Take a fresh look at your lifestyle.

در سریال جیران کی میمیره؟

«جیران» سریالی عاشقانه و تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی می باشد که اولین قسمتش در 24 آبان 1400 منتشر شد و تاکنون در 19 قسمت آمده است. «جیران» ماجراهای دوران بعد از مرگ امیرکبیر و قصه آشنایی و عاشقانه های ناصرالدین شاه و جیران را حکایت می کند. علاقه مندان می توانند «جیران» را در فیلیمو تماشا کنند. سریال «جیران» در نوزده قسمت منتشر شده و مخاطبان در جریان قصه و ماجرای فیلم قرار گرفته اند و حالا سوال بزرگی مبنی بر در سریال جیران کی میمیره؟ ذهن مخاطبان را به خود مشغول داشته است.

مطالب پیشنهادی: جانشین ناصرالدین شاه از کدام همسرش بود؟

در سریال جیران کی میمیرد؟

حضور جیران در کاخ و حرمسرای شاه از همان روز اول حسادت دیگر زنان ناصرالدین شاه را برانگیخت و بی وقفه در حال طرح نقش و دسیسه ای برای کنار زدن جیران و بیرون کردن مهر جیران از دل ناصرالدین شاه هستند. حالا که سوگلی ناصرالدین شاه باردار بوده ، احتمال می رود برای بچه جیران از ترس اینکه ولیعهد شاه شود دسیسه ای ترتیب دهند تا جیران یا بچه اش را به قتل برسانند.

به طور کلی ناصرالدین شاه و جیران صاحب چهار فرزند می شوند که هر چهار فرزند در سنین کودکی میمیرند و ضربه و لطمه روحی بزرگی به جیران وارد شده و دچار بیماری سل می شود و بر بستر بیماری می افتد و در نهایت از دست اطبای کاربلد و حاذق کاری بر نمی آید و جیران در سال 1238 شمسی در حالیکه شاه در کنارش بود، دار فانی را وداع می گوید.

همچنین بخوانید: سریال جیران چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود؟

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    تاریخ پخش قسمت اول جیران ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ است

  2. هستی می گوید

    جیران نقش مهمی در این سریال دارد
    بعداز مردن جیران اشتیاقی برای دیدن فیلم نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.