Take a fresh look at your lifestyle.

بیست و دومین مراسم حافظ کی برگزار می شود / شرایط شرکت

امید معلم دبیر مراسم حافظ از برگزاری بیست و دومین مراسم جشن حافظ خبر داد و تاریخ و زمان برگزاری این مراسم را اعلام کرد. او همچنین گفت همانطور که می دانید سال گذشته مراسم اهدای جوایز را برگزار نکردیم به همین دلیل برگزاری بیست و دومین مراسم حافظ امسال میتواند برای هنرمندان بسیار مهم باشد. برای اطلاع از زمان برگزاری بیست و دومین جشن حافظ و شرایط شرکت در این مراسم ادامه مطلب را بخوانید.

زمان برگزاری جشن حافظ در سال 1402

امید معلم از برگزاری بیست و دومین مراسم حافظ در مهرماه 1402 خبر داد او همچنین گفت: “تندیس های تازه قرار است در این مراسم اضافه شود و این تندیس ها برای بهترین فیلم کوتاه است، همچنین بزودی شرایط شرکت در این مراسم اعلام خواهد شد. فکر می کنم حرکت مثبتی برای فیلم سازان جوان باشد و امیدوار هستم که با اضافه شدن تندیس حافظ بهترین فیلم کوتاه به فهرست جوایز ما بتوانیم شاهد دیده شدن بهتر استعدادهای جوان کشورمان باشیم.”)”

مراسم اهدای جوایز نخستین دوره آیین تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) مرداد ماه سال گذشته برگزار شد و امید معلم ابراز امیدواری کرد که دومین مراسم اهدای جوایز تئاتر و موسیقی علی معلم در ماه های آخر امسال برگزار شود.

شرایط شرکت در بیست و دومین مراسم حافظ

شرایط شرکت در بیست و دومین جشن حافظ به احتمال زیاد مانند سال های قبل می باشد اما ممکن است با اندکی تغییر همراه باشد ولی شرایط شرکت در بیست و دومین مراسم حافظ هنوز به طور رسمی اعلام نشده و قرار است به زودی دبیر برگزاری حافظ شرایط شرکت در آن را قبل از شروع جشن حافظ اعلام کند. اما امسال خبرهای خوبی برای برگزاری این مراسم وجود دارد و اینطور که از شواهد آن پیداست این جشن برای افراد تازه کار سینمای ایران فرصت بزرگی باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.