Take a fresh look at your lifestyle.

پارسا پیروزفر کجا زندگی می کند

پارسا پیروزفر بازیگر کم حاشیه و محبوب ایرانی که خیلی افراد او را با سریال در پناه تو در کنار لعیا زنگنه به خاطر دارند، بعد از مدت ها در سریال یاغی دیده شد. مدت ها بود پارسا پیروزفر در هیچ فیلم یا سریالی حضور نداشت و خبری از او نبود. از این رو این سوال برای خیلی از افراد ایجاد شده که پارسا پیروزفر کجا زندگی می کند یا محل سکونت پارسا پیروزفر کجاست. همراه ما باشید تا در مورد محل زندگی پارسا پیروزفر اطلاعاتی را بدست آورید.

محل زندگی پارسا پیروزفر

پارسا پیروز فر در کانادا زندگی می کند و محل سکونت او کانادا می باشد و به ایران رفت و آمد می کند. گفته هایی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه پارسا پیروز فر بعد از پایان فیلمبرداری سکانس‌ های در چشم باد در آمریکا ماندگار شد.

پارسا پیروزفر، بازیگر و کارگردان تئاتر در 22 شهریور 1351 در پاسداران تهران از پدری نظامی و مادری فرهنگی متولد شد. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی نقاشی ادامه داد و در کلاس های بازیگری استاد حمید سندریان شرکت کرد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه ترجمه آثار نمایشی، طراحی لباس و صحنه نیز فعالیت دارد و طراحی گرافیک، ساخت تیزر و مجسمه سازی را نیز بصورت حرفه ای دنبال می کند و گفته می شود که شهرهای سان دیگو و لس آنجلس ایالات متحده امریکا کارگاه های آموزشی بازیگری برپا می کند.

پارسا پیروزفر سعی می کند از حاشیه دور بماند در مورد همسر پارسا پیروزفر و اینکه ازدواج کرده یا خیر اطلاعاتی در دست نیست.

پیج اینستاگرام پارسا پیروزفر: parsapirou

فیلم سینمایی تی تی و مست عشق از فیلم های جدید پارسا پیروزفر هستند.

برای دانلود و خرید قانونی سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید:

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.