Take a fresh look at your lifestyle.

سریال های در حال اکران و جدید شبکه نمایش خانگی ۱۴۰۲

این روزها پلتفرم های نمایش خانگی جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده است و سرگرمی این روزهای مخاطبان شده است. سریال های در حال پخش نمایش خانگی معمولا در سه پلتفرم فلیم نت، نماوا و فیلیمو پخش می شوند و قسمت های جدید هر کدام از آنها در روز و ساعت مشخصی منتشر می شوند. در ادامه مطلب می توانید نام سریال های جدید شبکه نمایش خانگی در سال 1402 که برخی در حال پخش بوده و برخی در آینده پخش میشوند را به همراه ساعت دقیق پخش آن ها مطالعه کنید.

معرفی سریال های در حال پخش از نمایش خانگی

سریال قهوه ترک

 سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک از پلتفرم فیلم نت هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت 8 صبح پخش می شود. این سریال به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شایسته ساخته شده است. حامد بهداد، سارا رسول زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمدولی زادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان افشار، شاهرخ فروتنیان، پیام احمدی نیا، عرفان ناصری، فرید سجادی حسینی، ایپک تنولجای، سلطان ساروهان، مهمت پولات بازیگران سریال قهوه ترک هستند. داستان سریال قهوه ترک درباره دختری است که برای زندگی آزاد و با وعده های پوچ یک پسر به صورت غیرقانونی به ترکیه می رود و آنجا با مشکلات فراوانی روبه رو می شود.

سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال درباره خانواده ای می باشد که رویاهای بزرگی در سر دارند و به همین دلیل درگیر مسائل مختلفی می شوند و توسط دختری به نام سارا زندگیشان بهم میریزد، در این سریال اکبر عبدی، حمید گودرزی، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژاوه وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا و ساناز سعیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

سریال مگه تموم چندتا بهاره به کارگردانی سروش صحت و با بازی علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی، عین الله دریایی، احسان منصوری، حسن نوری، رسول اکبریان، فهیمه امن زاده، مریم ماهور، شکیلا سماواتی، علیرضا ناصحی، حمیدرضا فشمی، مریم گودرزی، امیررضا پیرهادی، سامیار مکنت جو و راحیل فلاح فر در فهرست جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی قرار دارد. داستان این فیلم درباره زندگی آرام خانواده ربانی است که با پیدا شدن یک مار زندگیشان تغییر پیدا می کند. این سریال پنجشنبه ها ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق از دوشنبه 12 تیر ماه از پلتفرم نماوا ساعت هشت شب پخش خواهد شد. داستان این سریال یک دارم عاشقانه است که کارگردانی حسین سهیلی زاده و با بازی محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور و سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی و پارسا صحرایی تولید شده است.

سریال حیثیت

سریال حیثیت

سریال حیثیت یک مینی سریال است و تعداد قسمت های آن احتمالا کمتر از 10 قسمت می باشد. این سریال قرار است در تیر ماه و یا مرداد ماه پخش شود به محض تمام شدن فیلمبرداری زمان پخش آن اطلاع رسانی خواهد شد. بازیگرانی مانند: مهدی حسینی نیا، الناز حبیبی، الناز ملک، نادر فلاح، ستاره پسیانی، مهدی زمین پرداز و بهاره افشاری در این سریال قرار است نقش آفرینی کنند.

سریال بازنده

سریال بازنده در نیمه اول مرداد ماه در پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. بازنده سریالی راز آلود و خانوادگی می باشد و در مورد یک خانواده ای است که درگیر ماجراهای پیچده ای شده اند. در این سریال علیرضا کمالی نقش کارآگاه را بازی می کند. بازیگرانی که در این سریال نقش آفرینی می کنند صابر ابر، علیرضا کمالی، سارا بهرامی، پیمان قاسم خانی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمدعلی محمدی و مهدی رکنی می باشند.

سریال زخم کاری 2

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری 2 نیز قرار است تا قبل از پاییز 1402 منتشر شود اما هنوز تاریخ دقیق زمان انتشار آن مشخص نمی باشد. این سریال به کارگردانی محمد حسین مهدویان و با بازی هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی و بازیگران جدید چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به زودی آغاز به پخش می کند. از داستان فیلم نیز عوامل سازنده آن خبری منتشر نکرده اند زیرا هنوز فیلمبرداری این سریال به اتمام نرسیده است. اما با توجه به پایان فصل اول مالک با ضربات چاقویی که خورده زخمی می شود و ظاهرا میمیرد اما با توجه به اسم سریال “بازگشت” ممکن است در فصل دوم مالک برگردد تا انتقامش را بگیرد.

سریال سیاه چاله

سریال سیاه چاله به کارگردانی حسین نمازی از پلتفرم فیلم نت هر جمعه ساعت 8 صبح منتشر می شود. سریال سیاه چاله به کارگردانی حسین نمازی و با بازی حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، الناز حبیبی، شهره سلطانی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطائیان، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات‌پور، میثم رازفر، رضا بهبودی، عباس جمشیدی‌فر، غلامرضا نیکخواه و بیوک میرزایی می باشد. داستان این فیلم درباره خانواده است که بدهی زیادی به بانک پیدا می کنند و مجبور میشوند از لوله های نفتی که از زیر خانه ی آنها رد شده است نفت استخرج کنند و بفرشوند که پلیس متوجه این موضوع میشود و بعد از اتفاقات جذابی برایشان رخ می دهد. البته آخرین قسمت این سریال به تازگی منتشر شده است.

بهترین سریال های در حال پخش نمایش خانگی کدام هستند

از نظر مخاطبان سریال نمایش خانگی پوست شیر که در قالب فیلمی دارم و جنایی قرار داشت و رهایم کن که برگرفته از داستانی خانوادگی بوده است جزو بهترین سریال های نمایش خانگی قرار گرفته است و به تازگی پخش آنها نیز تمام شده. از بهترین سریال های در حال پخش از پلتفرم های نمایش خانگی سریال قهوه ترک می باشد. این اولیت بندی بر اساس نظر مخاطبان بوده است و باید دید با جلوتر رفتن سایر سریال ها و آغاز شدن سریال های در لیست پخش کدام سریال قرار است جزو بهترین سریال نمایش خانگی قرار بگیرد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.