Take a fresh look at your lifestyle.

استایل بازیگران فیلم «زنی که شاعر بود» در جشنواره کن ۲۰۲۲

عوامل فیلم کوتاه «زنی که شاعر بود» در بازار فیلم جشنواره کن 2022 سینمای هنری جهان حضور یافتند. فیلم «زنی که شاعر بود» به کارگردانی سعید دشتی و صحرا فتحی ساخته شده و امیر جعفری، لیندا کیانی، صحرا فتحی و نیما شعبان نژاد از بازیگران این فیلم کوتاه می باشند. در ادامه خبر عکس های عوامل فیلم «زنی که شاعر بود» در جشنواره کن 2022 را ببینید. لیندا کیانی درحالیکه یک کت و شلوار مشکی و شال قرمز بر تن داشت در این فستیوال شرکت کرد.

مطالب پیشنهادی: استایل بازیگران خارجی در کن ۲۰۲۲

استایل لیندا کیانی وعوامل فیلم «زنی که شاعر بود» در جشنواره کن 2022

نیما شعبانزاده و لیندا کیانی در کنار دیگر عوامل فیلم «زنی که شاعر بود» در مراسم کنفدراسیون سینمای هنری جهان ( CICAE ) و بازار فیلم جشنواره کن ۲۰۲۲ حضور پیدا کردند. در ادامه تصاویری از نیما شعبانزاده، لیندا لیانی، صحرا فتحی به عنوان بازیگران فیلم «زنی که شاعر بود» و دکتر امیر هوشنگ هاشمی به عنوان تهیه کننده، مهرنام رستگاری آهنگساز و الهه گودرزی به عنوان مدیر پخش بین الملل را می بینید.

استایل لیندا کیانی در فستیوال کن

درباره فیلم «زنی که شاعر بود»

«زنی که شاعر بود» به کارگردانی سعید دشتی، تهیه کنندگی دکتر امیر هوشنگ هاشمی و نویسندگی صحرا فتحی در سال 1400 ساخته شد که در نهمين دوره جشنواره فيلم زنان كاليفرنيا ۲۰۲۱، جایزه بهترین فیلم جشنواره زنان کالیفرنیا آمریکا را از آن خود کرد. این فیلم دارای ژانر درام و اجتماعی است و داستان زندگی زنی که شاعر است و در زندگی اش با چالش های بزرگی روبه رو است را روایت می کند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.