Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی سریال короткое слово нет + خلاصه داستان

سریال короткое слово нет یک سریال عاشقانه ساخت کشور روسیه است که زندگی یک دختر پولدار و ثروتمند و پسری فقیر را نشان می دهد. این سریال درام و رمانتیک داستان عشقی ماجراجویانه و پراز چالش دو انسان را با دو دنیای متفاوت را نشان می دهد.

خلاصه داستان فیلم короткое слово нет

این سریال داستان زندگی دو دختر و پسری را نشان می دهند که سرنوشت آنها را باهم آشنا می کند. دختری به نام تاتا که در یک خانواده پولدار زندگی می کند و همیشه در رفاه و ثروت بوده است، در مقابل پسری به نام زکا که در یک خانواده فقیر متولد شده است، او در کودکی خانواده خود را از دست می دهد و در یتیم خانه زندگی می کند. همچنین زکا دزد است و تات از این موضوع اطلاعی ندارد. تاتا و زکا عاشق همدیگر می شوند. اما طولی نمیکشد که اتفاقات و چالش هایی که برای این دو پیش می آید آرامش آنها را بر هم میزند.

سریال короткое слово нет چند قسمت است؟

سریال короткое слово нет در 12 قسمت ساخته شده است و هر قسمت آن حدود یک ساعت می باشد. این احتمال وجود دارد که به زودی فصل دوم این سریال هم تولید و پخش شود.

بازیگران فیلم короткое слово нет

مارینا میتروفانووا به همراه دمیتری بلیاکین نقش اصلی این سریال هستند. ماکسیم داخننکو و ویرا شپک نیز نقش مکمل سریال короткое слово нет را بازی می کنند و این بازیگران در کنار هم جذابیت سریال را دوچندان کرده اند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.