Take a fresh look at your lifestyle.

آمادگی احسان علیخانی برای حضور خانوم ها در برنامه جوکر

رئالیتی شو جوکر توانست در مدت کمی جای خود را در بین برنامه های شبکه نمایش خانگی باز کند. ورژن اصلی این برنامه ژاپنی است. کمدین های مطرح برای رقابت در جوکر حاضر می شوند و برای خنداندن یکدیگر؛ هر هنری دارند رو می کنند و لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم میزنند.

رئالیتی جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی تا کنون در7 فصل ساخت و منتشر شد. طی این مدت جوکر در اوج محبوبیت با چالش هایی نیز همراه شد. به عنوان مثال به دلیل حرکات بداهه و بدون منظور یکی از کمدین ها باعث ناراحتی جامعه معلولان شد که جوکر طی بیانیه ای از همه معلولان عذرخواهی کرد و حتی آن قسمت را اصلاح و مجددا منتشر کرد.

در قسمت پنجم از فصل هفتم این برنامه کمدی؛ برای اولین بار احسان علیخانی مقابل دوربین حاضر شد و توضیحاتی را در خصوص تغییر و تحولات این برنامه در آینده ارائه داد که یکی از آنها حضور احتمالی خانم ها می باشد. احسان علیخانی گفت اگر اجازه بدهند در فصل های بعدی این برنامه از کمدین های خانم نیز دعوت خواهیم کرد.

احسان علیخانی در خصوص تجهیزات این برنامه گفت: حدود 40 تا دوربین در ساخت این برنامه استفاده شده که اصلا کار ساده ای نیست! از سوی دیگر حتی در فوتبال ما امکان ویدیو چک و یا VAR وجود ندارد اما در جوکر این امکان فراهم است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.