Take a fresh look at your lifestyle.

داستان فیلم “تا ۱۰ بشمار” چیست به همراه اسامی بازیگران

فیلم سینمایی تا 10 بشمار نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین المللی فیلم (پلی بک) منچستر انگلستان و جشنواره بین المللی فیلم (بنلوکس) شد. مراسم معرفی برندگان و اعطای جوایز نفرات برتر در تاریخ 26 آذر ماه 1402 برگزار می شود. فیلم تا 10 بشمار یک درام خانوادگی می باشد و به دلیل داستان خاصی که دارد بازیگران زیادی ندارد و فقط چند بازیگر محدود در این فیلم نقش نقش آفرینی کرده اند. در ادامه مطلب موضوع فیلم تا 10 بشمار و اسامی بازیگران آن را میتوانید بخوانید.

موضوع فیلم تا 10 بشمار چیست؟

ژانر فیلم سینمایی تا 10 بشمار درام می باشد. داستان این فیلم چند ساعت زندگی زن و شوهری را نشان می دهد که با هم اختلاف سنی زیادی دارند. این دو زوج چالشی را با هم شروع می کنند که در این چالش آن ها باید در یک مسابقه دو ماراتن شرکت کنند و تا جایی به دویدن ادامه بدهند که یکی از آنها بیهوش شود و تا 10 بشمارند و آن کسی که برنده می شود باید تصمیم عجیبی را به بازنده تحمیل کند و هرچه باشد باید بازنده آن را انجام بدهد.

بازیگران فیلم تا 10 بشمار

یلم تا 10 بشمار به کارگردانی فرید ولی زاده می باشد. منوچهر زنده دل، غزال نظر، مانیا بابایی، الناز باطنی، امیر نظر و آرش یزدان از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند. این سریال در 21 مهر سال 1400 منتشر شده است و قرار است امسال در مراسم حافظ به عنوان کاندید جشنواره شرکت کند.

عوامل فیلم سینمایی تا 10 بشمار:

کارگردانفرید ولی زاده
تهیه کنندهفرید ولی زاده
فیلمنامه نویسکیانوش اسلامی
مدیر صدامسعود حمیدیان
طراح صحنه و لباس قاسم مربی
آهنگسازشهاب اکبری

طبق نظرات مردم این فیلم داستان جذاب و جدیدی دارد و بعد از تماشای فیلم از دیدن آن احساس خوبی خواهید داشت.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.