Take a fresh look at your lifestyle.

سریال طنز جدید آفتاب پرست با بازی پژمان جمشیدی بزودی

پژمان جمشیدی این بار در سریال کمدی آفتاب پرست. سریال آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد‌ و بازی پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ بزودی در فیلم نت منتشر می شود. گفته می شود ابتدا اسم جواد پورشه برای این سریال انتخاب شده بود که به آفتاب پرست تغییر کرده است. در ادامه قسمتی کوتاه از تیزر سریال کمدی آقتاب پرست را مشاهده می کنید.

سریال طنز آفتاب پرست

سریال طنز جدید آفتاب پرست، به کارگردانی برزو نیک نژاد‌، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران بزودی در فیلم نت منتشر می شود. پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ از جمله بازیگران این سریال جدید هستند.


بازیگران سریال آفتاب پرست

پژمان جمشیدی، حمیدرضا آذرنگ، گلاره عباسی، روشنک گرامی، باران کوثری، حسن پورشیرازی، الهام اخوان و امیرحسین رستمی.

داستان سریال راز بقا را در مینویسم دنبال کنید.

در ادامه تیزر سریال طنز آفتاب پرست را با شما به اشتراک گذاشته ایم:

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس، متولد 20 شهریور 1356 می باشد. در سال 90 بود که پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر در قسمتی از سریال ساختمان پزشکان حضور پیدا کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. او برای فیلم سینمایی علفزار نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

آنونس سریال فتاب پرست با بازی پژمان جمشیدی

فیلم نت از آنونس سریال آفتاب پرست رونمایی کرد و اعلام کرد که روزهای پخش فیلم آفتاب پرست پژمان جمشیدی روزهای دوشنبه از فیلم نت خواهد بود و اولین قسمت از فیلم آفتاب پرست روز دوشنبه 27 تیر 1401 منتشر می شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.