Take a fresh look at your lifestyle.

آهنگ «سیمین غانم» که در شروع کنفرانس اپل پخش شد

در آغاز کنفرانس سالانه کمپانی اپل اتفاقی عجیب و شوک کننده رخ داد که آن هم پخش ترانه ای از «سیمین غانم» بود. به طوری که در این کنفرانس ویدئویی پخش شد که در آن قطعه “پشت خورشید” اثر تازه و اخیر گروه “اودزا” نواخته شده و در این قطعه بخشی از ترانه سیب از سیمین غانم که به “آهنگ من از اون آسمون آبی می خوام” شهرت دارد؛ پخش شد.

پخش آهنگ «سیمین غانم» در کنفرانس اپل

کمپانی اپل به رسم هر ساله آخرین دستاوردهای این شرکت را در توسعه نرم‌افزاری به نمایش می‌گذارد که در سال 2022 نیز نرم افزارهایی را معرفی نمود که روی داشبورد خودروهای خودکار نصب می شوند. اما شروع این کنفرانس با رخدادی عجیب همراه شد که آن هم پخش آهنگ «سیمین غانم» بود.

بیوگرافی سیمین غانم

سیمین غانم از جمله خوانندگان خانم کشورمان است که 22 فروردین ماه سال 1323 در شهر تنکابن متولد شد. ایشان اولین اجرایش ترانه “موج خروشان” در سال 1347 و تنظیم مرتضی حنانه بود. سیمین غانم تا دو دهه بعد از انقلاب از خوانندگی بازماند. اما اولین اجرایش را در مهر ماه سال 1378 در سینام صحرا تهران به روی سن برد. او در حال حاضر به همراه خانواده خود را تهران زندگی می کند و هر از چند گاهی کنسرت هایی ویژه بانوان برگزار می کند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.