هر انسان دیگری داشته باشم»

بریتنی عاشق برخورد سام اصغری شد!

در فوریه سال 2021 منبعی بسیار نزدیک به این دو ستاره جزییاتی از زندگی شان را برای ما به تصویر کشید. در این خبر این طور عنوان شده بود که« سام با بریتنی خیلی خوب رفتار کرده و بریتنی هم عاشق این برخورد سام است. بریتنی عاشق زمانی است که با هم به مسافرت می روند و می توانند روزها و شب های عاشقانه ای کنار هم داشته باشند. آنها با هم ورزش می کنند و هر دو به شدت عاشق این هستند که بدن شان را روی فرم نگه دارند. بریتنی و سام دوست دارند با هم در خانه فیلم تماشا کرده و وقت بگذرانند. اما بریتنی دوست دارد گاهی هم بیرون برود و سوشی بخورد».

خوشحالی بریتنی بعد از رهایی از قیومیت پدرش

در تاریخ 23 ژوئن که بالاخره نتایج دادگاه اعلام شد، بریتنی خیلی صریح و واضح اعلام کرد که چیزی که از زندگی اش می خواهد پدری واقعی، همسری وفادار و بچه ای دیگر است. بر اساس گفته های ستاره مطلب امروز، قیومت پدر آینده ای که او دلش می خواهد را از او می گرفت. بریتنی رو به قاضی دادگاه کرده و گفته بود که من هم مانند هر انسان دیگری حق دارم بچه و خانواده داشته باشم و با هر کسی که دوستش دارم ازدواج کنم.

نامزدی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

این منبع موثق در سپتامبر سال 2018 اعلام کرده بود که نامزدی همیشه یکی از برنامه های سام و بریتنی بوده است. این اتفاق برنامه ای است که این دو در مسیر دو ساله زندگی شان در کنار هم همیشه در سر داشته اند. پس اصلا در مورد نامزدی شان شکی نیست، فقط مسئله زمانش است!

این منبع موثق در ادامه خاطرنشان کرده که اوضاع بریتنی و سام در کنار هم واقعا خوب است. اوضاع دادگاه او هم خیلی خوب پیش می رود و بریتنی تا به حال اینقدر حس سرزندگی و آزادی در زندگی اش نداشته است. هر چه بریتنی به آزادی نزدیک تر می شود، رسیدن به رویاهایش هم ممکن تر به نظر می رسند. ازدواج با سام هم در صدر این لیست آرزوها قرار دارد. بریتنی آرزو دارد عاشقانه و آن جور که دوست دارد با سام زندگی کند.

مطالب پیشنهادی : عکس حلقه نامزدی بریتنی با سام اصغری

بلاخره بریتنی بله را گفت!

در 12 سپتامبر سال 2021 سوپر استار موسیقی و سوپر مدل ایرانی داستان بالاخره با هم نامزد کردند. بریتنی ویدیو کوتاهی در اینستاگرمش منتشر کرد. سام در این ویدیو از بریتنی می پرسد: نگاهش کن دوستش داری؟ و بریتنی هم جواب می دهد: «بله»!

حلقه نامزدی بریتنی

بریتنی در تولد سام اصغری

بریتنی پستی منتشر کرده و در کپشن آن این طور نوشته است که: تولدت مبارک نامزد دوست داشتنی من! خیلی دوستت دارم. می خواهم در کنار تو خانواده ای تشکیل دهم و می خواهم همیشه در کنارت باشم. در این پست عکسی رمانتیک از بریتنی و سام منتشر an که در حال خروج از گیت و رفتن به مسافرت هستند.

بچه دار شدن بریتنی و سام اصغری

پرنسس پاپ در 11 آوریل پستی منتشر کرد مبنی بر اینکه او و سام قرار است بچه دار شوند. در کپشن این طور نوشته بود که: «به همسرم گفتم سر شکمم چه بلایی آمده؟… سام هم گفت که حتما در غذا خوردن زیاده روی کردی!…. بعد تست بارداری دادم و واییییی قرار است بچه دار شویم»! ماه بعد هم سام در نهایت تاسف و تاثر اعلام کرد که معجزه زندگیشان، بچه توراهی شان را از دست داده اند.

و بلاخره ازدواج بریتنی و سام اصغری

بریتنی اسپیرز و سام اصغری 9 ژوئن 2022 مراسم ازدواجشان را با حضور جمعی از سلبریتی ها همچون دوناتلا ورساچه، سلنا گومز، پاریس هیلتون، مدونا و … در کالیفرنیا آمریکا برگزار کردند.

مطالب پیشنهادی: عکس های مراسم ازدواج بریتنی و سام اصغری

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.