Take a fresh look at your lifestyle.

آیا جانی دپ در فصل جدید «دزدان دریایی» بازی می کند؟

همانطور که می دانید به دلیل دادگاه جانی دپ و امبر هرد، هر دو این سلبریتی ها از بازی در فیلم و سریال و همچنین فعالیت در صفحات مجازی منع شدند. اکنون که فیلمنامه فصل جدید «دزدان دریایی» در مرحله پایانی است، برای طرفدارانش این سوال مطرح است که آیا جانی دپ در فصل جدید «دزدان دریایی» بازی می کند؟

آیا جانی دپ در فصل جدید «دزدان دریایی» بازی می کند؟

کاپیتان جک اسپارو یک شخصیت تخیلی و قهرمان اصلی مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» است. این شخصیت توسط فیلمنامه نویسان تد الیوت و تری روسیو خلق شده و جانی دپ آن را به تصویر کشیده است اینک پنج سال از آخرین بازی جانی دپ در نقش جک اسپارو می‌گذرد، و به نظر می‌رسد فرنچایز «دزدان دریایی کارائیب» در حال حرکت در جای دیگری است.

جری بروکهایمر تهیه کننده فاش کرد که دو فیلمنامه دیگر «دزدان دریایی» در حال ساخت هستند، اما در هیچکدام آنها «جک گنجشکه» نخواهد بود. دپ برای قسمت «دزدان دریایی» «نفرین مروارید سیاه» نامزد اسکار شد و آخرین حضور او در فرانچایز متعلق به دیزنی در سال 2017 «مردان مرده قصه نمی‌گویند» بود.

بروکهایمر به ساندی تایمز گفت: ما در حال آماده سازی دو فیلمنامه دزدان دریایی هستیم. یکی با جانی دپ و دیگری بدون جانی دپ.
این تهیه کننده درباره اینکه آیا دپ برمی گردد؟ گفت : در این مرحله نه! اما آینده هنوز مشخص نیست!

فیلم ماجراجویی دزدان دریایی به رهبری مارگو رابی در سال 2020 معرفی شد و رابی، تهیه کننده اجرایی و ستاره اصلی، دوباره با کریستینا هادسون نویسنده «پرندگان شکاری» در فیلمنامه «دزدان دریایی کارائیب 6» همکاری کرد.

همانطور که می دانید جانی دپ در حال حاضر درگیر دعوای 50 میلیون دلاری برای افترا علیه همسر سابقش امبر هرد است. امبر هرد در مقاله‌ای که خطاب به واشنگتن پست نوشت بود، ادعا کرد که در گذشته مورد خشونت خانگی قرار گرفته که البته در آن مقاله اسمی از جانی دپ در میان آورده نشده بود اما جانی به دلیل افترا و لطمه زدن به شهرتش تقاضای غرامت 50 میلیون دلاری کرد و امبر هرد نیز ساکت ننشست و در مقابل به دلیل خشونت خانگی که جانی دپ در گذشته علیه امبر هرد اعمال داشت تقاضای غرامت 100 میلیون دلاری کرد! این اعداد و ارقام حتی برای امریکایی ها هم سنگینه! در حال حاضر طرفداران این دو سلبریتی برای اینکه بدانند کدام یک از آنها برنده دادگاه است مدام اخبار آنها را دنبال می کنند!

در جریان پرونده قضایی جانی دپ، جک ویگهام، در 2 می شهادت داد که قرار بود دپ 22.5 میلیون دلار برای فیلم بعدی «دزدان دریایی» دریافت کند. با این حال، بنا به گزارش ها، دیزنی تصمیم گرفت پس از انتشار قطعه هرد، «در مسیری متفاوت» حرکت کند.

جانی دپ در طول دادگاه گفت که امیدوار است بازی در نقش جک اسپارو را در مجموعه فیلم بلندی که تقریباً 20 سال طول کشیده است، به پایان برساند.

او در ادامه گفت: “من فکر می کنم که این شخصیت ها باید بتوانند خداحافظی مناسبی با مخاطبانش داشته باشند.” یک فرانچایز فقط می‌تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد، و راهی برای پایان دادن به چنین فرانچایزی وجود دارد، و من فکر می‌کردم که شخصیت‌ها لیاقت این را دارند که راه خود را داشته باشند، تا فرانچایز را با یک نوت بسیار خوب به پایان برسانند. برنامه ریزی پس از ممنوع الکاریف این کار را انجام دهم»

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.