Take a fresh look at your lifestyle.

همه چیز درباره سریال تهاجم مخفی (secret invasion) + زمان پخش

سریال تهاجم مخفی (secret invasion) یک مینی سریال جذاب و دیدنی آمریکایی است. سریال تهاجم مخفی از جدی ترین سریال های سینمایی می باشد که مخاطبان زیادی دارد و جزو بهترین سریال های 2023 معرفی شده است. این سریال نوشته ی کارد بردستریت بوده و تولید این مجموعه را شرکت فیلم سازی مارول استودیوز بر عهده گرفته است که زیر مجموعه استودیوهای والت دیزنی می باشد. در سریال تهاجم مخفی در تلاش هستند که با اسکرال هایی که به زمین آمده اند مبارزه کنند و از ورود آنها به زمین جلوگیری کنند.

سرپرست نویسندگان سریال تهاجم مخفی بردستریت و کارگردان آن علی سلیم است. این سریال همانطور که از نام شرکت سازنده آن پیداست در قالب سریال های علمی و تخیلی است. در واقع این سریال جزو نهمین سریال های دنیای سینمایی مارول به حساب می آید.

خلاصه سریال تهاجم مخفی (secret invasion)

در این سریال دو بازیگر نقش اول به نام نیک فیوری و تالوس هستند که نقش قهرمانانی را بازی می کنند که باید جلوی گروهی را که اسکرول نام دارند را بگیرند. اسکرول ها موجوداتی هستند که توانایی تغییر ظاهر خود را دارند به همین دلیل کار تالوس و فیوری برای شناسایی آنها بسیار سخت خواهد شد. در واقع حضور اسکرول ها برای زمین بسیار خطرناک است و هر لحظه ممکن است سبب نابودی همه چیز شوند.

بازیگران سریال تهاجم مخفی

ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) ایفاگر نقش اصلی این سریال می باشد و اولین نفری است که برای نقش آفرینی در این سریال انتخاب شد. ساموئل ال جکسون را قبل از این سریال در نقش نیک فیوری دنیای مارول دیدیم و دوباره قرار است این نقش را بازی کند. بازیگر بعدی سریال تهاجم مخفی بن مندلسون (Ben Mendelsohn) است که قرار است نقش تالوس را در این سریال بازی کند. همچنین بازیگرانی مانند کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders)، کینگزلی بن ادیر (Kingsley Ben-Adir) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) نیز در سریال تهاجم مخفی نقش آفرینی کرده اند.

بیوگرافی بازیگران سریال secret invasion

ساموئل ال جکسون متولد 21 دسامبر 1948 تهیه کننده و بازیگر آمریکایی می باشد. ساموئل در نقش نیک فیوری نقش آفرینی کرده است. او یکی از شناخته شده ترین بازیگران نسل خود می باشد. ساموئل پردرآمدترین بازیگر در تمام دوران شناخته شده است به دلیلی فروش بالایی که فیلم های او تا به امروز داشته است. اولین حضور او در عرصه هنر در تئاتر فیلم مادر شجاع و فرزندانش می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال تهاجم مخفی

بن مندلسون متولد 3 اوریل 1969 در استرالیا می باشد و در سریال تهاجم مخفی در نقش تالوس بازی کرده است. بن مندلسون با بازی در درام،جنایی animal kingdom توجه بین المللی را به خود جلب کرد. این بازیگر در سریال های زیادی بازی کرده است و با بازی در سریال تهاجم مخفی به اوج شهرت رسید.

امیلیا کلارک متولد 23 اکتبر 1986 اهل بریتانیا می باشد. او در نقش ابیگل برند در سریال تهاجم مخفی بازی می کند. اولین حضور او به عنوان مهمان در سریال پزشکان بی بی سی در سن 22 سالگی بود. امیلیا کلارک در فیلم جنگ ستارگان به اوج شهرت خود رسید و با بازی در سریال هاجم مخفی (secret invasion) به یکی از ستاره های معروف سینما تبدیل شد.

بیوگرافی بازیگران سریال تهاجم مخفی

تاریخ انتشار و زمان پخش سریال تهاجم مخفی (secret invasion)

فیلم تهاجم مخفی که در قالب سریال درام، جنایی و بسیار هیجان انگیز ساخته شده است از 21 ژوئن منتشر شده است یعنی از 31 خرداد پخش آن اغاز شده است. تهاجم مخفی بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی شرکت فیلم سازی مارول است که با همکاری این شرکت ساخته شده است. سریال تهاجم مخفی را می توانید در پلتفرم فیلم نت تماشا کنید.

سریال تهاجم مخفی (secret invasion) چند قسمت می باشد

سریال تهاجم مخفی (secret invasion) شامل 6 قسمت 50 دقیقه ای می باشد. چیزی که راجب این سریال وجود دارد و باید بدانید این است که تمام قسمت های تهاجم مخفی باهم منتشر نمی شود و هر هفته یک قسمت از آن منتشر می شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.