Take a fresh look at your lifestyle.

دوست پسر جدید کیم کارداشیان؛ دیویدسون کمدین ۲۸ ساله

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون روز شنبه، 30 آوریل، در مراسم شام خبرنگاران کاخ سفید در واشنگتن دی سی برای اولین بار باهم ظاهر شدند. کیم کارداشیان یک سال پس از جدایی از کانیه وست رپر معروف، اکنون با پیت دیویدسون کمدین 28 ساله آمریکایی وارد رابطه شد! پیت دیویدسون پی از این کارلی آکیلینو بازیگر آمریکایی و آریانا گرانده ی رابطه داشت و علاقه زیادی به تتو زدن داره و از اونجایی که کیم کارداشیان قصد داره به دانشکده حقوق بره و هنوز هیچی نشده یه تتو زده رو بدنش که دوست دختر من وکیله! این کمدین نه چهره جذابی داره و نه استایل شیکی و با اینکار ثابت کرد که دخترا عاشق کسی میشن که میخندوندشون!

بیشتر بخوانید: اخبار دادگاه امبر هرد و جانی دپ

دوست پسر جدید کیم کارداشیان کیست؟

کارداشیان 41 ساله لباس نقره ای بدون آستین و براق با یقه بلند و دیویدسون 28 ساله با کت و شلوار مشکی کلاسیک با پیراهن سفید به تن داشت. این کمدین در مهمانی شب گذشته در جریان استندآپ خود به دشمنی خود با کانیه وست پرداخت. در حالی که با دوست دخترش ژست گرفته بود، عینک آفتابی به چشم زده بود.

انتظار می رود که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ضیافت خبرنگاران کاخ سفید که توسط تروور نوح برگزار می شود، شرکت کند. این شام جشن آزادی بیان است. با کمدین هایی که با رئیس جمهور شوخی می کنند و همچنین جمع آوری کمک مالی برای برنامه های روزنامه نگاری. کیم کارداشیان و دوست پسر جدیدش، دیویدسون به عنوان مهمان دیزنی/ABC حضور داشتند.

شاید حضور کیم کارداشیان و دوست پسر 28 ساله اش روی فرش قرمز کاخ سفید عجیب باشد اما این اولین حضور آنها در فضای عمومی نبود! این زوج در روز یکشنبه، 24 آوریل، قرار ملاقات گذاشتند، جایی که دیویدسون از جان استوارت تقدیر کرد. مجری سابق دیلی شو، 59 ساله، جایزه مارک تواین را برای طنز آمریکایی دریافت کرد، و ستاره پادشاه استاتن آیلند علناً از استوارت به خاطر حمایت از جانباختگان 11 سپتامبر تشکر کرد.

این زوج در مراسم مت گالا در سپتامبر 2021 با هم آشنا شدند و در ماه مارس 2022 با انتشار عکس های مشترک این رابطه را رسما اعلام کردند. این اولین دوست پسر کیم کارداشیان، پس از جدا شدن از کانیه وست رپر معروف می باشد.

ماه گذشته، دیویدسون در اولین نمایش Hulu’s The Kardashians در کنار بنیانگذار KKW Beauty شرکت کرد و این زوج در حالی که دست در دست هم بودند عکس گرفتند. با این حال، ستاره Big Time Adolescence ترجیح داد روی فرش قرمز نرود. کارداشیان به E نیوز گفت “او اینجاست تا از من حمایت کند. این چیزی است که من میخواهم.»

بیوگرافی دوست پسر کیم کارداشیان، پیت دیویدسون

بیوگرافی دوست پسر کیم کارداشیان، پیت دیویدسون

پیتر مایکل دیویدسون یک کمدین، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. دیویدسون متولد و بزرگ شده در استاتن آیلند، نیویورک، کار خود را در اوایل دهه 2010 با نقش‌های مهمان کوچک در سریال‌های Brooklyn Nine-Nine، Friends of the People و Guy Code آغاز کرد.

دیویدسون در دبیرستان سنت جوزف، یک مدرسه کاتولیک، تحصیل کرد. قبل از SNL، او در برنامه های Wild ‘N Out (2005)، Jimmy Kimmel Live ظاهر شد! (2003)، کد گای (2011)، و در فیلم رقص مدرسه (2014).

در دوران نوجوانی پیت مبتلا به بیماری کرون (نوعی بیماری التهابی روده) شد که او نیاز به درمان داخل وریدی دارد. او در سال 2016 به High Times گفت: “من در 17 یا 18 سالگی به بیماری کرون مبتلا شدم.”

پیت در گفت‌وگو با سریال Actors on Actors در سال 2017 از Variety فاش کرد که به اختلال شخصیت مرزی مبتلا شده است. او در آن زمان گفت: “چند سال پیش تشخیص داده شد که مبتلا به BPD هستم، و همیشه همیشه گیج بودم، و فقط فکر می کردم چیزی اشتباه است و نمی دانستم چگونه با آن برخورد کنم.”

لازم به ذکر است که دوست پسر جدید کیم کارداشیان، سابقه سوء مصرف مواد رو هم در کارنامش داره.

از سال 2014، پیت یکی از بازیگران برنامه کمدی برنامه NBC شد. او همچنین یک استندآپ کمدین موفقه که در مهمانی های خانه آدام دواین و جیمی کیمل لایو ظاهر شد!

پیت دیویدسون قبل از کیم کارداشیان با کارلی آکیلینو بازیگر آمریکایی و آریانا گرانده ی رابطه داشت.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.