Take a fresh look at your lifestyle.

دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری+ جزئیات دریافت

بر اساس گزارشات اولیت دریافت وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری هر ماه طبق اولیت قرار است برای تعدادی از افراد واریز شود. به دلیل کثرت در تعداد افراد واجدین شرایط امکان واریز وام به صورت یکجا برای همه وجود ندارد. قرار است امسال 460 هزار نفر این وام را دریافت کنند.

چه کسانی وام 30 میلیون تومانی دریافت می کنند؟

طبق گزارش هایی از جزئیات دریافت وام 30 میلیونی بازنشستگان دریافت شده است کسانی در اولیت دریافت این وام قرار دارند که واجد شرایط هستند که میزان حقوق خالص دریافتی و مانده بدهی وام های سنوات گذشته بررسی خواهد شد. همچنین افرادی که از ماه گذشته در سامانه ثبت نام کرده اند در اولیت دریافت این وام قرار دارند.

جزئیات دریافت وام 30 میلیون تومانی بازنشتگان

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام 30 میلیون تومانی قرار است تا پایان امسال 460 هزار نفر این وام را دریافت کنند و هر ماه طبق قرعه کشی و اولیت به 35 هزار نفر پرداخت شود. کسانی که در سامانه صندوق در خواست خود را ثبت کرده باشند می توانند به زودی این وام را دریافت کنند. همچنین این وام فقط برای افرادی که در بانک صادرات حقوق خود را دریافت می کنند واریز خواهد شد.

کسانی که مجاز به دریافت وام 30 میلیون تومانی نمی باشند شامل:

  • کسانی که از تاریخ بازنشستگی آنها یکسال گذشته است مجاز به دریافت این وام نمی باشند.
  • وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، مجاز به دریافت وام نمی باشند.
  • متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • فقط یکی از وراث وظیفه‌بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه‌بگیر می‌تواند از وام استفاده کند لذا سایر وراث می‌ بایست پس از ورود به لینک «سامانه تعهد وراث» و تکمیل آن، رضایت خود را از دریافت وام توسط متقاضی اعلام کنند.

کسانی که صغیر و محجور هستند فقط باید از طریق سامانه مدیریت های استانی و با رائه مدارک مربوطه که شامل( قیم نامه، حکم سرپرستی سادره از دادگستری جمهوری اسلامی ایران تایید شده باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.