Take a fresh look at your lifestyle.

سریال خجالت نکش ۲ برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود

سریال خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی با تکمیل فیلنامه، فیلمبرداری خود را آغاز می کند. عوامل سازنده این فیلم در حال مذاکره با تعدادی از بازیگران هستند تا حضور آن ها در سریال جدید خجالت نکش قطعی شود. سریال خجالت نکش که ادامه فیلم طنز خجالت نکش است قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود. برای طلاع از تعداد قسمت های سریال خجالت نکش و اسامی بازیگران ادامه مطلب را بخوانید.

سریال خجالت نکش چند قسمت است

سریال خجالت نکش قرار است در قالب یک مینی سریال ساخته و در 8 قسمت منتشر شود. همچنین قرار است برای این سریال یک نسخه سینمایی نیز تولید شود. مانند دیگر سریال های شبکه نمایش خانگی هر هفته یک قسمت از سریال خجالت نکش منتشر خواهد شد.

بازیگران سریال خجالت نکش

هنوز لیست نهایی اسامی بازیگران سریال خجالت نکش اعلام نشده است اما به احتمال زیاد بازیگرانی که قبلا در فیلم سینمایی خجالت نکش بازی کرده اند در سریال خجالت نکش هم حضور خواهند داشت. از جمله بازیگرانی که ممکن است در سریال خجالت نکش حضور داشته باشند:

  • احمد مهران فر
  • شبنم مقدمی
  • الناز حبیبی
  • سام درخشانی

به زودی بازیگران سریال جدید خجالت نکش در همین سایت اطلاع رسانی می شود.

فیلم سینمایی خجالت نکش که فروش بسیار خوبی داشت و بارها از تلویزیون پخش شد، داستان مردی به نام قنبر (با بازی احمد مهران فر) است که با وجود داشتن 2 عروس و در سن بالا تصمیم به بچه دار شدن می گیرد اما همسرش صنم (با بازی شبنم مقدمی) با این موضوع مخالف است. آن ها بلاخره بچه دار میشوند و تولد نوزاد جدید و ماجرای پنهان کردن آن از چشم بقیه داستان های خنده داری را ایجاد می کند. حالا رضا مقصودی کارگردان فیلم بعد از گذشت 5 سال تصمیم گرفته سریال خجالت نکش را برای شبکه نمایش خانگی بسازد. مجوز ساخت سریال خجالت نکش از ساترا گرفته شده و مقصودی برای نگارش فیلمنامه از افرا جرابلو نیز کمک گرفته است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.