Take a fresh look at your lifestyle.

ملکه انگلیس مرد، پسرش چارلز جانشین او می‌شود

طبق اعلام کاخ باکینگهام ملکه الیزابت دوم در سن 96 سالگی درگذشت و به مدت 10 روز عزای عمومی اعلام شد و مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت دوم بعد از 10 روز برگزار می شود.

پسر او چارلز پادشاه جدید بریتانیا خواهد بود و بعد از درگذشت ملکه به عنوان پسر بزرگتر جانشین او می شود. علت مرگ ملکه انگلیس هنوز اعلام نشده اما به احتمال زیاد کهولت سن می باشد.

مرگ ملکه یک لحظه حساس برای بریتانیا خواهد بود و باید منتظر اتفاقاتی که بعد از مرگ ملکه می افتد باشیم.

مرگ ملکه الیزابت دوم، امروز پنجشنبه توسط کاخ باکینگهام اعلام شد.

طول عمر فوق العاده الیزابت به او فضایی ماندگار داد که مرگ او را حتی در سنین بالا به نوعی تکان دهنده می کند.

فراز و نشیب های هفت دهه سلطنت ملکه بسیار زیاد بود، تابلویی از وقایع که تاریخ قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم را نشان می دهد. بریتانیا و 15 قلمرو مشترک المنافع دیگر که او ریاست آنها را برعهده داشت، سایه امپراتوری رو به زوالی است که او در سال 1952 به ارث برد. اینکه چه تعداد از این کشورها همچنان پادشاه بریتانیا را به عنوان رئیس دولت خود به رسمیت می شناسند، یک سوال باز است.

بالمورال، اسکاتلند، 8 سپتامبر (رویترز) – ملکه الیزابت، طولانی ترین پادشاه بریتانیا، چهره برجسته این کشور و حضور قدرتمند در صحنه جهانی برای هفت دهه، روز پنجشنبه در سن 96 سالگی در آرامش در خانه خود در اسکاتلند درگذشت.

مگان مارکل که بعد از جدایی از کاخ ملکه افشاگری هایی در مورد آن ها کرده بود بعد از شنیدن خبر درگذشت ملکه به آنجا نرفت.

بیانیه پسر ملکه انگلیس بعد از مرگ مادرش

پادشاه جدید انگلستان بعد از مرگ ملکه الیزابت، پسر بزرگش چارلز، گفت: “مرگ مادر عزیزم، اعلیحضرت ملکه، لحظه ای از بزرگترین اندوه برای من و همه اعضای خانواده ام است.”

چارلز 73 ساله در بیانیه ای گفت: “ما عمیقاً در سوگ درگذشت یک حاکم گرامی و مادری بسیار عزیز سوگواری می کنیم. من می دانم که از دست دادن او عمیقاً در سراسر کشور، قلمروها و کشورهای مشترک المنافع و افراد بی شماری در سراسر جهان احساس خواهد شد.”

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.