Take a fresh look at your lifestyle.

چرا تام و جری حرف نمیزنند (پاسخ کارگردان تام و جری به این سوال)

آیا تا به حال با خودتان فکر کرده اید که چرا شخصیت های کارتونی محبوب یعنی تام و جری حرف نمی زنند و فقط از طریق زبان بدن و حتی نوشتن با دیگران ارتباط برقرار می‌ کنند؟ نکته جالب ماچرا اینجاست که شخصیت های دیگر کارتون تام و جری صحبت می کنند هم انسان ها و هم حیوانات دیگر. چه داستانی پشت ساکت نگه داشتن شخصیت های اصلی بوده است؟

چرا تام و جری صحبت نمی کنند

جوزف باربرا کارگردان تام و جری درباره اینکه چرا شخصیت های تام و جری حرف نمی زنند گفته ضرورتی برای حرف زدن تام و جری پیش نیامد و حتی به این نتیجه رسیدیم که حرف نزدن آن ها جذابتر است و داستان را بامزه تر می کند به خصوص که فیلم های صامتی مثل چارلی چاپلین مخاطبین بسیاری داشت.

موسیقی قوی

اسکات بردلی، آهنگساز تام و جری قطعات محشری برای این کارتون کودکانه شاد ساخته و به نظر میرسد یکی از دلایلی که تام و جری صحبت نمی کنند همین قطعات است که بسیار واضح تر از کلمات حس و حال اتفاقات را بازگو می کنند. گرچه تام و جری حرف نمی زنند اما قدرت موزیک به قدری قابل لمس است که نیازی به هیچ توضیحی نیست و انگار داریم می شنویم که اگر آن ها حرف میزدند چه می گفتند.

چند نکته جالب راجع به کارتون تام و جری

  • اولین باری که تام و جری حرف زدند مربوط به فیلم انیمیشن تام و جری محصول سال 1992 است که در آن تام آواز می خواند.
  • جیغ تام که بسیار معروف است و شبیه صدای انسان است صدای خود ویلیام هانا است.
  • خانمی که در کارتون تام و جری همیشه پاهایش را میبینیم شخصیت مامی تو شوز نام دارد که برگرفته از شخصیت یک به نام  نقش مک دانل می باشد.
  • نویسنده تام و جری ویلیام هانا و کارگردان آن جوزف باربرا برای خلق تام و جری 7 جایزه اسکار بردند.
  • 2 ماهواره ناسا به نام تام و جری نامگذاری شدند.

همچنین ببینید: عکس نقاشی تام و جری برای رنگ آمیزی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.