Take a fresh look at your lifestyle.

زمان دقیق برداشت یارانه جدید؛ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد

یارانه ها در سال جاری تجمیع شد و در قالب یک یارانه 300 و 400 هزار تومانی برای دهک های مختلف جامعه در نیمه دوم اردیبهشت ماه برای دو ماه اردیبهشت و خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. به طوری که یارانه نقدی اردیبهشت حدود دو روز بعد از واریز قابل برداشت و استفاده شد اما یارانه خرداد همچنان مسدود بوده و با گذشت 8 روز از ماه خرداد، هنوز قابل برداشت نیست. به همین دلیل برای یارانه بگیران این سوال مطرح است که یارانه خرداد 1401 کی قابل برداشت می شود؟

مطالب پیشنهادی: یارانه تیر ماه ۱۴۰۱ کی واریز می شود؟

زمان برداشت یارانه نقدی خرداد 1401 اعلام شد؟

بررسی ها و پیگیری های صورت گرفته نشان می دهد تا به اعتراض افرادی که یارانه نقدی را نگرفته اند رسیدگی نشود، یارانه خرداد ماه قابل برداشت نخواهد بود. همانطور که گفته شد یارانه نقدی اردیبهشت و خرداد برای 9 دهک اول جامعه واریز و افراد دهک دهم از لیست یارانه بگیران حذف شدند. اما بسیاری از افراد به عدم واریز یارانه یا تغییر دهک بندی خود معترض شدند و در پی این رخداد دولت و وزارت کار بر آن شدند تا به درخواست معترضان رسیدگی کنند و افرادی که مستحق دریافت یارانه هستند شناسایی و به لیست یارانه بگیران اضافه شوند.

حالا طی تازه ترین اعلام، سازمان هدفمندی یارانه‌ها مدعی شده است برای تعیین تکلیف یارانه خرداد 1401، منتظر اتمام ثبت نام و رسیدگی به درخواست جاماندگان می باشد که احتمال می رود این پروسه تا اواخر خرداد ماه به طول انجامد. پس زمان احتمالی قابل برداشت شدن یارانه خرداد 1401، روزهای آخر خرداد ماه می باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.