Take a fresh look at your lifestyle.

سریال دفتر یادداشت کی پخش می شود + اسامی بازیگران

دفتر یادداشت سریالی جدید به کارگردانی کیارش اسدزاده و نویسندگی مسعود خاکباز و با حضور رضا عطاران می باشد. این سریال این روزها مراحل تولید و ساخت را پشت سر می گذارد. دفتریادداشت به زودی از پلتفرم فیلم نت پخش خواهد شد. تاریخ دقیق پخش سریال دفتریادداشت هنوز مشخص نشده اما طبق شنیده ها قرار است قسمت اول سریال دفتریادداشت از نیمه دوم تیر ماه 1402 از شبکه نمایش خانگی پخش شود، به دلیل به پایان نرسیدن فیلمبرداری کامل این سریال زمان مشخصی برای پخش آن اعلام نشده اما به محض اعلام تاریخ پخش سریال دفتریادداشت در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

بازیگران سریال دفتر یادداشت

رضا عطاران که مدت زیادی بود از سینما و بازیگری فاصله گرفته بود با سریال جدیدش به نام دفتریادداشت به شبکه نمایش خانگی پیوست. دیگر بازیگران سریال دفتر یادداشت حسن معجونی، سیامک انصاری، ریما رامین فر، مینا ساداتی، سوگل خلیق و کاظم سیاحی می باشند.

داستان سریال دفتریادداشت رضا عطاران

هنوز خلاصه داستانی از این سریال از سوی سازندگان آن به اشتراک گذاشته نشده و داستان و موضوع سریال دفتریادداشت مشخص نمی باشد. اما با توجه به تیزر سریال دفتریادداشت باید منتظر یک فیلم کمدی، درام جذاب باشیم. در تیزر سریال رضا عطاران را می بینیم که تعداد زیادی پرستار در حال روشن کردن سیگار او هستند.

تیزر سریال دفتریادداشت را در زیر ببینید:

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.