Take a fresh look at your lifestyle.

سریال «جادوگر» از کدام شبکه پخش میشود؟ + زمان پخش

سریال جادوگر به کارگردانی سید مسعود اطیابی، نویسندگی مریم تاجیک و حمزه صالحی و تهیه کنندگی ایرج محمدی در ژانر طنز ساخته شده است. بازیگران معروف و شناخته شده همچون جواد رضویان، احمد مهرانفر و … در این سریال ایفای نقش کردند.
سریال جادوگر در سال 1400 ساخته شد و حالا در مرحله پخش قرار گرفته است و در همین ابتدای کار توانسته جای خود را میان دوستداران فیلم و سریال های ایرانی باز کند و برای بسیاری از افراد سوال است که سریال «جادوگر» از کدام شبکه پخش میشود؟ و زمان پخش «جادوگر» کی خواهد بود؟ در ادامه این خبر با پاسخ به سوالات مطروحه همراه باشید.

زمان پخش سریال ایرانی جادوگر

سریال کمدی جادوگر از جمله فیلم های نمایش خانگی بوده و در پلتفرم نماوا و فیلیمو پخش می شود. این مجموعه نمایش خانگی هر هفته روزهای یکشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم نماوا پخش خواهد شد.

معرفی بازیگران سریال جادوگر

احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، پونه عاشورپور، شهین تسلیمی، صحرا اسدالهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدای…، بازیگرانی هستند که در سریال جادوگر به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان سریال جادوگر

قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس، قصد دارند از کشور بگریزند اما این دو طی ماجراهایی در می یابند که با رمالی می توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند و…

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.