Take a fresh look at your lifestyle.

سریال فوفو مسافری از کامادو کی پخش می شود + اسامی بازیگران

(فوفو مسافری از کامادو) تازه ترین سریال کودک و نوجوان می باشد و قرار است به زودی از پلتفرم فیلم نت پخش شود. کارگردان (فوفو مسافری از کامادو) میثم معراجی می باشد و تهیه کننده آن نیز حسین بهمنی است. این سریال جدید برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده و جواد رضویان نیز به عنوان نقش اصلی در فوفو مسافری از کامادو نقش آفرینی کرده است. فیلم نامه فوفو مسافری از کامادو را گروهی از نویسندگان شامل سلمان خورشیدی، حسام حیدری، نگین موسوی، کاوه مرحمتی، شیما اسماعیلی و میثم معراجی نوشته اند. برای دیدن این سریال فانتزی و جذاب برای کودکان بهتر است از زمان پخش آن اطلاع داشته باشید و بدانید سریال فوفو مسافری از کامادو کی منتشر می شود و چه روزهایی از هفته باید منتظر قسمت های جدید آن باشیم.

زمان پخش سریال فوفو مسافری از کامادو

این سریال از سه شنبه 13 تیرماه 1402 از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش می شود و هر قسمت سریال (فوفو مسافری از کامادو) با قصه و عنوانی مستقل منتشر خواهد شد. پیش بینی می شود این سریال و قصه فانتزی آن در تعطیلات تابستان مورد استقبال مخاطبان به خصوص کودکان و نوجوانان قرار بگیرد.

اسامی بازیگران سریال فوفو مسافری از کامادو

جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، بهراد خرازی، پاشا جمالی، رضا شفیعی جم، السا فیروز آذر، ستاره حسینی، سارا مقربی، محمد مهراد داد خواه و با هنرمندی یدالله شادمانی، مجید افشاری، لاله صبوری و یوسف صیادی در سریال فوفو مسافری از کامادو نقش آفرینی کرده اند. فربد عشقی، ویهان معراجی و تارا یکتا بازیگران کودک این سریال هستند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.